Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/PN/45/10/2022 Modernizacja instalacji elektrycznych Centralnej Rejestracji oraz wymiana oświetlenia na poziomie 1 w budynku D Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w ramach programu „DOSTĘPNOŚĆ PLUS DLA ZDROWIA”

Termin:
Zamieszczenia : 25-11-2022 12:41:00
Składania : 21-12-2022 13:15:59
Otwarcia : 12-12-2022 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 25-11-2022.pdf pdf 125.29 2022-11-25 12:41:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 856.26 2022-11-25 12:41:00 Postępowanie
Załącznik 1 - Formularz ofertowy.docx docx 86.91 2022-11-25 12:41:00 Postępowanie
Załącznik 2 - Przedmiar.7z 7z 67.61 2022-11-25 12:41:00 Postępowanie
Załącznik 2a - STWIOR.doc doc 113 2022-11-25 12:41:00 Postępowanie
Załącznik 3 - Projekt Umowy.docx docx 96.66 2022-11-25 12:41:00 Postępowanie
Załącznik 4.1. - Oświadczenie o grupie kapitałowej.docx docx 90.92 2022-11-25 12:41:00 Postępowanie
Załącznik 4.2. - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 85.81 2022-11-25 12:41:00 Postępowanie
Załącznik 5 - Wykaz robót.docx docx 84.75 2022-11-25 12:41:00 Postępowanie
Załącznik 6 - Oświadczenie o zatrudnieniu.docx docx 84.98 2022-11-25 12:41:00 Postępowanie
Protokół z wizji lokalnej z 30-11-2022.pdf pdf 202.13 2022-11-30 11:07:19 Publiczna wiadomość
Informacja o autokorekcie SWZ z 30-11-2022.pdf pdf 259.47 2022-11-30 11:38:50 Publiczna wiadomość
Załącznik 1 - Formularz ofertowy zmieniony 30-11-2022.docx docx 86.97 2022-11-30 11:38:50 Publiczna wiadomość
Załącznik 3 - Projekt Umowy zmieniony 30-11-2022.docx docx 96.73 2022-11-30 11:38:50 Publiczna wiadomość
Zmienione ogłoszenie o zamówieniu z 30-11-2022.pdf pdf 35.98 2022-11-30 11:38:50 Publiczna wiadomość
Kwota przeznaczona na finansowanie zamówienia.pdf pdf 219.67 2022-12-12 11:55:18 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 12-12-2022.pdf pdf 289.8 2022-12-12 13:51:13 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 187.31 2022-12-21 13:04:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-21 13:15 Przemysław Bogdanowicz Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Wartość najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
2022-12-21 13:04 Przemysław Bogdanowicz Informacja o unieważnieniu postępowania z 21-12-2022

Informacja o unieważ [...].pdf

2022-12-12 13:51 Przemysław Bogdanowicz Informacja z otwarcia ofert z 12-12-2022

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-12-12 11:55 Przemysław Bogdanowicz Informacja o kwocie przeznaczonej

Kwota przeznaczona n [...].pdf

2022-11-30 11:38 Przemysław Bogdanowicz Informacja o autokorekcie SWZ z 30-11-2022

Informacja o autokor [...].pdf

Załącznik 1 - Formul [...].docx

Załącznik 3 - Projek [...].docx

Zmienione ogłoszenie [...].pdf

2022-11-30 11:31 Przemysław Bogdanowicz Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-11-30 11:07 Przemysław Bogdanowicz Protokół z wizji lokalnej z 30-11-2022

Protokół z wizji lok [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 8538