Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DLS.070.103.2022.1 Wykonanie aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, zgodnie z zakresem wskazanym w części dot. Oprogramowania, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), 1 (jednej) tablicy przy wjeździe na Dworzec /tzw. tablicy wjazdowej/, sprzętu do obsługi systemów, wskazanego w pkt E, demontażem i utylizacją starych monitorów, oraz wdrożeniem całego systemu.

Termin:
Zamieszczenia : 07-11-2022 10:55:00
Składania : 05-12-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 604-21-79-40,

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Tablice informacyjne - system informacji dworca - opis wymagań - wersja ostateczna 31.10.docx docx 73.48 2022-11-07 10:55:00 Kryterium

Komunikaty

2022-11-28 08:34 Aleksandra Szych

Dzień Dobry,
w związku ze otrzymanym zapytaniem do prowadzonego postępowania w trybie szacowania przedmiotu zamówienia Postępowanie nr: DLS.070.103.2022.1 Wykonanie aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, zgodnie z zakresem wskazanym w części dot. Oprogramowania, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne),
1 (jednej) tablicy przy wjeździe na Dworzec /tzw. tablicy wjazdowej/, sprzętu do obsługi systemów, wskazanego w pkt E, demontażem i utylizacją starych monitorów, oraz wdrożeniem całego systemu. (ID 685988),
w treści:
„Dzień Dobry,
w związku ze otrzymanym zapytaniem do prowadzonego postępowania w zakresie szacowania przedmiotu zamówienia: Postępowanie nr DLS.070.103.2022.1 Wykonanie aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, zwracamy się z prośbą o odpowiedz do następujących pytań:

1. Zamawiający pisze:
Języki programowania
Zamawiający zamawia aplikację mobilną wykonaną w technologiach:
• PHP,
• HTML,
• Javascript,
• CSS.
Zastosowanie w/w technologii/języków programowania winno zapewnić Zamawiającemu bezproblemowy rozwój aplikacji w przyszłości.

Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie innej technologii, innego języka programowania pozwalającego Zamawiającemu na bezproblemowy rozwój aplikacji w przyszłości ?

2. Zamawiający opisując monitory wskazuje następujący parametr:

Sterowanie z zewnątrz, czujniki zewnętrzne: ......................., Ambient Light
Zapis wskazujący Ambient Light mówi o matrycach stosowanych np. w TV domowych. Jest to podświetlenie tylnej cześć TV celem zwiększenia efektu oglądanych materiałów.
W opisach tablic, Zamawiający wskazał iż te matryce z systemem Ambient Light mają być umieszczone w obudowach, wiec nie ma sensu zastosowanie i działanie rozwiązania Ambient Light
Tablice do systemów informacji pasażerskiej powinny być zbudowane z profesjonalnych matryc LCD które pracują 24/7 oraz pracują 365 dni w roku, a żywotność matrycy sięga ponad 50 000 h.
TV domowy nie jest dostosowany do takich warunków pracy.
W związku z powyższym wnioskujemy o usunięcie tych zapisów w wymaganiach dla tablic informacji pasażerskiej.”,

Zamawiający uprzejmie informuje, iż:
Ad. 1 – nie dopuszcza zastosowania innej technologii, innego języka programowania,
Ad. 2 – w zakresie „Ambient Light” – Zamawiający ma na myśli funkcję wyświetlacza LCD, która dostosowuje jasność ekranu w zależności od poziomu natężenia światła aktualnie emitowanego przez oświetlenie naturalne lub sztuczne tj. gdy jest jasno to ekran świeci jaśniej, aby treści były wyraźne; gdy jest ciemno to ekran świeci ciemniej, ponieważ mógłby oślepiać odbiorcę.

