Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-09-2022 10:44:00 |
Składania : | 04-10-2022 10:42:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Bydgoszcz, dnia 27.09.2022
r.
|
(o wartości szacunkowej zamówienia
niższej niż 130 000 zł netto)
(na podst. art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku, Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz art. 3 Zarządzenia Nr 4/2021 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia
4 stycznia 2021 r. w sprawie realizacji w Urzędzie Miasta Bydgoszczy zamówień o wartości szacunkowej niższej niż 130 000 zł)
1.
Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102
Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Zespół ds. Zarządzania Energią
ul. Wojska Polskiego 65
85-825 Bydgoszcz
Nazwa:
Przegląd sprawności instalacji fotowoltaicznych
zainstalowanych na budynkach użyteczności publicznej.
Do postępowania nie
będzie miała zastosowania ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych, ponieważ wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w
art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy.
2.
Cel
zamówienia:
1)
Celem przedmiotowego postępowania jest usługa przeglądu
sprawności oraz konserwacji
54 instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w
Bydgoszczy.
2)
Zestawienie instalacji objętych postepowaniem stanowi
załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3.
Opis
przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca
dokona oceny sprawności instalacji fotowoltaicznych stanowiących własność
miasta.
2) Prace
będą polegały wykonaniu pełnego zakresu czynności niezbędnych do zrealizowania
przedmiotu zamówienia w tym przede wszystkim:
a) ocena
wzrokowa stanu technicznego modułów, okablowania oraz falownika/falowników -
określenie uszkodzeń instalacji w zakresie widocznych uszkodzeń modułów PV;
określenie uszkodzeń tj. delaminacja, odbarwienie, przetarcie, przebicie,
załamanie przewodów; wskazanie nieprawidłowości w trasie kablowej; niewłaściwe
spasowanie gniazd czy wtyczek bocznych;
b) sprawdzenie
ogólnego stanu konstrukcji – określenie m. in. czy nie jest ona poluzowana;
wykrycie ognisk korozji; sprawdzenie stanu klem, elementów wspornych;
c) sprawdzenie
stanu zabezpieczeń AC i DC oraz wykonanie pomiarów kontrolnych
w zakresie min.: napięcia obwodu otwartego, rezystancji izolacji, prądu
zwarciowego oraz ochrony przeciwpożarowej;
d) pomiar
temperatury poszczególnych modułów PV za pośrednictwem kamery termowizyjnej
oraz sprawdzenie aktualności oprogramowania falownika/falowników;
e) sprawdzenie
stopnia zanieczyszczenia poszczególnych modułów PV oraz pozostałych elementów
instalacji;
f) sprawdzenie
instalacji pod kątem zgodności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r.
poz. 2351 z późn. zm.) oraz pozostałymi obowiązującymi przepisami prawa;
g) oszacowanie
kosztów oczyszczania modułów PV.
3) Po
dokonaniu czynności objętych niniejszym postepowaniem Wykonawca dla każdej
z instalacji uzupełni protokół kontrolny, który stanowi załącznik Nr 2 do
zapytania ofertowego.
4. Przekazanie przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca
wykona przedmiot zamówienia w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy
5. Wymagania dla Wykonawców – obligatoryjne:
1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać się
wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co
najmniej pięciu usług, których przedmiotem był przegląd lub konserwacja
instalacji fotowoltaicznych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8. Ocena ofert:
Kryterium 100% cena przy spełnieniu kryterium
wejścia opisanych w pkt 5 niniejszego zapytania.
9.
Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Sposób komunikacji – osoby uprawnione do
kontaktów z Wykonawcami:
Michał Gruszczyński - tel. 52 58 59 486,
e-mail: michal.gruszczynski@um.bydgoszcz.pl
11. Termin składania ofert wskazany jest na
platformie zakupowej Open Nexus.
12. Informacje dodatkowe
- w toku badania i oceny ofert Zamawiający
może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert,
uzupełnienia treści oferty,
- Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który
nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich
w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z
dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w
stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera
rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany lub
odwołania niniejszego ogłoszenia,
- zmiany warunków lub
terminów prowadzonego postępowania ofertowego,
- unieważnienia
postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny,
- pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty,
bez ponoszenia
jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość
modyfikacji przedmiotu zamówienia w wyniku konsultacji przeprowadzonych z
Wykonawcą, które będą miały wpływ na jakość realizacji i jakość przedmiotu
zamówienia.
2022-10-07 09:52 | Michał Gruszczyński |
Szanowni
Państwo, w związku z przeprowadzonym postępowaniem, informuję, iż najkorzystniejsza oferta została złożona przez przedsiębiorstwo działające pod firmą "Sanomedic Polska Sp. z o.o" z siedzibą w Nowym Tomyślu. |
Komunikaty