Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: usługa ekspercka partycypacja społeczna w procesie rewitalizacji

Sandra Dytłow
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Funduszy Europejskich
Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2017 16:06:23
Składania : 23-03-2017 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

I. Przedmiot i opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udział w organizacji i przeprowadzeniu cyklu spotkań informacyjnych, warsztatów i spacerów studyjnych w ramach zadania dotyczącego włączenia lokalnej społeczności w prace nad tworzeniem Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Bydgoszczy.

1. Charakterystyka i cel zamówienia
Celem realizacji przedmiotu Zamówienia jest przygotowanie do procesu rewitalizacji obszarowej miasta Bydgoszczy, w tym dostarczenie wiedzy potrzebnej do właściwego przygotowania Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Bydgoszczy (GPR). Wykonanie przedmiotu Zamówienia wchodzi w skład zadania związanego z włączeniem lokalnej społeczności w prace nad tworzeniem GPR.
Nadrzędnym celem niniejszego Zamówienia jest uzyskanie szerokiej wiedzy o problemach społecznych, gospodarczych i środowiskowych obszaru rewitalizacji Miasta Bydgoszczy poprzez dialog z interesariuszami: zarówno osobami zamieszkującymi w tym obszarze, jak i korzystającymi z niego w każdy inny sposób.
Dodatkowym celem zadania jest upowszechnienie wśród bydgoszczan wiedzy o rewitalizacji i zbudowanie szerokiej świadomości społecznej co do roli mieszkańców w tym procesie.
Odbiorcami działań w ramach niniejszego zadania, będą osoby które z jakichkolwiek względów czują się interesariuszem obszaru rewitalizacji miasta Bydgoszczy i jego najbliższych okolic.

2. Kontekst zamówienia
Istotą procesu rewitalizacji jest rozwiązywanie problemów wybranego obszaru miejskiego przy optymalnym wykorzystaniu lokalnych sił i zasobów, w tym – aktywności społecznej i gospodarczej samych mieszkańców. Rozpoznanie problemów społeczno-gospodarczych obszaru rewitalizacji wymaga podjęcia pogłębionego dialogu społecznego z mieszkańcami danego obszaru i innymi jego interesariuszami.
Zgodnie z projektem Krajowej Polityki Miejskiej celem działań władz samorządowych w zakresie partycypacji społecznej powinno być budowanie miasta otwartego na dialog i współpracę wszystkich aktorów miejskich.
Spójne działania na rzecz szerszej partycypacji społecznej – włączenia do dialogu jak najszerszego grona mieszkańców przyczyniają się do m.in.:
 poprawy współpracy pomiędzy wszystkimi aktorami miejskimi (choć szczególną rolę pełnią tu mieszkańcy i władze miejskie) oraz budowania społeczeństwa obywatelskiego, rozwoju wspólnot lokalnych, wzrostu zaufania społecznego i poczucia wspólnego dobra;
 zwiększenia poczucia odpowiedzialności za miejsce zamieszkania (również w zakresie dotyczących go strategii, wizji i podejmowanych decyzji), a także do wzmacniania potencjału
rozwojowego danego obszaru poprzez wspólne planowanie tego rozwoju;
 zwiększenia jakości zarządzania miastem przez bardziej trafne odpowiadanie na potrzeby mieszkańców, bieżące identyfikowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów oraz pozyskiwanie akceptacji dla wprowadzanych zmian;
 większej akceptacji dla działań prowadzonych w mieście poprzez bardziej jednolite rozumienie wyzwań i szersze spojrzenie na zagadnienia będące przedmiotem dyskusji;
 pogłębiania wiedzy i lepszego rozumienia przez mieszkańców uwarunkowań związanych z zarządzaniem miastem.

