Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-11-2022 08:23:00 |
Składania : | 30-11-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 30-11-2022 09:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Koronowo 23.11.2022 r.
Wytyczne
na sporządzenie projektu budowlanego dla zadania inwestycyjnego obejmującego drogę gminną G050170C w miejscowości Buszkowo, gmina Koronowo zgodnie z zadaniem budżetowym „Projekt odwodnienia drogi gminnej w Buszkowie-Kadzionka”.
I. Opis zadania
1. Zaprojektowanie odwodnienia drogi gminnej przy skrzyżowaniu z drogą krajową DK25 poprzez zastosowanie odwodnienia liniowego z odprowadzeniem wód opadowych do pobliskiego rowu.
2. Zaprojektować projekt stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniu drogi gminnej G050108C z DK 25 (uzgodnić z GDDKiA).
3. Zaprojektować zjazd z drogi gminnej G050108C na przyległą działkę rolną o nr ewid. 18/1 obręb Buszkowo, gm. Koronowo.
II. Jednostka projektowa zobowiązana będzie do:
- pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, decyzji, zgód, opinii technicznych, aktualnej mapy do celów projektowych;
- uzyskanie akceptacji koncepcji Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Koronowie;
- uzgodnienie dokumentacji projektowej z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z siedzibą przy ul. Fordońskiej 6, 85-085 Bydgoszcz; (wszystkie propozycje dotyczące odwodnienia zjazdu zostały omówione z GDDKiA).
- uzgodnienie projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej, o ile będzie taka konieczność;
- dokonania przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych bądź w przypadku konieczności złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem zgody właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej;
- opracowanie kompletnej dokumentacji kosztorysowej tzn. kosztorysów inwestorskich i ofertowych wraz z przedmiarami robót dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania;
- opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót budowlanych dla wszystkich branż i kategorii robót budowlanych będących w zakresie projektu;
III. Forma opracowania:
Ø Dokumentację projektową należy przygotować w formie tradycyjnej - papierowej:
- projekty budowlane/wykonawcze 3 egz. dla zamawiającego oraz w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń;
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.;
- przedmiar robót – 2 egz.;
- kosztorys inwestorski i ofertowy – 1 egz. + jedna aktualizacja kosztorysu w terminie ustalonym z Zamawiającym.
Ø Dokumentacja w formie elektronicznej – 2 egz. kompletnej dokumentacji na płytach CD lub innych nośnikach (wersja elektroniczna musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać całą jej zawartość.
III. Uwagi do zadania
Doświadczenie: Ubiegający się o zamówienie przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie 1 projektu drogowego o minimalnej wartości 10.000,00 zł.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje przynajmniej jedną osobą w zespole projektowym posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w branży drogowej w zakresie projektowania.
Przy sporządzaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy dokonać opisu w sposób jednoznaczny, wyczerpujący, zrozumiały, uwzględniający wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty przez Wykonawców robót budowlanych.
Autor dokumentacji projektowo-kosztorysowej zobowiązany będzie do uczestniczenia w postępowaniu przetargowym o zamówienie na roboty budowlane poprzez udzielenie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące dokumentacji w terminie określonym przez zamawiającego.
Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania aktualnych przepisów i norm.
Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich
poprawek, uzupełnień, modyfikacji
w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej
oceny
i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji,
także
w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i
modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i
zapłacie za jego wykonanie.
Termin wykonania całości zadania do 20.12.2022 r.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 53
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty