Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.362.2022 Inwentaryzacja zieleni wraz z waloryzacją drzewostanu na terenie działek nr 28/1 (pow.2540 m2) oraz 28/2 (pow. 3751 m2) ark. 27 obręb 10 Krzesiny w Poznaniu, stanowiących zabytkowy park dworski wpisany indywidualnie do rejestru zabytków

Termin:
Zamieszczenia : 22-09-2022 08:41:00
Składania : 29-09-2022 10:30:00
Otwarcia : 29-09-2022 10:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PPU inwentaryzacja zieleni II.docx docx 28.66 2022-09-22 08:41:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-10-19 14:22 Karol Słoński Zamawiający informuje, że w postępowaniu złożone zostało 10 ofert przez wykonawców. W postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawcy "GEODEZJA RÓŻA WIATRÓW MARTA ANDRZEJCZAK" z zaoferowaną kwotą 5 000.00 PLN brutto
2022-10-19 10:12 Karol Słoński SPROSTOWANIE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający w skutek błędnego wyboru najkorzystniejszej oferty powtórzy czynność oceny ofert, a następnie dokona wyboru o czym poinformuje w kolejnym komunikacie publicznym.
2022-09-29 15:45 Karol Słoński
Zamawiający informuje, że w postępowaniu złożone zostało 10 ofert przez
wykonawców.

W postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawcy
"ZIELONE DRZEWA Magdalena Rucińska" z zaoferowaną kwotą 5 000.00 PLN brutto
2022-09-28 14:19 Karol Słoński W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy "czy inwentaryzacja ma obejmować tylko drzewa czy również krzewy?" Zamawiający informuje, iż inwentaryzacja ma obejmować drzewa oraz krzewy.
2022-09-28 10:39 Karol Słoński W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy : "Proszę o informację, czy regulamin prowadzenia postępowań zakupowych przewiduje i dopuszcza zmiany terminu składania ofert po terminie składania ofert?" Zamawiający informuje, iż Platforma Zakupowa fizycznie uniemożliwia przedłużenia terminów składania ofert po terminie składania ofert. Zmiana terminu tego postępowania została dokonana przed zakończeniem pierwotnego terminu składania ofert tj. 27.09.2022 r. o godzinie 9 :30 - zgodnie z pkt. 31 Ogólnych Warunków Zamówienia takie zmiany są dopuszczalne.
2022-09-28 09:00 Karol Słoński Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-09-28 08:56 Karol Słoński W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy: "Czy drzewa należy nanieść każde z dokładnością geodezyjną?" Zamawiający informuje, iż drzewa należy nanieść każde z dokładnością geodezyjną.
2022-09-28 08:50 Karol Słoński W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy : "Proszę jeszcze o informację czy mapa plan sytuacyjny ma być przygotowany na mapie zasadniczej czy może być to mapa pobrana z geoportalu?" Zamawiający informuje, iż mapa plan sytuacyjny nie musi być przygotowana na mapie zasadniczej .
2022-09-28 08:35 Karol Słoński W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy : "Czy dokumentacja fotograficzna ma dotyczyć każdego drzewa z osobna czy może wartościowszych okazów?" Zamawiający informuje, iż dokumentacja fotograficzna ma dotyczyć wartościowszych okazów.
2022-09-27 10:45 Karol Słoński Zamawiający informuje, iż zakończenie postępowania nastąpi 29-09-2022 10:30:00
2022-09-23 14:50 Karol Słoński W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy "biorąc pod uwagę, że mamy do czynienia z terenem zabytkowym, czy należy przedstawić jakieś uprawnienia i referencje?"

Zamawiający informuje, iż nie wymaga przedstawienia takich dokumentów.
2022-09-22 10:47 Karol Słoński Zamawiający informuje, iż termin wykonania usługi zgonie z Projektowanym Postanowieniem Umowy wynosi 1 miesiąc od podpisania umowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Inwentaryzacja zieleni wraz z waloryzacją drzewostanu na terenie działek nr 28/1 (pow.2540 m2) oraz 28/2 (pow. 3751 m2) ark. 27 obręb 10 Krzesiny w Poznaniu, stanowiących zabytkowy park dworski wpisany indywidualnie do rejestru zabytków Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku PPU (VAT 23%) 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 1 miesiąc od podpisania umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Projektowane Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Projektowanych Postanowień Umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 537