Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.77.2022 Dostosowanie obiektu Przychodni Lekarskiej Opławiec do potrzeb osób niepełnosprawnych na os. Smukała - Opławiec - Janowo (Program BBO)

Kamila Sobiś
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 26-09-2022 13:51:00
Składania : 04-10-2022 09:00:00
Otwarcia : 04-10-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.77.2022 z dnia 26.09.2022r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 ze zm.)





1.    Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz     


Zadanie Miasta pn.

Dostosowanie obiektu Przychodni Lekarskiej Opławiec do potrzeb osób niepełnosprawnych na os. Smukała - Opławiec - Janowo (Program BBO)


Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


2.    Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

1)    wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pochylni stalowej przy ul. Opławiec 153 (dz. nr ew. 4/1 obr. 292),

2)    remont chodnika;

3)    wycinka drzewa;

4)    wykonanie tablicy informacyjnej i jej montaż.


3.    Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1)    prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2)    dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane prawem budowlanym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.


4.    Załączniki do zapytania:

1)    projekt wykonawczy;

2)    specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;

3)    tablica informacyjna o BBO;

4)    wzór  umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa;

5)    informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych;

6)    podział ceny na składniki (do wypełnienia przez oferenta).



5.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6.    Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1    Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2    Sposób oceny ofert:

1)    ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)    w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3)    inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4)    nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5)    ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6)    Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3    Warunki płatności:

1)    podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2)    termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7.    Termin wykonania zamówienia: - 8 tygodni od daty zawarcia umowy


8.    Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Andrzej Bizon,  Inspektor  WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno-budowlana) – tel. (52) 58 59 190,

Kamila Sobiś, Inspektor WIM – tel. (52) 58 59 229.


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: kamila.sobis@um.bydgoszcz.pl .


9.    Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 04.10.2022r. o godz. 9.00


10.    Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć wypełniony zał. nr 6 - formularz pn.  „Podział ceny na składniki”.


11.    Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10  załączników spowoduje odrzucenie oferty


10.    W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


11.    „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1)    wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)    wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)    wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”



12.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.









ZASTĘPCA DYREKTORA

WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

         

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opławiec zał. 1,2.pdf pdf 5804.51 2022-09-26 13:51:00 Postępowanie
Opławiec zł. 3 tablica.pdf pdf 94.22 2022-09-26 13:51:00 Postępowanie
Opławiec zał. 4,5.pdf pdf 474.38 2022-09-26 13:51:00 Postępowanie
Opławiec zał. 6.docx docx 13.34 2022-09-26 13:51:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 29.89 2022-10-06 11:05:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-06 11:05 Kamila Sobiś Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostosowanie obiektu Przychodni Lekarskiej Opławiec do potrzeb osób niepełnosprawnych na os. Smukała - Opławiec - Janowo (Program BBO) Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym i wzorze umowy 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 8 tygodni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 411