![]()
Wojciech
Wierzbicki |
Komenda Wojewódzka Policji w BiałymstokuAukcja elektroniczna: worek ewakuacyjny typu WOW95, kolor zielony (ID 667401) Data rozpoczęcia: 26-09-2022 10:00:00 Do końca: zakończona |
Ile wynosi minimalne postąpienie? | 2.00 PLN |
---|---|
Jaka jest maksymalna wartość zamówienia? | 5 817.90 PLN |
Ile wynoszą przedłużenia aukcji (dogrywki)? | 2 min. |
Od jakiej ceny jest liczone postąpienie w ofercie? | dostawcy |
Czy oferta musi być złożona na wszystkie pozycje? | Tak |
Klasyfikacja ofert w cenach | brutto |
Nazwa | Waga | Rodzaj |
---|
składających za pośrednictwem Internetowej
Platformy Zakupowej
oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy
Wojewódzkiej Policji w Białymstoku
1. Zamówienia realizowane przez KWP w Białymstoku za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2.
KWP w Białymstoku nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3.
Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne
informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi
się na te warunki i jest
świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
4.
Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać
wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Białymstoku nie ponosi
żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
6.
Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 14 dni
od dnia upływu terminu składania ofert.
7.
Płatność nastąpi po realizacji zamówienia. Termin
płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od otrzymania przez KWP w
Białymstoku prawidłowo wystawionej faktury.
8.
Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych
zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem
przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
9.
W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Białymstoku zwróci niezgodny
przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. KWP w Białymstoku wybierze ofertę
najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu
kryteriami wyboru oferty.
11. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku
zadań), KWP w Białymstoku zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla
każdego zadania.
12. KWP w Białymstoku zastrzega, że
przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom
nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia w stosunku do
KWP w Białymstoku.
13. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie
się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest
równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje
przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki
postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
14. KLAUZULA RODO.
Zgodnie z art. 13
ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1)
administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Białymstoku;
2)
nadzór nad
prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych
osobowych:
inspektor
ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Białymstoku
– dane zostały zamieszczone na stronie BIP KWP w Białymstoku, adres e-mail
inspektora danych osobowych: iod.kwp@bk.policja.gov.pl
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu:
a)
prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego,
b)
w przypadku zawarcia umowy - w celu wypełnienia
obowiązków prawnych ciążących na Komendancie Wojewódzkim Policji w Białymstoku,
tj. realizacji jej postanowień;
4)
odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania lub umowa zawarta z wybranym wykonawcą i dokumentacja ją
dotycząca;
5)
Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane:
a)
do celów
przeprowadzenia postępowania o zamówienie zgodnie z Jednolitym Rzeczowym
Wykazem Akt Policji, przez okres wynikający z kategorii archiwalnej od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
b) do celów realizacji umowy przez okres jej realizacji,
c) po
zakończeniu umowy przez okres określony w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w
szczególności:
i.
przez okres przechowywania
dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa do celów
dokonywania rozliczeń,
ii.
przez okres przedawnienia roszczeń,
wynikający z przepisów prawa regulujących przebieg postępowań z tego tytułu do
celów dochodzenia tychże roszczeń,
iii.
przez okres wynikający z kategorii
archiwalnej ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym zgodnie z Jednolitym
Rzeczowym Wykazem Akt Policji,
iv.
przez okres określony w odrębnych
przepisach do celów badań naukowych lub historycznych lub statystycznych;
6)
w przypadku
zamówień publicznych oraz umów prowadzonych w ramach projektów realizowanych ze
środków pomocowych krajowych i zagranicznych okres przechowywania uwzględniał
będzie wymogi dotyczące okresu przechowywania obowiązujące w przepisach prawa
właściwych dla środka pomocowego;
7)
podanie przez
Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, przesłankę przetwarzania danych
osobowych stanowi bowiem przepis prawa;
8)
w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b)
na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c)
na podstawie art. 18
RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d)
prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10)
nie przysługuje
Pani/Panu:
a)
w związku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie:
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Oświadczenie wykonawcy
składającego ofertę:
Oświadczam, że:
wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem
w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu
/W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych
niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku
informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści
oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego
wykreślenie/
Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu
agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r.,
wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy,
stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11
września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z
późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp
wyklucza się:
W razie niewyrażenia zgody na powyższe
warunki – proszę nie składać oferty!
termin płatności 30 dni od daty podpisania umowy, termin dostawy 7 dni od przesłania zamówienia, tel. kontaktowy (47) 711-32-18,
LP | Nazwa towaru | opis i załączniki | Ilość /JM |
Cena max brutto/JM |
Cena szacowana brutto/JM |
|
---|---|---|---|---|---|---|
1 | worek ewakuacyjny typu WOW95, kolor zielony |
wykonane z atestowanego materiału ognioodpornego i wodoodpornego w kolorze zielonym lub czerwonym. Wymiary (SxGxW) 400x400x800mm. Wyposażenie: 8 oczek o wewnętrznej średnicy 16 mm do przeciągnięcia linki zamykającej oraz/lub założenia plomby plastikowej paskowej; u góry wszyta klapa zabezpieczająca zawartość przed manipulowaniem przy zamkniętym worku; uchwyty boczne do przenoszenia worka przez 2 osoby; taśmy nośne o regulowanej długości umożliwiające przenoszenie worka na plecach; okienko do opisu zawartości; w krawędzi worka wszyta linka usztywniająca, opcjonalnie każdy worek zapakowany w pokrowiec, wyposażony w uchwyt do zawieszenia, okienko do opisu i oczka do zaplombowania. |
43 szt. | 135.30 PLN | *** | |
Wartość oferty: | ||||||
Konkurent | Konkurent | |||||
*** | *** | |||||
*** | *** |