W procesie partycypacji społecznej bardzo ważne jest to, by komunikacja była dwukierunkowa. Mieszkańcy, będąc odbiorcami informacji przekazywanych przez władze miejskie (np. przyczyn, skutków i możliwych sposobów rozwiązania problemu lub załatwienia danej sprawy) jednocześnie reagują na nie, przedstawiając swoje propozycje, opinie i oceny oraz przekazując także swoje komunikaty. Taka czynna forma komunikacji społecznej ma za zadanie ułatwić proces partycypacji społecznej poprzez zagwarantowanie wszystkim stronom tego procesu możliwości uzyskania wiedzy na dany temat i wypowiedzenia się. Ważne jest, by mieszkańcy mieli poczucie, że ich propozycje rozwiązań zostały przeanalizowane i powstało podsumowanie efektów wspólnej pracy.
Komunikacja musi odbywać się z uwzględnieniem potrzeb różnych grup mieszkańców i być właściwie dostosowana do ich potrzeb, ze szczególnym uwzględnieniem osób zagrożonych wykluczeniem, takich jak
np. seniorzy czy osoby z niepełnosprawnościami.
W celu właściwej realizacji opisanego powyżej modelu, władze miejskie powinny dobierać właściwe
do tematu i odbiorców kanały i sposoby komunikacji, np. oparte na technologiach informatycznych, lokalną prasę, media (radio, spoty filmowe), konferencje prasowe czy wywiady. W dzielnicach większych miast) gdzie kontakty z mieszkańcami powinny być bliższe, jak najszersze zastosowanie powinny mieć bezpośrednie spotkania z obywatelami.

Konsultacje społeczne powinny być zaplanowane i przeprowadzone w oparciu o następujące dokumenty:
1. Krajową Politykę Miejską 2023, przyjętą przez radę Ministrów 20 października 2015r.
2. Ustawę z dnia 9 października 2015r. o rewitalizacji (Dz. U. 2015r. poz. 1777 z późn. zm.).
3. Zasady programowania przedsięwzięć rewitalizacyjnych w celu ubiegania się o środki finansowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
4. Diagnozę służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Miasta Bydgoszczy – materiał udostępniony przez Zamawiającego.
5. Raport z Konsultacji społecznych raport z konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miasta Bydgoszczy w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie miasta Bydgoszczy wraz z załącznikami - materiał udostępniony przez Zamawiającego.
6. Uchwała Nr XXXVII/734/16 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 30 listopada 2016r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie miasta Bydgoszczy – materiał udostępniony przez Zamawiającego.
7. Inne opracowania wskazane przez Zamawiającego związane z obszarem rewitalizacji.

Ponadto konsultacje społeczne powinny zostać zaplanowane i przeprowadzone w oparciu o następujące założenia:
1. Metodologia oraz sposób realizacji zadania powinny być dostosowane do potrzeb interesariuszy.
2. Metodologia zadania (zestaw przewidzianych do zastosowania metod, technik i narzędzi) winna być przygotowana z uwzględnieniem rozwiązań wypracowanych w ramach popularnych narzędzi partycypacji (konsultacje społeczne, warsztaty międzypokoleniowe, ankiety czy badania opinii) oraz dostosowane do specyfiki obszaru rewitalizacji na terenie Bydgoszczy, a także działań, w ramach których mieszkańcy będą mieli realny wpływ na przebieg procesu rewitalizacji, jak warsztaty robocze czy planowanie partycypacyjne.

3. Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje udział w organizacji i przeprowadzenie – jako część procesu rewitalizacji Bydgoszczy – zadania dot. włączenia lokalnej społeczności w prace nad tworzeniem GPR.
Niniejsze zamówienie dot. przeprowadzenia cyklu otwartych spotkań informacyjnych, warsztatów przyszłościowych i spacerów studyjnych (badawczych) konsultacji społecznych na obszarze wskazanym przez Zamawiającego.
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zaplanowania i przeprowadzenia we współpracy z Zamawiającym trzech wskazanych poniżej form konsultacji społecznych w 5 jednostkach strukturalnych tworzących obszar rewitalizacji miasta Bydgoszczy (załącznik do przedmiotu zamówienia „Mapa obszaru rewitalizacji miasta Bydgoszczy”).
Konsultacje winny spełniać poniższe warunki:
1) Zebranie informacji dotyczących:
a) problemów społecznych, w szczególności w zakresie problemów rynku pracy, samowystarczalności ekonomicznej ludności i gospodarstw domowych, skuteczności kształcenia dzieci na poziomie podstawowym oraz poczucie bezpieczeństwa i porządku publicznego,
b) problemów gospodarczych, w szczególności z zakresie klimatu aktywności gospodarczej
c) problemów środowiskowych w szczególności w zakresie przyrodniczych warunki egzystencji,
d) problemów infrastrukturalnych i przestrzenno-funkcjonalnych w zakresie warunków mieszkaniowych, przestrzeni publicznych oraz zagospodarowania przestrzennego,
e) zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania Wykonawcy dodatkowych problemów
lub zagadnień w zakresie tematyki rewitalizacyjnej, które powinny być poddane konsultacjom.
2) Wypracowanie społecznej wizji stanu obszaru rewitalizacji po przeprowadzonej rewitalizacji, celów rewitalizacji oraz odpowiadających im kierunków działań.
3) Zebranie wstępnych propozycji projektów rewitalizacyjnych.
4) Konsultacje powinny być prowadzone przy użyciu następujących form i zachowaniu następującej kolejności wykonania:
a) co najmniej pięciu otwartych spotkań informacyjnych z mieszkańcami Bydgoszczy
z uwzględnieniem warunków wymienionych w pkt.1. Powinno odbyć się przynajmniej jedno spotkanie dla jednej jednostki strukturalnej wchodzącej w skład danego podobszaru. Jednocześnie wykonawca wyłoni przedstawicieli społeczności lokalnej spośród uczestników otwartych spotkań do udziału w spacerach badawczych i warsztatach przyszłościowych.
Celem otwartych spotkań jest zaprezentowanie przedmiotu debaty, zebranie opinii uczestników, udzielenie dodatkowych wyjaśnień lub odpowiedzi na pytania. Każde ze spotkań powinno trwać ok. 2 godzin – bez czasu przygotowania wydarzenia i opracowania jego wyników.
b) co najmniej pięciu spacerów badawczych - powinien odbyć się przynajmniej jeden spacer
dla jednej jednostki strukturalnej wchodzącej w skład danego podobszaru, celem spacerów
jest badanie przestrzeni, mapowanie konkretnych miejsc i elementów wymagających interwencji, badanie odczuć, potrzeb badanych osób na temat różnych aspektów przestrzeni. Każdy ze spacerów powinien trwać od ok. 30 min – do maksymalnie 1,5 h – bez czasu przygotowania i opracowania wyników.
c) co najmniej pięciu warsztatów przyszłościowych, powinien odbyć się przynajmniej jeden warsztat dla jednej jednostki strukturalnej wchodzącej w skład danego podobszaru. Celem warsztatów ma być dialog pomiędzy zróżnicowanymi grupami (mieszkańcami, lokalnymi władzami, przedsiębiorcami itd.) w celu stworzenia wspólnej wizji danego obszaru
oraz kierunków działań i propozycji projektowych. Każde spotkanie warsztatowe powinno trwać ok. 8 godzin dydaktycznych– bez czasu jego przygotowania i opracowania wyników.
5) miejsca spotkań muszą znajdować się w obrębie jednostek strukturalnych, których dotyczą spotkania
i powinny być łatwo dostępne dla mieszkańców (bliskość przystanków komunikacji zbiorowej, dostępność dla osób niepełnosprawnych), a także odbywać się w godzinach popołudniowych, dogodnych dla osób pracujących.
6) Sporządzenie zróżnicowanych scenariuszy dla poszczególnych form konsultacji.
7) Sporządzenie zróżnicowanych dla poszczególnych form konsultacji materiałów informacyjno-edukacyjnych, które powinny zostać wykorzystane/użyte w konsultacjach.
8) Udział Wykonawcy w roli moderatora/facylitatora w przedstawionych w pkt. 4 a-c formach konsultacji.

4. Wymagana forma wykonania zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania szczegółowych scenariuszy dla poszczególnych form konsultacji tj.: otwartych spotkań, spacerów badawczych oraz warsztatów przyszłościowych uwzględniających cele i zakres merytoryczny konsultacji określony w pkt. 1-3 opisu przedmiotu zamówienia
2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 10 dni roboczych od zakończenia konsultacji Raport
z przeprowadzonych form konsultacji społecznych w postaci dokumentu tekstowego w wersji drukowanej w jednym egzemplarzu oraz w wersji elektronicznej w formatach: .pdf i .doc (edytowalny plik MS Word).
Raport powinien zawierać co najmniej następujące elementy:
a) informacje dotyczące przebiegu spotkań w poszczególnych formach i podobszarach (m.in. terminy, miejsca spotkań, frekwencja, wykorzystane techniki, informacja na temat uczestników),
b) protokoły ze spotkań, spacerów badawczych i ustalenia z warsztatów z mieszkańcami, które odbyły się w ramach ww. konsultacji,
c) przedstawienie zdiagnozowanych problemów oraz propozycji wypracowanej podczas konsultacji społecznej wizji, celów i kierunków rewitalizacji w poszczególnych podobszarach, jak również propozycji projektowych,
d) dokumentację fotograficzną z realizacji zadania,
e) materiały informacjo-edukacyjne wykorzystane w trakcie konsultacji społecznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji Zamówienia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, link:
http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/zpfe/Strony/Zasady.aspx ,
http://www.popt.gov.pl/zpfe/Strony/zasady.aspx
W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do stosowania logotypów programu i Unii Europejskiej oraz informowania o finansowaniu Zamówienia ze środków Unii Europejskiej.
Wszystkie opracowania, materiały i inne, w tym prezentacje multimedialne zostaną oznaczone zgodnie z zasadami oznakowania projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.

