Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM.271.2.75.2022 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Okólnej na os. Łęgnowo w Bydgoszczy

Lubomiła Pietkun
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 27-09-2022 10:24:00
Składania : 04-10-2022 11:00:00
Otwarcia : 04-10-2022 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.75.2022 z dnia 26.09.2022r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1.  Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz     

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz

Nazwa zadania (wg planu):  „Modernizacja placu zabaw przy ul. Okólnej na os. Łęgnowo (Program BBO)”.

2.  Opis przedmiotu zamówienia:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Okólnej na os. Łęgnowo w Bydgoszczy – wymiana nawierzchni na pow. ok. 175 m2 /+/-17m2/ w ramach zadania Miasta pn. Modernizacja placu zabaw przy ul. Okólnej na                      os. Łęgnowo (Program BBO). Uszczegółowienie opisu zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Program funkcjonalno-użytkowy.


3.    Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1)    prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług określonych w zapytaniu ofertowym,

1)    dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia:

    do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej,

    do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej,

10.1.    posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim  rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej o pow. min. 150 m2 oraz pisemne potwierdzenie należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).

4.    Załączniki do zapytania ofertowego:

1)    PFU

2)    Podział ceny na składniki,

3)    wzór  umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,

4)    informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych do podpisania przez Oferenta

5)    wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta,

6)    kopia mapy zasadniczej – skala 1:500, z oznaczeniem lokalizacji placu zabaw.


5.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6.    Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

 

6.1. Kryterium oceny ofert

Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty                           z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (cena gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).


6.2. Sposób oceny ofert:

1)    ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)    w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3)    inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4)    nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5)    ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić                     w górę),

6)    Zamawiający poprawia w tekście oferty:

   oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie,                            że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

    oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3. Warunki płatności:

1)    podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2)    termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy                            i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.

7.   Termin wykonania zamówienia:  9 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym:

    2 tygodnie od daty zawarcia umowy – wykonanie inwentaryzacji placu zabaw oraz przedstawienie koncepcji połączenia nawierzchni piaskowej z poliuretanową i wzorów kolorystycznych na nowej nawierzchni placu zabaw,

    4 tygodnie od daty zawarcia umowy – wykonanie dokumentacji projektowej.


8.   Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Andrzej Bizon, Główny Specjalista WIM – Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej – tel. 52 58 59 190,

Lubomiła Pietkun, Główny Specjalista WIM – tel. 52 58 59 437.

9.   Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu  04.10.2022 r.                    o godz. 11.00.

10.    Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

10.1.    wypełnioną tabelę pn. Podział ceny na składniki (zał. nr 2),

10.2.    oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej,

10.3.    potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 5) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej o pow. min. 150 m2,

10.4.    dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 5 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).

Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-4 załączników spowoduje odrzucenie oferty”.

11.    W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

12.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.

13.    „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

13.1.    wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006                                            i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

13.2.    wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy;

13.3.    wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


Bydgoszcz, 26.09.2022 r.

             

Dyrektor

Wydziału Inwestycji Miasta

Urzędu Miasta Bydgoszczy

Bogdan Tyborski


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 1 PFU Okólna plac zabaw.pdf pdf 480.61 2022-09-27 10:24:00 Postępowanie
zał. nr 2 PCNS plac zabaw Okólna.doc doc 75.5 2022-09-27 10:24:00 Postępowanie
zał. nr 3 wzór umowy Okólna plac zabaw.pdf pdf 425.91 2022-09-27 10:24:00 Postępowanie
zał. nr 4 RODO.pdf pdf 131.44 2022-09-27 10:24:00 Postępowanie
zał. nr 5 - wykaz wykonanych usług.pdf pdf 334.78 2022-09-27 10:24:00 Postępowanie
zał. nr 6 mapa zasadnicza.pdf pdf 549.7 2022-09-27 10:24:00 Postępowanie
Zał nr 3 do PFU - Okólna.docx docx 159.07 2022-09-27 10:24:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 30.22 2022-10-28 10:35:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-28 10:35 Lubomiła Pietkun zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Okólnej na os. Łęgnowo w Bydgoszczy "przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym i wzorze umowy (na roboty budowlane) 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 9 tygodni od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 392