Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-02-2023 15:47:00 |
Składania : | 27-02-2023 15:30:00 |
Otwarcia : | 27-02-2023 15:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający:
Skarb Państwa - Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
Wydział Inwestycji i Remontów
ul. 11-Listopada 37/59
26-600 Radom
Miejsce świadczenia usług:
KP Myszyniec ul. Pawłowskiego 15, 07-430 Myszyniec (powiat ostrołęcki)
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wskazanych w załączniku nr 1.10 do umowy, wytwarzanych przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawarty jest w formularzu ofertowym
– stanowiącym wykaz cennik asortymentowo ilościowy. Ilości odpadów wskazane
w formularzu są wielkościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania oferty i
mogą ulec zmianie
w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia, warunki płatności oraz inne istotne postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów z terenu nieruchomości, wskazanych w załączniku nr 1.10 do umowy (formularzu ofertowym). Odbiór odpadów odbywać się będzie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00.-15.00, w terminach ustalonych przez przedstawicieli Stron (użytkowników nieruchomości z których będą odebrane odpady), lub na zgłoszenie telefoniczne, najpóźniej w ciągu 3 dni po dniu zgłoszenia potrzeby wywozu.
Wykonawca zobowiązuje się postępować z przekazanymi odpadami w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Wykonawca oświadcza, że posiada stosowne uprawnienia wymagane przepisami prawa, niezbędne do realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się do ich posiadania przez cały okres obowiązywania umowy.
Termin realizacji zamówienia:
Czas trwania umowy dla potrzeb KP w Myszyńcu od dnia zawarcia do dnia 31.12.2024r.
Kryteria wyboru
ofert:
Oferta z najniższą wartością brutto (cena brutto – 100%).
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie składniki i koszty związane z
wykonaniem zamówienia.
Wymagania jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie
wymaganych dokumentów
i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia)*:
Zamawiający
wymaga, aby do oferty dołączyć:
a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1.10 do umowy, należy dodać go do
poniżej tabeli jako załącznik nr 1.10
b) Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek – podpisane przez
osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy -wzór w załączeniu, należy dodać go do
poniżej tabeli jako załącznik nr 2.
c) Oświadczenie RODO - podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy
- wzór w załączeniu, należy dodać go do poniżej tabeli jako załącznik nr
3.
Sposób
przygotowania oferty:
· Oferta powinna być złożona za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
·
Formularz ofertowy Wykonawcy musi być podpisany
czytelnie imieniem i nazwiskiem,
lub opatrzony parafą na pieczęci imiennej przez osobę (osoby) upoważnioną do
składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy – zgodnie z formą reprezentacji
określoną we właściwym rejestrze lub ewidencji oraz dołączony jako załącznik do
oferty.
· Zaleca się, aby wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany były parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
Zastrzegamy, że przedmiotowe postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Komunikaty