Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-04-2023 10:48:00 |
Składania : | 17-04-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie prowadzonego zapytania ofertowego pn.: ,,Zakup wraz z
dostarczeniem urządzeń Malina dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”, 45/ZP/2022 (Rej. 13/L/23) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11
września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2022 poz. 1710 z późn. zm.)
prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy
zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą
w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021 r. w sprawie planowania
i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 31711100-4
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin realizacji
zamówienia – max do 28.04.2023r.
2) Kryteria wyboru ofert:
najniższa cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa – na koszt
Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP
zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz.
8.00-14.00
po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.
4) Termin i forma
płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty
otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej
po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy.
Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych
faktur elektronicznych zgodnie
z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz
partnerstwie publiczno – prawnym.
5) Wymagane warunki
gwarancji: minimum 12 miesięcy.
6) Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych.
7) Oferent jest związany
złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania
ofert.
8) W przypadku braku
akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w
postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!
9) Wymagania, jakie
powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza
wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open
Nexus należy dołączyć:
· Wypełnione
oświadczenie – Załącznik nr 2
· pełnomocnictwo / w
przypadku jego udzielenia.
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych – Dariusz Chmielnicki tel.: 47 701 34 71;
e-mail: dariusz.chmielnicki@ra.policja.gov.pl
· w sprawach formalnych - Paweł
Łyżwiński tel.: 47 701 34 05
e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY REGULAMIN
OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1
pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I
INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty
jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody
na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane
przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus
odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej
www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem
platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu
zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje
zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę
godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za
złożoną ofertę.
4) Oferowana przez
Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji
zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi
żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano
inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje,
że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane
materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania
wynikające z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu
zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą
zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/
usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci
przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia
postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający
informuje, że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe
będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z
siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59,
26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a
dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane
do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty