Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-03-2023 14:05:00 |
Składania : | 12-04-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 12-04-2023 09:10:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Bio Star Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bogusława IV 15, 73 – 110 Stargard, na podstawie art. 277, w związku z art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przedstawia informacje o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania o udzielenie zamówienia na "Odbiór i zagospodarowanie partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) i odpadów zbieranych selektywnie z terenu Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa w miesiącu sierpniu 2023" w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-05-04 13:45 | Angelika Gajewska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ złożona oferta przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. Ponadto informuję, że Zamawiający został w dn. 17 kwietnia br. poinformowany przez Instalację Komunalną która zagospodarowuje w jego imieniu odpady o kodach 20 03 01 i 19 12 12, o skróceniu terminu przerwy technologicznej, co ma wpływ na przedmiotowe postępowanie. Planowana przerwa zostaje skrócona o 8 dni roboczych, co w przypadku przedmiotowego postępowania jest zmniejszeniem zakresu przedmiotu o ok. 35 % zakresu podstawowego. |
2023-05-04 13:44 | Angelika Gajewska | Ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2023-04-27 14:48 | Angelika Gajewska | Zamawiający przesyła informację - unieważnienie postępowania. |
2023-04-12 12:12 | Angelika Gajewska | Zamawiający przesyła informację z otwarcia. |
2023-04-12 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia dysponuje kwotą 712 800,00 zł brutto |
2023-03-31 07:15 | Angelika Gajewska | Załączniki do SWZ - edytowalne |
2023-03-31 07:14 | Angelika Gajewska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty