Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 528/IX/22 Zakup i montaż dwóch ławek solarnych z ładowarkami przy budynku administracyjno-biurowym przy ul. Koszarowej 6 w Gryficach w ramach projektu pn.: „Centrum Usług Publicznych (CUP Koszarowa)

Joanna Dembińska
Starostwo Powiatowe w Gryficach Department: Wydział Działań Strategicznych, Środków Zewnętrznych i Inwestycji
Deadlines:
Published : 22-09-2022 12:05:00
Placing offers : 29-09-2022 11:00:00
Offers opening : 29-09-2022 11:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91/384 64 50 wew. 423 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zaproszenie.pdf pdf 226.17 2022-09-22 12:05:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 534.09 2022-09-22 12:05:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 173.5 2022-09-22 12:05:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Oświadczenie.doc doc 304 2022-09-22 12:05:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 375.76 2022-09-22 12:05:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 173.5 2022-09-22 12:05:00 Criterion
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 173.5 2022-09-22 12:05:00 Criterion
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 232.5 2022-09-29 11:18:30 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 237.63 2022-09-30 09:04:19 Public message

Announcements

2022-09-30 09:04 Joanna Dembińska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-09-29 11:18 Joanna Dembińska Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-09-29 11:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę gross 39 999,99 zł.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.6884 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value Attachment required

Załącznik nr 1 - For [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji zamówienia 40% ... dni kalendarzowych (nie dłuższym niż 20 dni), licząc od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji jest liczony od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (określony przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania).

Załącznik nr 1 - For [...].doc

(0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 163