Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OKS-252-3/2022 Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości obiektów Straży Miejskiej w Bydgoszczy w roku 2023 .

Robert Kiela
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty
Termin:
Zamieszczenia : 03-10-2022 11:37:00
Składania : 18-10-2022 09:00:00
Otwarcia : 18-10-2022 09:01:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

                                                                                          ZAPYTANIE   OFERTOWE

Straż Miejska w Bydgoszczy zaprasza do udziału w Zapytaniu Ofertowym na świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości obiektów Straży Miejskiej w Bydgoszczy w roku 2023 - zgodnie z treścią Zapytania Ofertowego oraz załączonych  IWZ.


Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytania Ofertowego o wartości niższej niż kwota 130.000 zł netto bez stosowania ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo Zamówień Publicznych.

 

Termin realizacji zamówienia:  od  02.01.2023r.  do  31.12.2023 r.
 
Warunki określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia, które umieszczono jako załącznik do niniejszego ogłoszenia .
 
Ofertę należy złożyć w terminie do: 18.10. 2022r. do godz. 09.00  poprzez złożenie oferty na Platformie Zakupowej znajdującej się pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz wraz z wszystkimi dokumentami .
 
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych ani wariantowych.


Kryterium  oceny  Ofert oraz jego  znaczenie  :

·         C - NAJNIŻSZA miesięczna cena brutto świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia  -  100  %   znaczenia .


W przypadku pytań związanych z obsługą platformy możliwy kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie.Ofertowe.2022.pdf pdf 563.25 2022-10-03 11:37:00 Postępowanie
Odpowiedzi pytania.SM.05.10.22.pdf pdf 315.57 2022-10-06 13:36:06 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi pytania .11.10.22.pdf pdf 185.01 2022-10-11 14:03:06 Publiczna wiadomość
Otwarcie.2022.pdf pdf 193.02 2022-10-18 10:08:43 Publiczna wiadomość
Wybór Oferty.2023.pdf pdf 184.34 2022-10-24 08:39:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-24 08:39 Robert Kiela Bydgoszcz, dnia 24.10.2022r.

INFORMACJA o WYBORZE OFERTY

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej kwoty 130.000 zł netto , prowadzonego w trybie Zapytania Ofertowego na świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości obiektów Straży Miejskiej w Bydgoszczy w 2023r. ogłoszonego oraz prowadzonego na Platformie Zakupowej : https://platformazakupowa.pl/transakcja/670744

dokonano wyboru NAJTAŃSZEJ oferty złożonej przez :

Oferta nr. 2
ECO - Profesional s . c. R. Kugler , G. Wiśniewski
ul. Łęczycka 8, 85- 737 Bydgoszcz

a) MIESIĘCZNA łączna cena ryczałtowa BRUTTO realizacji zamówienia : 8.358 , 00 zł w tym
b) miesięczna cena ryczałtowa brutto świadczenia usług sprzątania pomieszczeń wewnętrznych : 1.230, 00 zł
w tym : kwota netto : 1.000,00 zł + kwota podatku VAT 230,00 zł.
c) miesięczna cena ryczałtowa brutto świadczenia usług sprzątania terenów zewnętrznych 7.128,00 zł
w tym : kwota netto 6.600,00 zł + kwota podatku VAT 528,00 zł.

Jednocześnie przedmiotowa oferta uzyskała maksymalną ilość 100 pkt.

Wybór Oferty.2023.pd [...].pdf

2022-10-18 10:08 Robert Kiela Bydgoszcz, dnia 18.10.2022r.

w załączeniu w pliku pdf. INFORMACJA o TREŚCI 5 OFERT - złożonych postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej kwoty 130.000 zł netto , prowadzonego w trybie Zapytania Ofertowego na świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości obiektów Straży Miejskiej w Bydgoszczy w 2023r. ogłoszonego oraz prowadzonego na Platformie Zakupowej : https://platformazakupowa.pl/transakcja/670744.


