Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-02-2023 13:36:00 |
Składania : | 22-02-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1.
Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102
Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie: Wydział Zieleni i Gospodarki Komunalnej
2. Nazwa postępowania: Obsługa systemów nawadniania terenów zieleni w Bydgoszczy
3. Opis przedmiotu zamówienia: Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1
4. Termin wykonania zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do 31 października 2023 roku
5. Kryterium lub kryteria oceny ofert:
1) Kryterium „cena” – C:
znaczenie - 60%,
C = |
najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert |
x 60 |
cena badanej oferty |
2) Kryterium „Termin wykonania zlecenia” T: znaczenie – 40 %.
Przez „Termin wykonania
zlecenia” rozumie się czas (godziny) liczone od momentu przystąpienia do prac
tj. otrzymania telefonicznego bądź mailowego zlecenia do momentu, gdy Wykonawca
poinformuje Zamawiającego o zakończeniu prac.
a) 5 godzin
– 40 pkt.
b) 6 godzin
– 30 pkt.
c) 7 godzin
– 20 pkt.
d) 8 godzin
– 10pkt.
Oferty z ilością godzin wynoszących mniej niż 5 oraz z ilością wynoszącą więcej niż 8 nie będą punktowane.
6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 22.02.2023 r. o godz. 1000 .
7. Opis sposobu oceny ofert:
O wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów spośród
ofert spełniających kryteria oceny ofert
8. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający uzna,
że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca
wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje max
dwa zamówienia obejmujące usługę serwisowania nawadniania obiektów o
powierzchni powyżej 25 000 m2 w
tym co najmniej jedną dotyczącą obiektu podlegającemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi
Zabytków o powierzchni przekraczającej 5000 m2.
Wykaz usług wykonanych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należy dołączyć do oferty.
9. Opis sposobu komunikacji zamawiającego z wykonawcami:
a) W czasie trwania postępowania wyłącznie
za pomocą formularza na platformie zakupowej.
b) W czasie trwania umowy – e-mail, telefon.
10. Zapis o możliwości unieważnienia postępowania: Gdy nie zostanie złożona żadna ważna oferta.
11. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: Kontakt wyłącznie za pomocą platformy zakupowej.
12. Sposób i forma złożenia oferty: platforma zakupowa.
Wykonawcy zobowiązani są do załączenia wypełnionego i podpisanego przez uprawnioną
osobę załączonego formularza oferty wraz z załącznikami,
13. Opcjonalne zapisy* określające opis postępowania w przypadku:
-
oferty zawierających błędy, braki formalne, budzące
wątpliwości informacje zostaną odrzucone
-
gdy złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej
samej cenie lub z takim samym bilansem ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert
- wezwania do złożenia ofert dodatkowych zostanie przesłane Wykonawcom w
momencie zaistnienia takiej potrzeby,
-
Zamawiający przewiduje prowadzenie negocjacji lub
składanie ofert ostatecznych (ulepszonych) przez maksymalnie trzech wykonawców,
którzy złożyli oferty najkorzystniejsze, zwłaszcza gdy ceny ofert przekraczają kwotę
jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-02-15 14:43 | Magdalena Minga | Zamawiający zamieszcza poprawny druk - formularz oferty,. |
Komunikaty