Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-09-2022 11:52:00 |
Składania : | 26-09-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
2022-09-27 10:12 | Michał Gruszczyński | W nawiązaniu do prowadzonego postępowania, informuję, iż kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie przedmiotowego zadania jest mniejsza niż najkorzystniejsza oferta złożona w postępowaniu. W związku z powyższym zapytanie ofertowe zostaje unieważnione. |
2022-09-20 11:26 | Kinga Tyburska |
Poniżej
przekazujemy
odpowiedzi
na
pytania: 1. Prosimy o wyjaśnienie jak należy rozumieć określenie "4) W razie stwierdzenia wpływających na pracę zabrudzeń modułów fotowoltaicznych Wykonawca zobowiązany jest do ich oczyszczenia.". wskazane przez Zamawiającego określenie jest nieprecyzyjnie. Każde zabrudzenie wpływa na pracę modułów fotowoltaicznych. Prosimy o potwierdzenie, że zamówienie dotyczy usługi kompleksowego mycia wszystkich modułów fotowoltaicznych. Odpowiedź: Zamówienie obejmuje usługę kompleksowego mycia wszystkich modułów fotowoltaicznych. 2. Wnosimy o wykreślenie punktu "3) Wykonawca, zobowiązany jest do dokonania niezbędnych napraw w zakresie wykrytych usterek.". Na etapie składania oferty nie jest możliwe określenie choćby przybliżonego kosztu ewentualnych napraw, jeśli takowe wystąpią. Zapis ten uniemożliwia określenie ceny usługi. Ewentulane usterki winny być usuwane na zasadzie prac dodatkowych/uzupełniających, na podstawie przeprowadzonego przeglądu, który stanowi przedmiot zapytania. Odpowiedź: OPZ zostało zmienione w tej części.W ramach zamówienia należy przeprowadzić inwentaryzację usterek obejmującą wskazanie rodzaju usterki i szacowanego kosztu naprawy. |
Komunikaty