Otwarcie.2022.pdf

2022-10-11 14:03 Robert Kiela W odpowiedzi pytania Wykonawcy z dnia 10.10.2022r. co do uzyskania informacji dot. Zapytania Ofertowego na Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości obiektów Straży Miejskiej w Bydgoszczy w roku 2023 . (ID 670744) – informujemy jak niżej:

Pytanie 1 : Prośba o podanie powierzchni terenów zewnętrznych na każdej z lokalizacji z
podziałem teren utwardzony / teren zielony ?
Odpowiedź : W przedmiotowym postępowaniu zgodnie z pkt. III ppkt.2.4 IWZ
Zamawiający umożliwia wszystkim Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej
jego obiektów oraz wszystkich terenów zewnętrznych, w tym także co do ich
powierzchni , ich usytuowania oraz wyglądu.

Pytanie 2 : Prośba o podanie powierzchni trawy przeznaczonej do koszenia na każdej z
lokalizacji.
Odpowiedź : W przedmiotowym postępowaniu zgodnie z pkt. III ppkt.2.4 IWZ
Zamawiający umożliwia wszystkim Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej
jego obiektów oraz wszystkich terenów zewnętrznych, w tym także co do ich
powierzchni , ich usytuowania oraz wyglądu.

Pytanie 3 : Prośba o podanie powierzchni okien przeznaczonych do mycia oraz informacji
czy występują okna nieotwieralne lub trudnodostępne wymagające prac na
wysokościach (oraz podanie ich metraży).
Odpowiedź : W przedmiotowym postępowaniu zgodnie z pkt. III ppkt.2.4 IWZ
Zamawiający umożliwia wszystkim Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej
jego obiektów oraz wszystkich pomieszczeń , w tym także co powierzchni
okien , ich usytuowania oraz wyglądu. Jedynie w budynku siedziby
Zamawiającego przy ul.Leśnej 12 (nad głównymi schodami na klatce schodowej)
występują 3 średniej wielkości okna nieotwieralne wymagające pracy na
wysokości.

Pytanie 4 : Prośba o podanie powierzchni posadzek przeznaczonych do mechanicznego
czyszczenia 2 razy w roku.
Odpowiedź : W przedmiotowym postępowaniu zgodnie z pkt. III ppkt.2.4 IWZ
Zamawiający umożliwia wszystkim Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej
jego obiektów oraz wszystkich pomieszczeń wewnętrznych, w tym także co
do powierzchni posadzek przeznaczonych do mechanicznego czyszczenia,
ich usytuowania oraz wyglądu.

Pytanie 5 : Prośba o podanie jakości materiałów higienicznych wymaganych przez Zamawiającego - czy ręczniki papierowe oraz papier toaletowy mają być białe/bielone/szare/zielone ?

Odpowiedź :
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie określa szczegółowych wymagań co do jakości materiałów higienicznych. Jednak zgodnie z pkt. III ppkt.2.2 b) IWZ Wykonawca zobowiązany jest używać środków o dobrej i sprawdzonej jakości posiadających stosowny certyfikat CE (jeżeli podlegają one takiemu wymogowi), a których wykaz zostanie załączony do zawartej Umowy. Tym samym ręczniki papierowe oraz papier toaletowy mogą być każdego rodzaju (białe/bielone/szare/zielone) z tym zastrzeżeniem, iż każdorazowo winny to być materiały o dobrej i sprawdzonej jakości – co w przypadku ręczników papierowych i papieru toaletowego oznacza, iż nawet przypadku zaoferowania ich z materiału szarego czy też zielonego – winny mieć one odpowiednie właściwości funkcjonalne, a zwłaszcza nie powinny się one kruszyć czy łamać lub też pozostawiać niepożądanego zapachu (bezzapachowe).

Pytanie 6 : Prośba o podanie ilości sprzętu AGD przeznaczonego do mycia (lodówki,
mikrofalówki).
Odpowiedź : Szacunkowa ilość chłodziarko-lodówek oraz mikrofalówek w siedzibie SM przy ul. Leśnej 12 oraz obiektach przy ul. Łanowej 2 oraz ul. Fordońskiej 432A (przybliżona łączna ilość : 11 chłodziarko-lodówek i 5 mikrofalówek).
.