II. Zamawiający:
Miasto Bydgoszcz
ul. Jezuicka 1
85-102 Bydgoszcz

III. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 27 kwietnia 2017 r.

IV. Miejsce wykonania zamówienia:
Miejsca organizacji spotkań, spacerów, warsztatów zostaną wskazane w toku współpracy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Zamawiający zapewni pomieszczenie oraz materiały piśmiennicze i drobny poczęstunek.

V. Opis kryteriów wyboru oferty:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, zakładając że 100% - 100 pkt.:
a) 60 % stanowi cena, obliczana w ten sposób, że maksymalną punktację 60 punktów otrzymuje wykonawca, który zaoferował najniższą cenę. Pozostali wykonawcy otrzymują punktację obliczoną wg wzoru:
NC x 60/C
Gdzie:
NC - najniższa zaoferowana cena
C- cena oferty punktowanej

Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

b) 20% i tym samym drugie kryterium oceny ofert stanowi doświadczenie w prowadzeniu działań/usług z zakresu partycypacji społecznej, które będzie liczone następująco:
— doświadczenie: 1 usługa - 0 pkt.;
— doświadczenie: 2-5 usług - 5 pkt.;
— doświadczenie: 6-10 usług i powyżej - 10 pkt.;
— doświadczenie: powyżej 11 usług - 20 pkt.;
i na podstawie informacji przedstawionych przez Oferenta tj. wykazu wykonanych usług (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego) oraz załączonych do niego poświadczeń wykonania usługi, referencji, protokołów zdawczo-odbiorczych itp.

c) 20 % i trzecie kryterium oceny ofert stanowią przedstawione scenariusze poszczególnych form konsultacji oraz koncepcja materiałów które będą wykorzystywane podczas każdej z form konsultacji, , które będzie liczone następująco:
- sposób sporządzenia scenariusza oraz koncepcja przygotowania materiałów informacyjno-edukacyjnych powtarza opis z opisu przedmiotu zamówienia bez własnego wkładu merytorycznego: 0 pkt.;
- sposób sporządzenia scenariusza oraz koncepcja przygotowania materiałów informacyjno-edukacyjnych zawiera niewielki wkład merytoryczny Wykonawcy, głównie o charakterze rozwiązań stosowanych powszechnie: 5 pkt.;
- sposób sporządzenia scenariusza oraz koncepcja przygotowania materiałów informacyjno-edukacyjnych zawiera istotny wkład merytoryczny Wykonawcy, zaproponowane rozwiązania są trafnie zindywidualizowane pod kątem specyfiki wyznaczonych obszarów rewitalizacji: 10 pkt.;
- do 6 punktów za jakość koncepcji merytorycznej :
 0 – koncepcja całkowicie nietrafna;
 od 1 do 2 pkt. – koncepcja bardzo słaba, źle dostosowana do zróżnicowanych adresatów, niezachęcająca do uczestnictwa, zakładająca tylko pasywną obecność
 od 3 do 4 pkt. – koncepcja przeciętna, z zauważalnymi elementami aktywnego zapraszania beneficjentów, z podstawowym zróżnicowaniem metod dotarcia do różnych grup adresatów
 od 5 do 6 pkt. – koncepcja dobra lub bardzo dobra, z szerokim zróżnicowaniem zaplanowanych form dotarcia do różnych adresatów, z właściwym uwzględnieniem form aktywnego zapraszania mieszkańców, atrakcyjna, o dobrych lub wybitnych walorach animacyjno-edukacyjnych).
- do 4 punktów za jakość zaplanowanych materiałów informacyjno- edukacyjnych:
 0 pkt. – brak zaplanowanych materiałów i pomocy,
 1 pkt.– materiały i pomoce słabe, nieatrakcyjne, niezróżnicowane,
 2 pkt.– materiały i pomoce dostatecznej jakości,
 3 pkt.– materiały i pomoce dobrze zaplanowane, atrakcyjne, zróżnicowane,
 4 pkt.– materiały i pomoce bardzo dobre, z wyraźnymi cechami innowacyjności, doskonale dostosowane do zróżnicowanych beneficjentów)

