-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 700982
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
149/GMT/2022 Zakup wraz z dostawą lodówki Kernau KFR 18262.1 W w ilości 1 szt. oraz czajnika elektrycznego Zelmer Crystal ZCK 7630 w ilości 2 szt. lub produkty równoważne.
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Fokt
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-12-06 11:52:00
-
Składania2022-12-09 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-12-09 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1.
Zamawiający: KWP z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600
Radom
2.
Wszelkie
koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu z wniesieniem leżą
po stronie Wykonawcy.
3.
Kryteria wyboru oferty: najniższa cena
4.
Termin realizacji zamówienia: 7 dni od daty otrzymania zamówienia
5.
Warunki
płatności – przelew z odroczonym
terminem płatności 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury
VAT
6.
Zamawiający może unieważnić zapytanie z uwagi na
oferowanie ceny zakupu przewyższającej kwotę, którą Zamawiający może
przeznaczyć na finansowanie zamówienia
7.
Osoba wyznaczona do kontaktu: Katarzyna Fokt tel. 47 701 3564 e-mail: katarzyna.fokt@ra.policja.gov.pl
8.
Adres dostawy: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada
37/59
9.
Gwarancja 12 miesięcy
10. Należy dołączyć wypełnioną ofertę cenową (niezałączenie skutkuje odrzuceniem Wykonawcy)
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 701 3564
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?