Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-02-2023 13:14:00 |
Składania : | 02-03-2023 13:12:00 |
Otwarcia : | 02-03-2023 13:17:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Bydgoszcz, dnia 27 lutego 2023 r.
|
(o wartości
szacunkowej zamówienia niższej niż 130 000 zł netto)
(na podst. art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku, Prawo zamówień publicznych
(t.j Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) oraz art. 3 Zarządzenia Nr 4/2021 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia
4 stycznia 2021 r. w sprawie realizacji w Urzędzie Miasta Bydgoszczy zamówień o wartości szacunkowej niższej niż 130 000 zł)
1.
Nazwa oraz
adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102
Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Zespół ds. Zarządzania Energią
Opracowanie dokumentacji technicznej dla
mikroinstalacji PV dla wytypowanych obiektów użyteczności publicznej w
Bydgoszczy
2. Cel
opracowania:
2.1 Wykonawca podejmuje się wykonania opracowania pełnej
dokumentacji technicznej celem przedłożenia wniosku do Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego, dla obiektów użyteczności
publicznej wskazanych w załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2.2 Celem działania jest pozyskanie finansowania
zewnętrznego na dostawę i montaż mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii na
budynkach użyteczności publicznej w Bydgoszczy.
2.3 Opracowana dokumentacja musi być zgodna z wnioskiem o
dofinansowanie z Regionalnego Programu Odbudowy Województwa Kujawsko –
Pomorskiego.
2.4 Opracowanie obejmować musi minimum.:
- audyt możliwości wykonania instalacji,
- wyliczenia wskaźników środowiskowych, w tym MgCO2
- dokumentację niezbędną do ogłoszenia przetargu na podstawie PZP,
- koncepcję instalacji PV razem z wizualizacją,
- szacowaną roczną produkcję energii elektrycznej,
- CAPEX,
- innych niezbędnych dokumentów wymaganych w naborze.
Moc każdej z poszczególnych instalacji nie może przekraczać 50 kWp.
3. Zakres opracowań:
a) Wykonawca opracuję kompletną dokumentacje techniczną dla obiektów wskazanych w załączniku Nr 1 do Zapytania ofertowego.
b) Opracowana dokumentacja musi być
zgodna z aktualną Instrukcją wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w
ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na
lata 2014-2020 – EFRR.
c) Dokumentacja musi być zgodna z ogólnymi kryteriami wyboru projektów
konkursowych i pozakonkursowych oraz systematyką kryteriów obowiązujących w
ramach programu operacyjnego wiedza edukacja rozwój 2014 – 2020.
4. Wykonawca
otrzyma od Zamawiającego upoważnienie do występowania w imieniu Zamawiającego
do poszczególnych Wydziałów Urzędu Miasta Bydgoszczy oraz podległych Urzędowi
jednostek o informacje niezbędne do opracowania dokumentacji. Ponadto, dokona
weryfikacji oraz uzupełnienia brakujących danych.
5. Przekazanie
dokumentów:
5.1 Wykonawca przedłoży pełną
dokumentacje techniczną, w formie pisemnej, w 2 egzemplarzach drukowanych w j.
polskim oraz w formie elektronicznej (płyta CD, DVD lub pendrive).
5.2
Dokumentacja wymienione w pkt. 5.1 zostanie
przekazana odpowiednim protokołem odbioru końcowego.
Usługę należy wykonać do 2 marca 2023 r.
6.
W przypadku zażądania przez organ
finansujący wyjaśnień, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych
wyjaśnień w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od poinformowania go o takiej
konieczności przez Zamawiającego.
7. Wymagania
dla Wykonawców – obligatoryjne:
7.1
Wykonanie
minimum jednej inwestycji o wartości ponad 1 mln zł,
7.2
Wykonanie
lub nadzór nad minimum dwiema instalacjami zainstalowanymi na budynkach
użyteczności publicznej,
7.3
Posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub certyfikat wystawiony przez Prezesa Urzędu Dozoru
Technicznego w zakresie systemów fotowoltaicznych lub inne prawnie wymagane.
8. Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
10. Ocena
ofert:
Kryterium
100% cena przy spełnieniu kryterium wejścia opisanych w pkt 7 niniejszego
zapytania.
11. Sposób
komunikacji – osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami:
Tomasz Bońdos - tel. 52 58 59 488, e-mail zze@um.bydgoszcz.pl
12. Termin
składania ofert poprzez platformę zakupową Open Nexus: zgodnie z postępowaniem
13. Oferty złożone po terminie nie będą
oceniane.
2023-03-17 11:29 | Michał Gruszczyński |
Informuję,
że
postępowanie
o
sygnaturze
ZZE.271.7.2023
zostało
unieważnione. Michał Gruszczyński Zespół ds. Zarządzania Energią Urząd Miasta Bydgoszczy |
2023-03-02 13:41 | Michał Gruszczyński |
Informuję,
że
jedyna
oferta
spełniająca
kryteria
wejścia
określone
w
postępowaniu
została
złożona
przez
przedsiębiorstwo
eNQu
Sp.
z
o.o.
z
siedzibą
w
Bydgoszczy. |
Komunikaty