Na ocenę końcową oferty danego Wykonawcy składa się suma punktów w/w kryteriów.

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane informacje, złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, która otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów.
3. W przypadku złożenia co najmniej dwóch najkorzystniejszych ofert, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty z najniższą ceną.
4. W przypadku, gdy wykonawcy złożyli oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów oraz w których oferenci wykazali taką samą cenę za realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania dodatkowego zapytania dogrywkowego.

VI. Wymagania wobec Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby fizyczne lub osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, które posiadają udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu działań
z zakresu partycypacji społecznej i będą wykonywać przedmiot zamówienia osobiście. Może być to również uczelnia / przedsiębiorca / osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą delegująca eksperta/ów
i tylko ten/ci wskazany/i ekspert/eksperci będą realizować przedmiot zamówienia. Ponadto posiadają zasoby niezbędne do niezakłóconej realizacji zamówienia, w szczególności posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, wiedzę w tematyce związanej z rewitalizacją, zdolności interpersonalne
i umiejętności mediacyjne (rola moderatora/facylitatora) oraz dysponują osobami należycie przygotowanymi do wykonania zlecenia.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu konsultacji społecznych oraz innych usług przydatnych w procesie włączania społeczności lokalnych w prace nad tworzeniem dokumentów planistycznych i strategicznych (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego).
Wymagania stawiane Wykonawcy dot. zarówno Wykonawcy – jak i w przypadku uczelni / przedsiębiorców delegowanych przez nich ekspertów.

VII. Sposób przygotowania oferty:
1. Wykonawca musi złożyć ofertę zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Oferta musi zostać złożona w jednym egzemplarzu.
3. Oferta musi zawierać dane Wykonawcy.
4. Oferta musi zawierać cenę usługi, uwzględniającą wszystkie koszty wykonania zamówienia.
5. Do formularza ofertowego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) wykaz wykonanych usług potwierdzających posiadane doświadczenie w zakresie przeprowadzenia konsultacji społecznych oraz innych usług przydatnych w procesie włączania społeczności lokalnych w prace nad tworzeniem dokumentów planistycznych i strategicznych opracowany na podstawie załącznika do niniejszego zapytania wraz z dokumentami potwierdzającymi ich przeprowadzenie (np. poświadczenia wykonania usługi, referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze itp.). Do każdej z pozycji wymienionych w załączniku do niniejszego zapytania musi zostać załączony dokument potwierdzający realizację tej usługi. W przypadku braku takiego dokumentu/takich dokumentów dana usługa nie będzie uwzględniania przy ocenie doświadczenia Wykonawcy
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w punkcie VI zapytania ofertowego, zgodne z wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania;
c) oświadczenie o akceptacji postanowień umowy stanowiące załącznik do niniejszego zapytania.
d) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
e) oświadczenie dotyczące zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów

VIII. Miejsce i termin składania oferty:
1. Oferty należy składać poprzez Platformę Zakupową Open Nexus dostępną na stronie internetowej : https://platformazakupowa.pl/bydgoszcz w terminie do dnia 23 marca 2017 roku.
2. Oferty złożone po terminie oraz poza platformą zakupową nie będą rozpatrywane.
3. Niewypełnienie wszystkich wskazanych wymagań, w tym niedostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, o których mowa w części VII niniejszego zapytania spowoduje nieprzyjęcie oferty w niniejszym postępowaniu i jej odrzucenie. Oferta taka nie będzie poprawiana i modyfikowana przez Wykonawcę.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę, który nie wykonał lub nieprawidłowo wykonał usługę na rzecz Zamawiającego nie zostanie przyjęta w niniejszym postępowaniu (zostanie odrzucona).
5. Prawdopodobny termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi do 7 dni od upływu terminu zbierania ofert.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
7. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca uchyli się od popisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnej oferty.
8. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze drogą elektroniczną. Informacja o wyborze zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego.

