Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-04-2023 17:04:00 |
Składania : | 25-04-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 25-04-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o zapytaniu ofertowym na jednorazową dostawę towarów uwzględnionych w specyfikacji, prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że zapytanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego w stopniu bądź na etapie zapytania uniemożliwiającym zmianę bądź edycję za pomocą narzędzi OpenNexus.
O innych ewentualnych zmianach i aktualizacjach zapytania dowiedzą się Państwo z wiadomości wysłanej z poziomu platformy OpenNexus.
Cechy dodatkowe nin. zapytania:
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. +48 71 308 5521.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Zapraszamy do składania ofert.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
W sprawie wyboru oferty Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcą drogą e-mail. Po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru oferty zamówienie musi przejść wstępną weryfikację i zostać zaakceptowane w Zarządzie Spółki. Dopiero po przejściu ów procedury zamówienia mogą zostać przekazane do realizacji. W zależności od obciążenia formalnego czas ten może się wahać w granicach 7-21 dni. W celu ustalenia bieżącego etapu weryfikacji rekomendowany jest kontakt e-mail bądź telefoniczny.
2023-04-19 12:31 | Grzegorz Focht |
2023-04-19
12:31 Dzień dobry, Po konsultacji z Zamawiającym dokonuje się następujących zmian w nin. zapytaniu: 1. Zmiana towaru pożądanego przez Zamawiającego z "Zestaw asekuracyjny PROTEKT BASIC 5 (EAN: 5901685730822)" na "Zestaw asekuracyjny PROTEKT BASIC 5S (EAN: 5901685730761)" 2. Załączone pliki należy uznawać za nieobowiązujące w związku ze zmianą (1). Uprasza się zatem o wyceny odzwierciedlające wprowadzone zmiany oraz konieczne korekty już złożonych ofert. Dziękujemy. Z poważaniem, Grzegorz Focht Specjalista ds. Zakupów Technicznych Dział Logistyki ul. Obornicka 131 51-114 Wrocław e-mail: g.focht@mpk.wroc.pl tel.: +48 71 308 5521, mobile: +48 885 557 230 Z dniem 28.04.2023 pełne przekazanie obowiązków na rzecz: Pan Robert Wagner – r.wagner@mpk.wroc.pl. Wykonawców uprasza się o zmianę adresu kontaktowego w systemach, kartotekach, autoresponderach etc. w dniach poprzedzających wskazany termin. |
Komunikaty