Z poważaniem
Aleksandra Szych
Kierownik Działu Lokali Strategicznych
ZKZL sp. z o.o. właściciel Dworca autobusowego Poznań Główny
2022-11-14 11:55 Aleksandra Szych Dzień Dobry,
w związku ze otrzymanym zapytaniem do prowadzonego postępowania w zakresie szacowania przedmiotu zamówienia: Postępowanie nr DLS.070.103.2022.1 Wykonanie aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, zgodnie z zakresem wskazanym w części dot. Oprogramowania, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), 1 (jednej) tablicy przy wjeździe na Dworzec /tzw. tablicy wjazdowej/, sprzętu do obsługi systemów, wskazanego w pkt E, demontażem i utylizacją starych monitorów, oraz wdrożeniem całego systemu. (ID 685988), w treści:
„1. Czy to ma być połączone w ten sposób, że jest sobie komputer z monitorem i z niego rozchodzi się sygnał na wszystkie inne ekrany, na których ma się pojawić aplikacja? - To jest główne pytanie w zasadzie.
2. Czy jest jakiś termin realizacji? Od podpisania umowy?”,
Zamawiający informuje:
Ad. 1 – Monitory mają być niezależne od komputera; założenie jest aby prezentowane treści były za pomocą strony webowej wyświetlanej za pomocą klienta wbudowanego w monitor.
Ad 2. – Oczekiwany termin realizacji to 60 dni + testy wdrożeniowe. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić w Kryteriach i warunkach formalnych dot. pkt 2 Termin realizacji, wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji.
Z poważaniem
Aleksandra Szych
Kierownik Działu Lokali Strategicznych
ZKZL sp. z o.o. właściciel Dworca autobusowego Poznań Główny

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, zgodnie z zakresem wskazanym w części dot. Oprogramowania, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informa Przedmiotem postępowania jest szacowanie wartości zamówienia dotyczącego części I zadania "Wykonanie aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec) wraz z zakupem i dostawą monitorów (w tym tablic informacyjnych)" - to jest: wykonania aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca, zgodnie z zakresem wskazanym w części dot. Oprogramowania, wraz z zakupem, dostawą i montażem 2 (dwóch) monitorów z informacją o odjazdach i przyjazdach do zamontowania nad kasami na Dworcu (monitory wewnętrzne), 1 (jednej) tablicy przy wjeździe na Dworzec /tzw. tablicy wjazdowej/, sprzętu do obsługi systemów, wskazanego w pkt E, demontażem i utylizacją starych monitorów, oraz wdrożeniem całego systemu. Opracowanie zawierające opis wymagań przedstawia załącznik do niniejszego opracowania. W zakresie tablic przedmiotem dostawy w ramach cz. I będą tablice wskazane w pkt C i D. 1 szt. Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 60 dni + testy wdrożeniowe. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumencie "Tablice informacyjne - system informacji dworca - opis wymagań" - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, informacji co do wymagań/lub też w przypadku uznania jakiś wymagań za niemożliwe do spełnienia, proszę o stosowny komentarz/uwagi co do konieczności doprecyzowania/ wyjaśnienia. W przypadku braku uwag, prośba o potwierdzenie, wpisując "Brak uwag"

Tablice informacyjne [...].docx

(0)
4 Gwarancja - wskazana we Wstępnym opisie przedmiotu zamówienia - "Tablice informacyjne - system informacji dworca - opis wymagań" - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
5 Okres testów wdrożeniowych - wskazany we Wstępnym opisie przedmiotu zamówienia - "Tablice informacyjne - system informacji dworca - opis wymagań" - Proszę zaproponować alternatywne okres wdrożeniowy (0)
6 Wymogi serwisowania - wskazane we Wstępnym opisie przedmiotu zamówienia - "Tablice informacyjne - system informacji dworca - opis wymagań" - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki (0)
7 Określenie składowych ceny - Proszę o wskazanie kosztów składowych ceny w podziale na poszczególne punkty C, D, E z rozdziału I "System informacji dworca – monitory LED", oraz pozostałe elementy z rozdziału II i III opracowania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 705