logo
Maciej
Borowski
   

Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku

Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku

Aukcja elektroniczna: ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSMISJI DANYCH IPV4 DLA ZAMAWIAJĄCEGO PRZEZ SIEĆ RADIOWĄ WYKONAWCY W STANDARDACH TRANSMISYJNYCH 4/5G” (ID 737747)

Data rozpoczęcia: 23-03-2023 08:00:00

Do końca: zakończona

Ile wynosi minimalne postąpienie? 100.00 PLN
Ile wynoszą przedłużenia aukcji (dogrywki)? 3 min.
Od jakiej ceny jest liczone postąpienie w ofercie? dostawcy
Czy oferta musi być złożona na wszystkie pozycje? Tak
Klasyfikacja ofert w cenach brutto
rozwiń

icon Wymagania wystawiającego

Regulamin obowiązujący Wykonawców

składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej

oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku

 

 

1.     Zamówienia realizowane przez KWP w Białymstoku za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.

2.     KWP w Białymstoku nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

3.     Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.

4.     Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Białymstoku nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.

5.     O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.

6.     Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

7.     Płatność nastąpi po realizacji zamówienia. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od otrzymania przez KWP w Białymstoku prawidłowo wystawionej faktury.

8.     Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

9.     W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Białymstoku zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.

10.  KWP w Białymstoku wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.

11.  W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Białymstoku zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.

12.  KWP w Białymstoku zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu  żadne roszczenia w stosunku do KWP w Białymstoku.

13.  Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.

14.  KLAUZULA RODO.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Białymstoku;

2)      nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych:

inspektor  ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Białymstoku – dane zostały zamieszczone na stronie BIP KWP w Białymstoku, adres e-mail inspektora danych osobowych: iod.kwp@bk.policja.gov.pl

3)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu:

a)     prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

b)     w przypadku zawarcia umowy - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Komendancie Wojewódzkim Policji w Białymstoku, tj. realizacji jej postanowień;

4)      odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub umowa zawarta z wybranym wykonawcą i dokumentacja ją dotycząca;

5)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:

a)     do celów przeprowadzenia postępowania o zamówienie zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji, przez okres wynikający z kategorii archiwalnej od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

b)     do celów realizacji umowy przez okres jej realizacji,

c)     po zakończeniu umowy przez okres określony w przepisach  powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:

                                 i.          przez okres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa do celów dokonywania rozliczeń,

                               ii.          przez okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów prawa regulujących przebieg postępowań z tego tytułu do celów dochodzenia tychże roszczeń,

                             iii.          przez okres wynikający z kategorii archiwalnej ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji,

                             iv.          przez okres określony w odrębnych przepisach do celów badań naukowych lub historycznych lub statystycznych;

6)      w przypadku zamówień publicznych oraz umów prowadzonych w ramach projektów realizowanych ze środków pomocowych krajowych i zagranicznych okres przechowywania uwzględniał będzie wymogi dotyczące okresu przechowywania obowiązujące w przepisach prawa właściwych dla środka pomocowego;

7)      podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi bowiem przepis prawa;

8)      w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

9)      posiada Pani/Pan:

a)     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b)     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;

c)     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;

d)     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

10)   nie przysługuje Pani/Panu:

