Agnieszka
Modzelewska |
Komenda Wojewódzka Policji w BiałymstokuAukcja elektroniczna: Dostawa peleryn przeciwdeszczowych (ID 694971) Data rozpoczęcia: 25-11-2022 08:15:00 Do końca: zakończona |
Wartość aktualnie najniższej oferty wynosi: | 9 483.30 PLN |
---|---|
Ile wynosi minimalne postąpienie? | 10.00 PLN |
Jaka jest maksymalna wartość zamówienia? | 9 500.00 PLN |
Ile wynoszą przedłużenia aukcji (dogrywki)? | 1 min. |
Od jakiej ceny jest liczone postąpienie w ofercie? | najniższej |
Czy oferta musi być złożona na wszystkie pozycje? | Tak |
Klasyfikacja ofert w cenach | brutto |
Nazwa | Waga | Rodzaj |
---|
Szanowni Państwo,
W imieniu ……….......... informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Regulamin obowiązujący Wykonawców
składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej
oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku
Zamówienia realizowane przez KWP w Białymstoku za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
KWP w Białymstoku nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Białymstoku nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Płatność nastąpi po realizacji zamówienia. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od otrzymania przez KWP w Białymstoku prawidłowo wystawionej faktury.
Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Białymstoku zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
KWP w Białymstoku wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Białymstoku zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.
KWP w Białymstoku zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Białymstoku.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
KLAUZULA RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Białymstoku;
nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych:
inspektor ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Białymstoku – dane zostały zamieszczone na stronie BIP KWP w Białymstoku, adres e-mail inspektora danych osobowych: iod.kwp@bk.policja.gov.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu:
prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
w przypadku zawarcia umowy - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Komendancie Wojewódzkim Policji w Białymstoku, tj. realizacji jej postanowień;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub umowa zawarta z wybranym wykonawcą i dokumentacja ją dotycząca;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
do celów przeprowadzenia postępowania o zamówienie zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji, przez okres wynikający z kategorii archiwalnej od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
do celów realizacji umowy przez okres jej realizacji,
po zakończeniu umowy przez okres określony w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:
przez okres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa do celów dokonywania rozliczeń,
przez okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów prawa regulujących przebieg postępowań z tego tytułu do celów dochodzenia tychże roszczeń,
przez okres wynikający z kategorii archiwalnej ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji,
przez okres określony w odrębnych przepisach do celów badań naukowych lub historycznych lub statystycznych;
w przypadku zamówień publicznych oraz umów prowadzonych w ramach projektów realizowanych ze środków pomocowych krajowych i zagranicznych okres przechowywania uwzględniał będzie wymogi dotyczące okresu przechowywania obowiązujące w przepisach prawa właściwych dla środka pomocowego;
podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi bowiem przepis prawa;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Oświadczenie wykonawcy składającego ofertę:
Oświadczam, że:
wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
/W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/
Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
W razie nie wyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Kontakt: Agnieszka Modzelewska tel. 47 711 29 09
Gwarancja: 24 miesiące od daty dostawy towaru.
LP | Nazwa towaru | opis i załączniki | Ilość /JM |
Cena max brutto/JM |
||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Dostawa peleryn przeciwdeszczowych |
Zgodnie z załączonym opisem przedmiotu. Gwarancja na dostarczone przedmioty 24 miesiące, termin realizacji: 15.12.2022r., kontakt Agnieszka Modzelewska 47 711 29 09, dostawa ul.Hajnowska 12 Białystok Opis przedmiotu: Peleryna wykonana z materiału wodoodpornego (o masie powierzchniowej ok 110 g/m2 100% poliestrowej z powłoką PU) w kolorze czarnym. Wszystkie główne szwy specjalnie od wewnątrz uszczelniane, dzięki czemu zwiększa się odporność na przemakanie. Luźny swobodny krój zapewniający wygodę i swobodę ruchów, z przodu pod szyją zapinana na tzw. wysoką stójkę. Wyprofilowany kaptur z daszkiem i z wszytym elementem odblaskowym w jego środkowej części wyposażony w system regulacji, pozwala na dopasowanie jego szerokościi wysokości do potrzeb użytkownika. Brzegi peleryny wykończone podwinięciem o szerokości ok. 8mm, w miejscu zastępującym rękawy zapinane na zatrzaski zabezpieczające przed podwiewaniem. Z przodu na wysokości klatki piersiowej, wyposażona w kieszeń dyspozycyjmną o minimalnych rozmiarach 22x17 cm zamykana na zamek, zabezpieczona patką. Kieszeń ma pełnić również funkcję integralnego pokrowca z uchwytem do zaczepienia w pasie taktycznym. Peleryna ma się łatwo składać i kompresować, aby zajmowała mało miejsca. Peleryna musi posiadać dwa wysokoodblaskowe napisy POLICJA w kolorze srebrnym na taśmie sczepnej (przypinane na rzep), jeden z nich umieszczony centralnie na przedniej patce kieszeni o wymiarach 115mm x 37mm, a drugi z tyłu na wysokości barków o wymiarach 310 x100 mm (kaptur w stanie luźnym nie może przysłaniać napisu). |
50 szt. | 190.00 PLN | ||
Wartość oferty: | ||||||
Konkurent | ||||||
*** | ||||||
*** |