Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-11-2022 14:22:00 |
Składania : | 25-11-2022 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Zakupie, dostawie do lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny przy ul. St. Matyi 2 w Poznaniu, oraz montażu 8 (ośmiu) sztuk ławek model: ISO-5 WOOD, 5-osobowych, producent Nowy Styl. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: w projekcie umowy. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
- Projekt umowy w załącznikach do postępowania.
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 604-21-79-40.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-12-01 08:51 | Aleksandra Szych |
W
niniejszym
postępowaniu
dotyczącym
wykonania
zadania:
„Zakup,
dostawa
do
lokalu
Dworca
autobusowego
Poznań
Główny
przy
ul.
St.
Matyi
2
w
Poznaniu,
oraz
montaż
8
(ośmiu)
sztuk
ławek
model:
ISO-5
WOOD,
5-osobowych,
producent
Nowy
Styl.
(ID
691031)”,
jako
najkorzystniejsza
została
wybrana
oferta
złożona
przez
firmę
UNIKAT
KRZYSZTOF
I
AGATA
MOELLENBROCK
SPÓŁKA
JAWNA,
z
siedzibą
w
Poznaniu,
w
kwocie
netto
12.800,00
zł
tj.
15.744,00
zł
brutto.
Oferta
tejże
firmy
mieści
się
w
kwocie,
jaką
Zamawiający
zabezpieczył
na
realizację
zamówienia.
Z
poważaniem
Aleksandra
Szych,
ZKZL
sp.
z
o.o. |
2022-11-21 13:19 | Aleksandra Szych |
Dzień
Dobry,
w związku ze otrzymanym wnioskiem do prowadzonego postępowania w trybie zapytania ofertowego: Postępowanie: Zakup, dostawa do lokalu Dworca autobusowego Poznań Główny przy ul. St. Matyi 2 w Poznaniu, oraz montaż 8 (ośmiu) sztuk ławek model: ISO-5 WOOD, 5-osobowych, producent Nowy Styl. (ID 691031), w treści: „Dzień dobry. Proszę o wydłużenie terminu realizacji zamówienia. Obecny czas realizacji zamówień w fabryce producenta Nowy Styl to 6 tygodni od dnia zamówienia”, Zamawiający wyraża zgodę na przedłużenie terminu realizacji do 42 dni od dnia podpisania umowy. Z poważaniem Aleksandra Szych Kierownik Działu Lokali Strategicznych ZKZL sp. z o.o. właściciel Dworca autobusowego Poznań Główny |
Komunikaty