IX. Inne istotne postanowienia dotyczące realizacji usługi:
1. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określi umowa zawarta z wybranym Wykonawcą. Zamawiający zawiera umowę na podstawie własnego wzoru, który zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy (wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do całości prac i dokumentów powstałych w wyniku realizacji zamówienia, w zakresie rozporządzania nimi i korzystania z nich przez czas nieoznaczony na wszystkich polach eksploatacji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia oraz dostarczenia Zamawiającemu faktury/rachunku
po wykonaniu przedmiotu oraz po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag ze strony Zamawiającego. Faktura/rachunek zostanie dostarczona niezwłocznie po realizacji zamówienia
tj. maksymalnie w przeciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia i dostarczenia protokołu.
4. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego każdej z prawidłowo wystawionych faktur/każdego z prawidłowo wystawionych rachunków, przelewem na podany numer konta.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści umowy, po jej zawarciu z Wykonawcą, w szczególności w następujących przypadkach:
a) zaistnienia omyłki pisarskiej,
b) zmiany danych teleadresowych,
c) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy,
d) uzyskania wytycznych ze strony Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, które powierzyło Zamawiającemu dotację na realizację projektu, mających wpływ sposób i/lub termin realizacji zamówienia,
e) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia,
f) udzielenia zamówienia uzupełniającego,
g) zmiany źródeł finansowania,
h) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.
7. Warunkiem zmiany treści umowy jest zawarcie aneksu, po uprzednim pisemnym powiadomieniu drugiej strony umowy.




X. Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Sandra Dytłow -Wydział Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Bydgoszczy
tel. 52 58 58 078
Ewelina Kaliska -Wydział Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Bydgoszczy
tel. 52 58 58 045

Załączniki:
Integralną częścią niniejszego zapytania ofertowego stanowią następujące załączniki:
1. Mapa Obszaru Rewitalizacji Miasta Bydgoszczy
2. Formularz ofertowy osoby fizycznej/osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą wykonującej przedmiot zamówienia osobiście
2a. Formularz ofertowy uczelni/przedsiębiorcy/osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą delegującej do wykonania przedmiotu zamówienia eksperta/ów.
3. Wzór wykazu wykonywanych usług potwierdzających posiadane doświadczenie
4. Wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia
5. Wzór oświadczenia oferenta o spełnieniu kryteriów
6. Wzór oświadczenia oferenta o akceptacji warunków umowy
7. Wzór umowy dot. osoby fizycznej/osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą wykonującej przedmiot zamówienia osobiście
7a. Wzór umowy dot. uczelni/przedsiębiorcy/osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą delegującej do wykonania przedmiotu zamówienia eksperta/ów.
8. Wzór oświadczenia dot. zaangażowania zawodowego w realizację projektów
9. Wzór oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 7a wzór umowy.pdf pdf 98.23 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
Załącznik 8_Zaangażowanie osób.doc doc 82 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
Załącznik 9_Powiązania z Zamawiającym.doc doc 82.5 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
Zapytanie ofertowe spacery warsztaty.doc doc 145.5 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
Zapytanie ofertowe spacery warsztaty.pdf pdf 116.87 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
Załącznik 2 Formularz ofertowy spacery warszaty (2).doc doc 86 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
Załącznik 2a Formularz ofertowy spacery warszaty (2).doc doc 88.5 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
Załącznik 3_Wykaz wykonanych usług (2).doc doc 68.5 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
Załącznik 4_Wykaz osób (2).doc doc 68 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
Załącznik 5_Oświadczenie o spełnieniu kryteriów2 (2).docx docx 44.98 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
Załącznik 6_Oświadczenie o akceptacji umowy.docx docx 43.32 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
Załącznik 7_Wzór umowy.doc doc 101 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
Załącznik 7_Wzór umowy.pdf pdf 98.05 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
Załącznik 7a wzór umowy.doc doc 100.5 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
1 Stary Fordon(1).pdf pdf 1457.06 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
2 Śródmieście(1).pdf pdf 6067.95 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie
3 Łęgnowo(1).pdf pdf 4955.6 2017-03-15 16:06:23 Postępowanie

