Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2022 14:14:00 |
Składania : | 26-09-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Wydział
Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty
cenowej w zakresie prowadzonego zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz z dostarczeniem kart pamięci do
monitoringu wizyjnego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu
mazowieckiego” 221/ZP/2022 (Rej.: 62/L/2022) poprzez
platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia
wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129 z
póź zm.) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w
ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji
Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu
z dnia 13 stycznia 2021 r. w sprawie planowania i udzielania zamówień
publicznych w KWP zs. w Radomiu.
CPV: 37453300-1
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin realizacji zamówienia – max do 15.10.2022r.
2) Kryteria wyboru ofert:
najniższa cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału
Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600
Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.:
47 701 34 35.
4) Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy:
płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu
prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu odbioru
przedmiotu umowy.
Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur
elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r.
o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na
roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.
5) Wymagane warunki gwarancji: minimum 24 miesiące.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych.
7) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą
przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
8) W przypadku braku akceptacji OPZ jak również
niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie
składać oferty!!!
9) Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy
zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na
stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:
Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany:
Formularz ofertowy - Załącznik nr 2
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
- w
sprawach merytorycznych – Łukasz Majstrak tel.: 47 701 34 46;
e-mail: lukasz.majstrak@ra.policja.gov.pl;
- w sprawach formalnych - Paweł Łyżwiński
tel.: 47 701 34 05
e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW
REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP
zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z
treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin
Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się
do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału
- proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za
pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy
wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w
inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne
załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie
konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki
udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę
musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty
dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów
związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w
odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw /
usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem
przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z
określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć
się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/ usługi
niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot
zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez
podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane
osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez
Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w
Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb
niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe
Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów
realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty