Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.98.2022 Dostawa i montaż elementów małej architektury – ławki z oparciem (szt. 2) na terenie zlokalizowanym przy ul. Odrzańskiej w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 15-11-2022 17:17:00
Składania : 23-11-2022 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

NR WIM.271.2.98.2022  z dnia 15.11.2022r.


(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

        

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


Zadanie:

Nazwa zadania (wg planu): „Ławka dla mieszkańca na os. Brdyujście (program BBO)”


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Dostawa i montaż elementów małej architektury – ławki z oparciem (szt. 2) na terenie zlokalizowanym przy ul. Odrzańskiej na działce nr ew. 29/3 obręb 253 w Bydgoszczy.

2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:

1) robót ziemnych i przygotowawczych (m.in.: wyrównanie terenu, przemieszczenie ziemi),

2) fundamentów do wybranych zaprojektowanych elementów małej architektury wg dokumentacji projektowej,

3) dostawy i montażu urządzeń oraz elementów małej architektury wg dokumentacji projektowej,

4) robót odtworzeniowych wraz z uporządkowaniem terenu po robotach,

5) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.


2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

1) dokumentacją projektową,

2) przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,

3) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 j. t. z późn. zm.),

4) obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej.


2.3 Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń i elementów:

 - oferowane elementy powinny:

1) być zgodne z opisem zawartym w formularzu pn. Podział ceny na składniki stanowiącym załącznik  nr 7 zapytania ofertowego,

2) być zgodne z opisem i rysunkami zawartymi w dokumentacji projektowej,

3) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na urządzenia, ich montaż, serwis gwarancyjny,

4) posiadać ważne certyfikaty /deklaracje zgodności z normą i atesty higieniczne, a te które stracą ważność przed upływem terminu ww. okresu odpowiedzialności wykonawcy  za wady/ usterki urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć wskazanemu użytkownikowi,

5) posiadać stosowne informacje o zastosowanych urządzeniach i elementach udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji) oraz informacji dotyczących warunków użytkowania (eksploatacji).


Uwaga: Dopuszcza się zmianę wymiarów oferowanych urządzeń o 10%  w stosunku do zaproponowanych w projekcie.


2.4  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług określonych w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (minimum 1 zamówienie) oraz pisemne potwierdzenia należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).


3.  Załączniki do zapytania ofertowego:

1) Dokumentacja projektowa (zał. nr 1),

2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),

3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia –formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),

4) Wzór umowy (zał. nr 4),

5) Dokumentacja zdjęciowa –2 ujęcia (zał. nr 5),

6) Oferta formularz (zał. nr 6),

7) Załącznik pn. Podział ceny na składniki – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 7),

8) Zaświadczenie z dnia 04.10.2022 r. o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia robót budowlanych (znak: WAB.II.6743.812.2022.SD) (zał. nr 8).


4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


5. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

5.1 Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

5.2 Sposób oceny ofert:

1)  ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

  niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

5.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


6. Termin wykonania zamówienia: 2 tygodnie od daty zawarcia umowy.


7. Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia): 

* Justyna Misztela, Inspektor WIM – tel. 52 58 58 263

* Karolina Szafran-Pyjos, Inspektor nadzoru inwestorskiego WIM – tel. 52 59 157


Korespondencja między Zamawiającym i Oferentem w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: justyna.misztela@um.bydgoszcz.pl .


8. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 23.11.2022 r. o godz. 11.00.


9. Składając ofertę Oferent zobowiązany jest załączyć:

1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2),

2) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony zał. nr 3) – wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – pkt. 2.4, ppkt. 3),

3) dowód/dowody (pisemne potwierdzenie/a) należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych

w załączniku nr 3 – referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane – pkt. 2.4, ppkt. 3),

4) wypełniony formularz „Podział ceny na składniki” – (zał. nr 6),

5) oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji – pkt. 2.3, ppkt.4.

      

10. Wykonawca robót, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany jest przed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów:

1) kart technicznych zastosowanych elementów,

2) informacje o zastosowanych elementach, udostępnione przez producenta/ dostawcę urządzeń

w postaci – pkt. 2.3, ppkt.5): danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu

i użytkowania (sposobu eksploatacji) oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji.


12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie   Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.



Bydgoszcz, 15.11.2022 r.

                                                                                                                                         ZASTĘPCA DYREKTORA
                                                                                                                                  WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                   URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

                                                                                                                                         SEBASTIAN FIFIELSKI



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zal. nr 1 dokumentacja projektowa lawka dla mieszkanca.pdf pdf 422.47 2022-11-15 17:17:00 Postępowanie
Zal. nr 2 RODO.pdf pdf 318.12 2022-11-15 17:17:00 Postępowanie
Zal. nr 3 Wykaz Uslug.pdf pdf 375.2 2022-11-15 17:17:00 Postępowanie
Zal. nr 4 BBO_LawkaDlaMieszkanca_WzorUmowy.pdf pdf 432.38 2022-11-15 17:17:00 Postępowanie
Zal. nr 5 dokumentacja zdjeciowa.pdf pdf 5178.39 2022-11-15 17:17:00 Postępowanie
zal. nr 6_Oferta_Formularz.pdf pdf 382.24 2022-11-15 17:17:00 Postępowanie
zal. nr 7 Podzial ceny na skladniki.pdf pdf 587.02 2022-11-15 17:17:00 Postępowanie
Zal. nr 8 Zaswiadczenie WAB.pdf pdf 210.2 2022-11-15 17:17:00 Postępowanie
Unieważnienie.pdf pdf 25.75 2022-11-23 15:28:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-23 15:28 Justyna Pabian Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

Unieważnienie.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż elementów małej architektury – ławki z oparciem (szt. 2) na terenie zlokalizowanym przy ul. Odrzańskiej w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 tygodnie od daty zawarcia umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 400