Komunikaty

2017-03-24 13:50 Sandra Dytłow W wyniku przeprowadzonego postępowania została wybrana oferta przedsiębiorstwa Socjoteka Marta Jaskulska Joanna Starba.
Oferent uzyskał najwyższą liczbę punktów (100 pkt.) w procesie oceny ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa ekspercka udział w organizacji i przeprowadzeniu cyklu spotkań informacyjnych, warsztatów i spacerów studyjnych w ramach zadania dotyczącego włączenia lokalnej społeczności w prace nad tworzeniem Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Bydgoszczy - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 cena 20% 60 % stanowi cena, obliczana w ten sposób, że maksymalną punktację 60 punktów otrzymuje wykonawca, który zaoferował najniższą cenę. Pozostali wykonawcy otrzymują punktację obliczoną wg wzoru: NC x 60/C Gdzie: NC - najniższa zaoferowana cena C- cena oferty punktowanej Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. (0)
2 doświadczenie 20% 20% i tym samym drugie kryterium oceny ofert stanowi doświadczenie w prowadzeniu działań/usług z zakresu partycypacji społecznej, które będzie liczone następująco: — doświadczenie: 1 usługa - 0 pkt.; — doświadczenie: 2-5 usług - 5 pkt.; — doświadczenie: 6-10 usług i powyżej - 10 pkt.; — doświadczenie: powyżej 11 usług - 20 pkt.; i na podstawie informacji przedstawionych przez Oferenta tj. wykazu wykonanych usług (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego) oraz załączonych do niego poświadczeń wykonania usługi, referencji, protokołów zdawczo-odbiorczych itp. (0)
3 przedstawione scenariusze poszczególnych form konsultacji oraz koncepcja materiałów informacyjno-edukacyjnych 20% 20 % i trzecie kryterium oceny ofert stanowią przedstawione scenariusze poszczególnych form konsultacji oraz koncepcja materiałów które będą wykorzystywane podczas każdej z form konsultacji, , które będzie liczone następująco: - sposób sporządzenia scenariusza oraz koncepcja przygotowania materiałów informacyjno-edukacyjnych powtarza opis z opisu przedmiotu zamówienia bez własnego wkładu merytorycznego: 0 pkt.; - sposób sporządzenia scenariusza oraz koncepcja przygotowania materiałów informacyjno-edukacyjnych zawiera niewielki wkład merytoryczny Wykonawcy, głównie o charakterze rozwiązań stosowanych powszechnie: 5 pkt.; - sposób sporządzenia scenariusza oraz koncepcja przygotowania materiałów informacyjno-edukacyjnych zawiera istotny wkład merytoryczny Wykonawcy, zaproponowane rozwiązania są trafnie zindywidualizowane pod kątem specyfiki wyznaczonych obszarów rewitalizacji: 10 pkt.; - do 6 punktów za jakość koncepcji merytorycznej :  0 – koncepcja całkowicie nietrafna;  od 1 do 2 pkt. – koncepcja bardzo słaba, źle dostosowana do zróżnicowanych adresatów, niezachęcająca do uczestnictwa, zakładająca tylko pasywną obecność  od 3 do 4 pkt. – koncepcja przeciętna, z zauważalnymi elementami aktywnego zapraszania beneficjentów, z podstawowym zróżnicowaniem metod dotarcia do różnych grup adresatów  od 5 do 6 pkt. – koncepcja dobra lub bardzo dobra, z szerokim zróżnicowaniem zaplanowanych form dotarcia do różnych adresatów, z właściwym uwzględnieniem form aktywnego zapraszania mieszkańców, atrakcyjna, o dobrych lub wybitnych walorach animacyjno-edukacyjnych). - do 4 punktów za jakość zaplanowanych materiałów informacyjno- edukacyjnych:  0 pkt. – brak zaplanowanych materiałów i pomocy,  1 pkt.– materiały i pomoce słabe, nieatrakcyjne, niezróżnicowane,  2 pkt.– materiały i pomoce dostatecznej jakości,  3 pkt.– materiały i pomoce dobrze zaplanowane, atrakcyjne, zróżnicowane,  4 pkt.– materiały i pomoce bardzo dobre, z wyraźnymi cechami innowacyjności, doskonale dostosowane do zróżnicowanych beneficjentów) (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 280