Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 2022/BZP 00348037/01 Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dot. zadania pn. „Dostosowanie budynku Domu Asystenta nr 3 ul. Paderewskiego 32 w Katowicach do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (DZP.381.025.2022.RBK)

Deadlines:
Published : 14-09-2022 14:17:00
Placing offers : 29-09-2022 10:00:00
Offers opening : 29-09-2022 10:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 129.61 2022-09-14 14:17:00 Proceeding
2. Dokumenty zamówienia.zip zip 35669.01 2022-09-14 14:17:00 Proceeding
3. Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 476.41 2022-09-29 10:29:49 Public message
4. Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.pdf pdf 828.69 2022-10-05 14:22:10 Public message
5. Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 60.51 2022-10-12 11:59:57 Public message

Announcements

2022-10-12 11:59 Aneta Knapik Ogłoszenie o wyniku postępowania

5. Ogłoszenie o wyni [...].pdf

2022-10-05 14:22 Artur Baran Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

4. Informacja o unie [...].pdf

2022-09-29 10:29 Artur Baran Informacja z otwarcia ofert

3. Informacja z otwa [...].pdf

2022-09-29 10:00 Buyer message Kwota przeznaczona na sfinansowanie przedmiotu zamówienia: 671 990,28 zł brutto

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 327