a)      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

icon Komunikaty wystawiającego

  • 2023-03-22 13:46 Maciej Borowski W załączeniu przesyłam zapytanie, które wpłynęło w postępowaniu zakupowym ID 737747 wraz z odpowiedzią Zamawiającego.
  • 2023-03-17 14:52 Mirosław Boguń W załączeniu przesyłam zapytanie, które wpłynęło w postępowaniu zakupowym ID 737747 wraz z odpowiedzią Zamawiającego.
  • 2023-03-17 14:47 Mirosław Boguń Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
  • 2023-03-14 11:56 Mirosław Boguń W postępowaniu zakupowym ID 737747 wpłynęło zapytanie:
    Pytania:
    1) W ocenie Wykonawcy postanowienia § 4 ust 1– 3 należy zastąpić postanowieniami o tzw. udostępnieniu danych osobowych, a zatem uregulować przepływ między Zamawiającym a Wykonawcą tzw. danych kontaktowych personelu Stron Umowy (danych służbowych), w związku z koniecznością kontaktowania się pomiędzy tymi osobami w związku z zawarciem i realizacją umowy. Należy zatem wskazać, że w związku z przekazywaniem sobie przez Strony umowy danych osobowych pracowników, każda ze Stron stanie się ich niezależnym administratorem (samodzielnie będzie decydować o celach i środkach ich przetwarzania), a tym samym dojdzie między Stronami do w/w udostępnienia danych (każda ze Stron przekaże drugiej dane swojego personelu – wyznaczonych osób, aby umożliwić zawarcie i bieżącą realizację postanowień umowy). Podstawą takiego przetwarzania danych będzie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Stron. W związku z powyższym, w ocenie Wykonawcy § 4 ust 1– 3 należy zmodyfikować, dodając postanowienia o udostępnieniu danych. Proponujemy, aby przyjęły one następującą treść:
    Wzajemne udostępnienie danych osobowych pracowników i współpracowników Stron.
    1) W celu wykonania Umowy, Strony wzajemnie udostępniają sobie dane swoich pracowników i współpracowników zaangażowanych w wykonywanie Umowy w celu umożliwienia utrzymywania bieżącego kontaktu przy wykonywaniu Umowy, a także – w zależności od specyfiki współpracy - umożliwienia dostępu fizycznego do nieruchomości drugiej Strony lub dostępu do systemów teleinformatycznych drugiej Strony.
    2) W celu zawarcia i wykonywania Umowy, Strony wzajemnie udostępniają sobie dane osobowe osób reprezentujących Strony, w tym pełnomocników lub członków organów w celu umożliwienia kontaktu między Stronami jak i weryfikacji umocowania przedstawicieli Stron.
    3) Wskutek wzajemnego udostępnienia danych osobowych osób wskazanych w ppkt 1) oraz 2) powyżej, Strony stają się niezależnymi administratorami udostępnionych im danych. Każda ze Stron jako administrator udostępnionych jej danych osobowych samodzielnie decyduje o celach i środkach przetwarzania udostępnionych jej danych osobowych, w granicach obowiązującego prawa i ponosi za to odpowiedzialność.
    4) Strony wzajemnie przekażą swoim pracownikom i współpracownikom treść określonych przez drugą Stronę Informacji o danych osobowych dotyczącej pracowników i współpracowników drugiej Strony, przed udostępnieniem ich danych osobowych drugiej Stronie, udokumentują to przekazanie, a także będą przechowywały dokumentację przekazania w sposób zapewniający jej dostępność oraz integralność przez czas trwania Umowy, a także 5 lat dłużej.
    5) Jeśli Koordynator Umowy Strony nie wskaże inaczej w formie pisemnej, elektronicznej lub e-mailowej, druga Strona, w wykonaniu obowiązku z ppkt 4), powinna użyć treści Informacji o danych osobowych dotyczącej pracowników i współpracowników drugiej Strony, dostępnej na stronie Wykonawcy), www.__________ (wersja Zamawiającego).
    Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację projektu umowy.

    2) Wykonawca wnosi, aby w Umowie wskazać, że treść obowiązku informacyjnego Wykonawcy dostępna jest na stronie www…………… bądź w załącznikach do umowy (Wykonawca dostarczy jego treść na etapie zawierania umowy).
    Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację projektu umowy.


  • 2023-03-14 11:55 Mirosław Boguń W postępowaniu zakupowym ID 737747 wpłynęło zapytanie:
    Wykonawca zwraca się z prośba o przesunięcie terminu składania ofert co najmniej do dnia 20.03.2023 r., czas ten jest niezbędny na sprawdzenie warunków technicznych oraz przygotowanie oferty i pozyskania cen.
    Termin zakończenia postępowania został przedłużony do dnia 20.03.2023 r. do godz. 14:00.
  • 2023-03-14 09:36 Maciej Borowski Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

icon PRZEDMIOT ZAPYTANIA Odśwież widok transakcji

Oferty wyświetlane są w cenach brutto
LP Nazwa towaru opis i załączniki Ilość /JM
Cena max brutto/JM
1 ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSMISJI DANYCH IPV4 DLA ZAMAWIAJĄCEGO PRZEZ SIEĆ RADIOWĄ WYKONAWCY W STANDARDACH TRANSMISYJNYCH 4/5G” zamówienie według opisu przedmiotu zamówienia oraz formularza ofertowego

Formularz ofertowy na karty SIM(1).docx (0,03 MB)
Opis przedmiotu zamówienia APN zadanie 1(1).doc (0,04 MB)
umowa.docx (0,04 MB)
ID 737747 Projekt umowy - modyfikacja z 17.03.2023.docx (0,06 MB)
ID 737747 Formularz ofertowy - modyfikacja z 17.03.2023.docx (0,04 MB)
ID 737747 Opis przedmiotu zamówienia APN - modyfikacja z 17.03.2023.doc (0,05 MB)
1 inna ***
Wartość oferty:
Konkurent
***
***

Legenda:

  •  Miejsce w rankingu  |
  • Oferta prowadząca  |
  • Oferta ex aequo (na równi)  |
  • Wartość wyższa od maksymalnej |