Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie 4 studiów wykonalności oraz 4 wniosków aplikacyjnych dla inwestycji polegających na kompleksowej termomodernizacji placówek oświatowych w Bydgoszczy

Sebastian Fifielski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2016 14:05:50
Składania : 16-12-2016 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

2. Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Funduszy Europejskich

3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Opracowanie poprawnych formalnie i merytorycznie: 4 studiów wykonalności oraz 4 wniosków aplikacyjnych (na podstawie przekazanych przez Zamawiającego audytów energetycznych i dokumentacji technicznej) dla inwestycji polegających na kompleksowej termomodernizacji placówek oświatowych w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety odpowiadające zakresami poszczególnym dokumentacjom aplikacyjnym (projektom) i wynika m.in. z okresu rzeczowej realizacji poszczególnych inwestycji, stopnia ich złożoności oraz oceny pod kątem spełniania kryteriów wyboru projektów.
PAKIET I (projekt pn: Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie miasta Bydgoszczy tj.: Szkoła Podstawowa nr 63, Zespół Szkół nr 31).
- Szkoła Podstawowa nr 63, ul. Goszczyńskiego 3, 85-134 Bydgoszcz (pawilon nauczania początkowego i szkoła)
- Zespół Szkół nr 31 Specjalnych, ul. Fordońska 17, 85-085 Bydgoszcz
PAKIET II (projekt pn: Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie miasta Bydgoszczy tj.: Szkoła Podstawowa nr 66, Zespół Szkół nr 19).
- Szkoła Podstawowa nr 66, ul. Z. Berlinga 3, 85-796 Bydgoszcz
- Zespół Szkół nr 19, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 11, 85-868 Bydgoszcz (duża i mała szkoła)

PAKIET III (projekt pn: Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie miasta Bydgoszczy tj.: Szkoła Podstawowa nr 2, Zespół Szkół nr 15, Zespół Szkół nr 23).
- Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Hetmańska 34, 85-039 Bydgoszcz
- Zespół Szkół nr 15, ul. Czerkaska 8, 85-641 Bydgoszcz
- Zespół Szkół nr 23, ul. Nakielska 273, 85-391 Bydgoszcz

PAKIET IV (projekt pn: Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie miasta Bydgoszczy tj.: Przedszkole nr 11, Przedszkole nr 18, Szkoła Podstawowa nr 38).
- Przedszkole nr 11, ul. Chołoniewskiego 9, 85-127 Bydgoszcz
- Przedszkole nr 18, ul. Betoniarzy 2, 85-800 Bydgoszcz
- Szkoła Podstawowa nr 38, ul. Węgierska 11, 85-858 Bydgoszcz

Przedmiot zamówienia obejmuje również niezbędne doradztwo, weryfikację spójności dokumentacji technicznej, wyjaśnienia i uzupełnienia na etapie oceny formalnej
i merytorycznej wniosku aplikacyjnego, aż do momentu podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie.

W związku z uzależnieniem poziomu dofinansowania od stopnia w jakim projekt przyczynia się do zwiększenia efektywności energetycznej rozumianej jako redukcja zużycia energii – obliczeń tego wskaźnika dokonuje się oddzielnie, dla każdego budynku, co za tym idzie również budżet w ramach projektu i niezbędne analizy opracowywane są indywidualnie dla każdego z budynków objętych projektem.

2) Miasto Bydgoszcz, na realizację przedmiotowych inwestycji (ujętych w PAKIETACH) stara się
o dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020, w ramach Osi priorytetowej 3 Efektywność energetyczna
i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT, Poddziałanie 3.5.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT, schemat: dla JST z preselekcją, konkurs
Nr RPKP. 03.05.01-IZ.00-04-057/16.

Projekty wymienione w pkt.1) Opis zamówienia otrzymały pozytywną ocenę na etapie preselekcji (Uchwała Nr 26/2016 Zarządu ZIT BTOF z dnia 25.11.2016 r.) i zostały zakwalifikowane do kolejnego etapu tj. oceny formalno-merytorycznej. Kompletne wnioski o dofinansowanie wraz załącznikami należy przedłożyć do 28.03.2017 r.

3) Opracowanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:
 dokumentami programowymi (w tym: Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020, Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020),
 wytycznymi Ministra Rozwoju (w tym: Wytycznymi MIiR w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi MIiR w zakresie zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych w tym projektów generujących dochód i projektów hybrydowych na lata 2014-2020),
 wytycznymi Instytucji Zarządzającej tj. Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego,
 dokumentacją dla konkursu Nr RPKP. 03.05.01-IZ.00-04-057/16 (w tym m.in.: regulaminem konkursu, instrukcją wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu, instrukcją wypełniania załączników o dofinansowanie projektu),
 unijnymi, krajowymi, regionalnymi i miejskimi dokumentami strategicznymi związanymi z przedmiotowym projektem (wskazanymi w dokumentacji dla konkursu Nr RPKP. 03.05.01-IZ.00-04-057/16).

4) Przekazanie przedmiotu zamówienia:
Dla każdego PAKIETU: Studium wykonalności wraz z arkuszem analizy finansowej w formacie XLS lub równoważnym zawierającym jawne (nie ukryte) i działające formuły przedstawiające przeprowadzone analizy i ich wyniki oraz wniosek aplikacyjny. Studia wykonalności należy sporządzić w wersji papierowej w 3 egzemplarzach i w wersji elektronicznej w formacie edytowalnym, na nośniku elektronicznym w 1 egzemplarzu. Wniosek o dofinansowanie należy sporządzić w aplikacji Generator Wniosków o Dofinansowanie dla RPO WK-P 2014-2020.

4. Informacje, które Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie i wymagania jakie musi spełniać :

1) Oferta winna zawierać rozbicie cenowe dla każdego PAKIETU na koszt opracowania: studium wykonalności i wniosku o dofinansowanie,
2) Opis doświadczenia w realizacji projektów z zakresu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej wraz z Oświadczeniem potwierdzającym minimalne, wymagane doświadczenie Wykonawcy tj. opracowanie studiów wykonalności dla projektów dotyczących termomodernizacji przynajmniej 10 budynków, w tym pozyskanie dofinansowania przynajmniej dla 2 projektów (potwierdzone protokołami odbioru lub referencjami/informacją Wnioskodawcy/Beneficjenta),
3) Stosowne referencje i rekomendacje w odniesieniu do opisanych projektów z zakresu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej.
4) Oświadczenie o gotowości odbycia min. 5 spotkań z udziałem przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w okresie opracowywania dokumentacji aplikacyjnej.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Uwaga:
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą bez zbędnej zwłoki.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy – załącznik nr 1.

6. Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.

7 Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 17 marca 2017 r.

8 Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1) Michalina Urbańska - tel. 52 58 58 090, m.urbanska@um.bydgoszcz.pl
2) Sebastian Fifielski – tel. 52 58 59 144, s.fifielski@um.bydgoszcz.pl

9 Termin składania odpowiedzi na ogłoszenie o zapytaniu ofertowym: upływa w dniu 16.12.2016r. o godz. 1000 .
10 Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej Open Nexus.

Załączniki:
1. Wzór umowy na opracowanie studium wykonalności i wniosku aplikacyjnego.




………………………………………..
podpis dyrektora lub jego zastępcy
- zatwierdzającego treść dokumentu)


Bydgoszcz, 7.12.2016 r.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik 1 _ Wzor umowy.docx docx 42.57 2016-12-07 14:05:50 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 4 Studia wykonalności oraz 4 wnioski aplikacyjne - 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy (0)
2 Doświadczenie - Opracowanie studiów wykonalności dla projektów dotyczących termomodernizacji przynajmniej 10 budynków, w tym pozyskanie dofinansowania przynajmniej dla 2 projektów (potwierdzone protokołami odbioru lub referencjami/informacją Wnioskodawcy/Beneficjenta (0)
3 Referencje i rekomendacje - Stosowne referencje i rekomendacje w odniesieniu do opisanych projektów z zakresu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej (0)
4 Gotowość do spotkań - Oświadczenie o gotowości odbycia min. 5 spotkań z udziałem przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w okresie opracowywania dokumentacji aplikacyjnej.aplikacyjnej. (0)
5 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 171