Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 20-01-2023 09:21:00 |
Placing offers : | 24-02-2023 09:15:00 |
Offers opening : | 24-02-2023 09:30:00 |
Procedure: | Przetarg nieograniczony |
Type: | Supply |
1.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa
wyrobów medycznych do Magazynu Apteki Szpitalnej do siedziby Zamawiającego, zwanych dalej
„wyrobami”.
2.
Rodzaj oraz
ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe nr 1.1
– 1.27 stanowiące załączniki do formularza ofertowego.
3.
Termin ważności oferowanych wyrobów medycznych
nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy.
4.
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy
przedmiotu zamówienia wraz z informacją (ulotką) zgodnie z obowiązującym w tym
zakresie prawem.
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2023-02-24 10:40 | Magdalena Adamczyk | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2023-02-24 09:15 | Buyer message |
Zamawiający
przeznaczył
na
realizację
zadania
5
362
205,00
zł
gross
,
w
tym: Pakiet nr 1 32 700,00 zł Pakiet nr 2 17 550,00 zł Pakiet nr 3 47 500,00 zł Pakiet nr 4 53 400,00 zł Pakiet nr 5 59 300,00 zł Pakiet nr 6 939 000,00 zł Pakiet nr 7 680 000,00 zł Pakiet nr 8 113 400,00 zł Pakiet nr 9 33 480,00 zł Pakiet nr 10 647 780,00 zł Pakiet nr 11 68 040,00 zł Pakiet nr 12 95 206,00 zł Pakiet nr 13 24 620,00 zł Pakiet nr 14 15 000,00 zł Pakiet nr 15 737 640,00 zł Pakiet nr 16 280 800,00 zł Pakiet nr 17 11 186,00 zł Pakiet nr 18 87 180,00 zł Pakiet nr 19 33 552,00 zł Pakiet nr 20 5 940,00 zł Pakiet nr 21 680 700,00 zł Pakiet nr 22 61 260,00 zł Pakiet nr 23 98 000,00 zł Pakiet nr 24 260 064,00 zł Pakiet nr 25 254 907,00 zł Pakiet nr 26 5 000,00 zł Pakiet nr 27 19 000,00 zł |
2023-02-17 09:51 | Anna Lis | Informacja nr 2 dla Wykonawców |
2023-02-15 09:57 | Anna Lis | Informacja nr 1 dla Wykonawców |
Announcements