Odpowiedzi pytania . [...].pdf

2022-10-06 13:36 Robert Kiela
W odpowiedzi pytania Wykonawcy z dnia 05.10.2022r. dot. uzyskania informacji dot. Zapytania Ofertowego na Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości obiektów Straży Miejskiej w Bydgoszczy w roku 2023 . (ID 670744) – informujemy jak niżej:

1. Informacje w zakresie sposobu szacowania zamówienia:
1) Pytanie: Czy podstawą szacowania była wartość usługi świadczonej przez obecnego Wykonawcę ?
Odpowiedź: Zamawiający dokonał szacowania wartości przedmiotowego zamówienia podprogowego poniżej kwoty 130.000 zł netto zgodnie z swoimi uregulowaniami wewnętrznymi oraz art. 28–36 ustawy z 11.09.2019r. - Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie w szacowaniu wartości przedmiotowego zamówienia uwzględniono wartość usług świadczonych przez obecnego Wykonawcę tj. firmę : MARO Sp. z o.o. , ul. Piękna 24/26a, 00-549 Warszawa .

2) Pytanie: Prosimy o wskazanie, jaka była wartość (netto i brutto) faktur za realizację usługi przez obecnego wykonawcę wystawionych w okresie ostatnich 3 miesięcy?
Odpowiedź: W obecnie realizowanym zamówieniu na rok 2022 , miesięczna ryczałtowa cena brutto świadczonych usług stanowi kwotę: 8. 344,00 zł /m-c , w tym :
a) miesięczna cena ryczałtowa brutto świadczenia usług sprzątania pomieszczeń wewnętrznych : 3.690, 00 zł w tym : netto : 3.000,00 zł + VAT 690, 00 zł.

b) miesięczna cena ryczałtowa brutto świadczenia usług sprzątania terenów zewnętrznych 4.644,00 zł w tym : netto 4.300,00 zł + VAT 344,00 zł.

2. Pytanie: Czy obecny Wykonawca (prosimy o podanie jego nazwy) został ukarany karą lub karami za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy? Jeśli tak - prosimy o podanie wartości oraz ilości nałożonych kar?

Odpowiedź: Obecny ww. Wykonawca nie został obciążony zastrzeżonymi w Umowie karami umownymi.

3.Pytanie: Czy obecny Wykonawca usługi otrzymuje należne wynagrodzenie w terminie zgodnym z umową? Jeśli Zamawiający regulował faktury z opóźnieniem to Wykonawca prosi o informację ile razy w ciągu trwania obecnej umowy taka sytuacja miała miejsce i jaki był okres opóźnienia?

Odpowiedź: Obecny Wykonawca otrzymuje każdorazowo należne wynagrodzenie terminowo
oraz zgodnie z zawartą Umową.

4. Pytanie: Czy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy spowodowanej koniecznością waloryzacji cen w uzasadnionych przypadkach? W szczególności Wykonawca prosi o potwierdzenie czy będzie stanowić podstawę do złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z decyzji organów władzy publicznej, określonych w art. 436 pkt 4 lit. b) oraz art. 439 ust. 1 PZP (zmiana stawki VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę/ minimalnej stawki godzinowej, zmiana zasad lub stawek ubezpieczenia społecznego/ zdrowotnego, zmiany w zakresie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia)?

Odpowiedź: W przedmiotowym zamówieniu podprogowym poniżej kwoty 130.000 zł netto nie mają wprost zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega, iż cena ryczałtowa zaoferowana przez Wykonawcę jest ryczałtowa i nie ulegnie zmianie (pkt. III ppkt. 4 IWZ) w trakcie obowiązywania zawartej umowy.
Jednocześnie jednym wyjątkiem w tym zakresie byłaby zmiana w okresie obowiązywania zawartej Umowy stawek podatku VAT dla przedmiotowych usług wynoszącym obecnie : 23 % (usługi wewnętrzne) i 8% (usługi zewnętrzne) lub wystąpienie nieokreślonej , nieznanej obecnie innej siły wyższej zgodnie z przepisami ogólnymi.

5. Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza podwykonawstwa w obszarze całości przedmiotowego
Postępowania?

Odpowiedź : Zamawiający zgodnie z pkt. III ppkt.4 IWZ , zastrzegł obowiązek bezpośredniego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia (tj. wszelkich usług sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego) bez udziału jakichkolwiek podwykonawców - za wyjątkiem wywozu odpadów zielonych , stosownie do treści pkt. VI IWZ .



.


Odpowiedzi pytania.S [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2773 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 857