Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.22.2023 Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie małej architektury wraz z przebudową istniejących ciągów pieszych przy ul. Smukalskiej na os. Piaski

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 25-04-2023 10:18:00
Składania : 05-05-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

O G Ł O S Z E N I E

O ZAPYTANIU OFERTOWYM

NR WIM.271.2.22.2023 z dnia 25.04.2023 r.

  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)


      

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

      

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


Nazwa zadań:

Rewitalizacja Placu Świętego Wojciecha na os. Piaski,

Zagospodarowanie skweru przy ul. Smukalskiej na os. Piaski (Program BBO).


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Robota budowlana dotycząca budowy małej architektury wraz z przebudową istniejących ciągów pieszych w ramach zadania: „Rewitalizacja placu św. Wojciecha wraz z zagospodarowaniem, na działkach o nr. ew. 1/39, 2/46 w obrębie ew. 0304 w Bydgoszczy.

Zakres robót został ograniczony zgodnie z załącznikiem graficznym i obejmuje:

1) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki pieszej o nawierzchni gruntowej w obrzeżach betonowych – około 245,50 m2,

2) wykonanie stołu plenerowego z betonu wibrowanego do tenisa stołowego i jego montaż,

3) wykonanie i montaż małej architektury, tj.:

a)     ławka parkowa warszawska z oparciem – 6 szt.,

b)     ławka parkowa warszawska bez oparcia – 4 szt.,

c)     kosz na śmieci – 6 szt.,

4) wykonanie tablicy informacyjnej i jej montaż.


Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1 pod nazwą projekt wykonawczy wraz załącznikiem graficznym ograniczającym zakres robót budowlanych,

3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej i dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  

2) dysponowanie osobami posiadającymi wymagane prawem budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, w tym dla kierownika robót budowlanych,

3) posiadanie doświadczenia: wykonane w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane polegające na ścieżek o nawierzchni mineralnej o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2.


4. Załączniki do ogłoszenia:

1) projekt wykonawczy wraz załącznikiem graficznym ograniczającym zakres robót budowlanych,

2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,

3) tablica informacyjna o BBO,

4) podział ceny na składniki (do wypełnienia przez oferenta),

5) zaświadczenie o braku wniesienia sprzeciwu , dotyczącego przystąpienia do robót budowlanych  WAB.II.6743.17.2023.HM z dnia 30.01.2023r.,

6) uzgodnienie Wydziału Zieleni i Gospodarki Komunalnej,

7) wypisy i wyrysy z rejestru gruntów,

8) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),

9) wzór umowy,

10) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.

             

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:


6.1 Kryterium oceny ofert.

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy

i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: 3 m-cy od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:   

Andrzej Bizon,  inspektor nadzoru WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno - budowlana) – tel. (52) 58 59 190,

Magdalena Janiak, Inspektor WIM (koordynator) – tel. (52) 58 58 209,


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: magdalena.janiak@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 05.05.2023 r. o godz. 9.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:


1) wypełniony zał. nr 4 - formularz pn.  „Podział ceny na składniki”,

2) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 8) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,

3) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 2 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).

Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.        

   

11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.             

             

Bydgoszcz, dnia 25.04.2023 r.                                                                                                DYREKTOR

                                                                                                                             WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                              URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

                                                                                                                                        BOGDAN TYBORSKI

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
projekt wykonawczy.zip zip 2487.24 2023-04-25 10:18:00 Postępowanie
Specyfikacje techniczne.zip zip 3677.97 2023-04-25 10:18:00 Postępowanie
zał. 3 - tablica informacyjna o BBO.docx docx 243.95 2023-04-25 10:18:00 Postępowanie
zał. 4 - podział ceny na składniki.docx docx 15.31 2023-04-25 10:18:00 Postępowanie
zał. 5 - zaświaczenie WAB.II.6743.17.2023.HM z dnia 30.01.2023.pdf pdf 200.47 2023-04-25 10:18:00 Postępowanie
zał. 6 - uzgodnienie Wydziału Zieleni i Gospodarki Komunalnej.pdf pdf 83.56 2023-04-25 10:18:00 Postępowanie
zał. 7 - wypisy i wyrysy.pdf pdf 310.32 2023-04-25 10:18:00 Postępowanie
zał. 8 - WWU- wykaz wykonanych usług.doc doc 67.5 2023-04-25 10:18:00 Postępowanie
zał. 9 -wzór umowy.pdf pdf 171.37 2023-04-25 10:18:00 Postępowanie
zał. 10 - rodo.pdf pdf 195.8 2023-04-25 10:18:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 28.83 2023-05-11 08:52:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-11 08:52 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie małej architektury wraz z przebudową istniejących ciągów pieszych przy ul. Smukalskiej na os. Piaski Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące od daty zawarcia Umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 454