-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 723612
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
9/2023/GMT Wykonanie i dostawa pieczęci oraz stempli (treść grawerowana w gumie) wraz z automatami i uchwytami dla potrzeb garnizonu mazowieckiego.
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Hernik-Grabowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-02-03 08:26:00
-
Składania2023-02-09 08:00:00
-
Otwarcie ofert2023-02-09 08:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1. Zamawiający: KWP z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600
Radom
2. Wszelkie
koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu z wniesieniem leżą
po stronie Wykonawcy.
3. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena
4. Termin realizacji zamówienia: 2 dni robocze od daty otrzymania zlecenia
5. Warunki
płatności – przelew z odroczonym
terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury
VAT
6. Zamawiający może unieważnić zapytanie z uwagi na
oferowanie ceny zakupu przewyższającej kwotę, którą Zamawiający może
przeznaczyć na finansowanie zamówienia
7. Osoba wyznaczona do kontaktu: Magdalena
Hernik-Grabowska tel. 47 701 20 59 e-mail: magdalena.hernik-grabowska@ra.policja.gov.pl
8. Adres dostawy: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada
37/59
Składając ofertę należy dołączyć wypełniony załącznik nr 1 do umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 701 2059
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?