Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-12-2022 14:17:00 |
Składania : | 28-12-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu 27-650 Samborzec 199, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców oraz zapraszamy do składania ofert na:
KOMPLEKSOWA
OBSŁUGA PRAWNA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W SANDOMIERZU Z/S W SAMBORCU.
na
platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl
na niżej określonych w opisie przedmiotu
zamówienia
Zamawiający:
Zarząd Dróg Powiatowych w
Sandomierzu z siedzibą w Samborcu
Samborzec 199
27-650 Samborzec
Zakres
zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej we wszystkich zakresach prawnych
jakie wynikają z prowadzonej przez Zarząd Dróg Powiatowych działalności w
okresie 12 miesięcy tj. do dnia 31.12.2023 r.
Przedmiot
zamówienia obejmuje w szczególności:
-
świadczenie obsługi prawnej w zagadnieniach związanych z przygotowaniem i prowadzeniem
postępowań w sprawie udzielenia zamówień
publicznych, [postępowania krajowe i unijne]
- świadczenie
obsługi prawnej w zagadnieniach związanych z organizacją i zarządzaniem
jednostką Zamawiającego,
-
sporządzanie opinii prawnych,
-
opiniowanie pod względem formalnoprawnym projektów umów,
-
opiniowanie pod względem formalnoprawnym regulacji wewnętrznych, zarządzeń,
regulaminów wymaganych do wprowadzenia zgodnie z przepisami prawa powszechnie
obowiązującego,
- formułowanie
pism przedprocesowych w sprawach których stroną jest Zamawiający,
-
formułowanie projektów odpowiedzi na roszczenia kierowane do Zamawiającego
-
udzielanie porad i konsultacji prawnych,
- zastępstwo
procesowe w sprawach cywilnych, administracyjnych i sądowo – administracyjnych na
podstawie odrębnie udzielonych pełnomocnictw,
-
reprezentacja Zamawiającego w postępowaniach przed sądami powszechnymi
wszystkich instancji, organami administracji publicznej, organami
egzekucyjnymi.
Usługi
w/w powinny być wykonywane na następujących warunkach:
- porady
prawne winny być udzielane (formułowane), stosownie do wskazań Zamawiającego w
formie pisemnej lub ustnej,
-
wszelkie czynności nie wymagające osobistego wstawiennictwa mogą być wykonywane
w miejscu działania Kancelarii,
- terminy
sporządzania opinii prawnych, stanowisk, o opracowań będą uzgadniane na bieżąco
z Zamawiającym przy czym nie dłużej niż 7 dni
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienie postępowania bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez Wykonawców roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 15 832 04 06 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2022-12-28 11:07 | Zarząd Dróg | Zamawiający przedstawia informację o wyniku |
2022-12-28 10:05 | Zarząd Dróg | Zamawiający przedstawia zbiorcze zestawienie ofert |
2022-12-23 08:57 | Zarząd Dróg | Zamawiający przedstawia wyjaśnienia na zadane pytania w niniejszym postępowaniu. |
2022-12-22 10:25 | Zarząd Dróg | Zamawiający przedstawia wyjaśnienie na zadane pytania w niniejszym postępowaniu. |
Komunikaty