Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 31-10-2022 22:07:00 |
Placing offers : | 02-12-2022 09:00:00 |
Offers opening : | 02-12-2022 09:15:00 |
Procedure: | Przetarg nieograniczony |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2023-08-28 14:38 | Dominik Boratyński | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2022-12-20 15:32 | Dominik Boratyński | Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej |
2022-12-02 14:00 | Dominik Boratyński | Informacja z otwarcia ofert |
2022-12-02 09:00 | Buyer message |
Zamawiający
przeznaczył
na
realizację
zamówienia
kwotę: - część 1: 2 594 808,00 zł brutto, - część 2: 836 892,00 zł brutto. |
2022-11-25 10:40 | Dominik Boratyński | Wyjaśnienia_zmiana treści SWZ z dnia 24.11.2022 |
2022-11-21 12:04 | Dominik Boratyński | Wyjaśnienia_zmiana treści SWZ z dnia 21.11.2022 |
2022-11-10 17:50 | Dominik Boratyński |
Zamawiający
na
podstawie
art.
524
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
zamieszcza
kopię
odwołania,
jakie
wpłynęło
w
dniu
10.11.2022
r.,
wzywając
jednocześnie
wykonawców
do
przystąpienia
do
postępowania
odwoławczego. Zgodnie z art. 525 przywołanej ustawy: 1. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. 2. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Do zgłoszenia przystąpienia dołącza się dowód przesłania kopii zgłoszenia przystąpienia zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. 3. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron. 4. Czynności uczestnika postępowania odwoławczego nie mogą pozostawać w sprzeczności z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił, z wyjątkiem przypadku zgłoszenia sprzeciwu, o którym mowa w art. 523 ust. 1, przez uczestnika, który przystąpił do postępowania po stronie zamawiającego. |
Announcements