Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IPP-I.7013.49.2022 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Wykonanie projektu odwodnienia drogi gminnej w Buszkowie-Kadzionka"

Joanna Wardyn
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 24-11-2022 08:23:00
Składania : 30-11-2022 09:00:00
Otwarcia : 30-11-2022 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Koronowo 23.11.2022 r.

Wytyczne

na sporządzenie projektu budowlanego dla zadania inwestycyjnego obejmującego  drogę gminną G050170C w miejscowości Buszkowo, gmina Koronowo zgodnie z zadaniem budżetowym „Projekt odwodnienia drogi gminnej w Buszkowie-Kadzionka”.

I.                    Opis zadania

 

1.        Zaprojektowanie odwodnienia drogi gminnej przy skrzyżowaniu z drogą krajową DK25 poprzez zastosowanie odwodnienia liniowego z odprowadzeniem wód opadowych do pobliskiego rowu.

2.       Zaprojektować projekt stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniu drogi gminnej G050108C z DK 25 (uzgodnić z GDDKiA).

3.       Zaprojektować zjazd  z drogi gminnej G050108C na przyległą działkę rolną o nr ewid. 18/1 obręb Buszkowo, gm. Koronowo.

 

II.                 Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:

- pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, decyzji,  zgód, opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych;

- uzyskanie akceptacji koncepcji Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Koronowie;

- uzgodnienie dokumentacji projektowej z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z siedzibą przy ul. Fordońskiej 6, 85-085 Bydgoszcz; (wszystkie propozycje dotyczące odwodnienia zjazdu zostały omówione z GDDKiA).

- uzgodnienie projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej, o ile będzie taka konieczność;

- dokonania przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych bądź w przypadku konieczności złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej;

- opracowanie kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania;

- opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu;

III. Forma opracowania:

Ø  Dokumentację projektową należy przygotować w formie tradycyjnej - papierowej:

- projekty budowlane/wykonawcze 3 egz. dla zamawiającego oraz w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń;

- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.;

- przedmiar robót – 2 egz.;

- kosztorys inwestorski i ofertowy – 1 egz. + jedna aktualizacja kosztorysu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Ø  Dokumentacja w formie elektronicznej – 2 egz. kompletnej dokumentacji na płytach CD lub innych nośnikach (wersja elektroniczna musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać całą jej zawartość.

 

III.              Uwagi do zadania

Doświadczenie: Ubiegający się o zamówienie przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie 1 projektu drogowego o minimalnej wartości 10.000,00 zł.

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje przynajmniej jedną osobą w zespole projektowym posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w branży drogowej w zakresie projektowania.

Przy sporządzaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy dokonać opisu w sposób jednoznaczny, wyczerpujący, zrozumiały, uwzględniający wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty przez Wykonawców robót budowlanych.

Autor dokumentacji projektowo-kosztorysowej zobowiązany będzie do uczestniczenia w postępowaniu przetargowym o zamówienie na roboty budowlane poprzez udzielenie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące dokumentacji w terminie określonym przez zamawiającego.

Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania aktualnych przepisów i norm.  

Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji
w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny
i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także
w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie.

 

Termin wykonania całości zadania do 20.12.2022 r.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 53  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wytyczne.pdf pdf 441.66 2022-11-24 08:23:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych-1.pdf pdf 123.97 2022-11-24 08:23:00 Kryterium
Umowa - wzór.pdf pdf 1172.19 2022-11-24 08:23:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług (Buszkowo-Kadzionka).pdf pdf 439.78 2022-11-24 08:23:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna (Buszkowo-Kadzionka).docx docx 17.57 2022-11-24 08:23:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Buszkowo-Kadzionka).pdf pdf 492.69 2022-11-24 08:23:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja edytowalna (Buszkowo-Kadzionka).docx docx 17.88 2022-11-24 08:23:00 Kryterium
oświadczenie art. 125.doc doc 37 2022-11-24 08:23:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - oferta cenowa (Buszkowo-Kadzionka).pdf pdf 539.33 2022-11-24 08:23:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja edytowalna (Buszkowo-Kadzionka).doc doc 45 2022-11-24 08:23:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn."Wykonanie projektu odwodnienia drogi gminnej w Buszkowie-Kadzionka" - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 20.12.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" (0)
7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - ofe [...].pdf

Załącznik nr 1- ofer [...].doc

(0)
8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Umowa - wzór.pdf

(0)
9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wyk [...].pdf

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

(0)
10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - ośw [...].pdf

Załącznik nr 4 - ośw [...].docx

(0)
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

oświadczenie art. 12 [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 261