Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-05-2023 12:44:00 |
Składania : | 15-05-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.24.2023 z dnia 05.05.2023 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Zadanie:
Nazwa zadania: „Zagospodarowanie terenu przy ul. Bydgoskich Olimpijczyków na os. Nowy Fordon (Program BBO)”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu urządzeń street workout na „wyspie” przylegającej do ścieżki łączącej ul. Bydgoskich Olimpijczyków z ul. Andersa w Bydgoszczy.
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje:
1) dostawę i montaż zestawu street workout ,
2) dostawę i montaż ławeczki do ćwiczeń,
3) dostawę i montaż zestawu do podciągania.
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej, należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową (wraz z załącznikiem – zmiana do projektu) w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1,
2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) zaświadczeniem o przyjęciu bez sprzeciwu zgłoszenia robót budowlanych,
4) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej.
2.3. Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń i elementów:
Oferowane elementy powinny:
1) być zgodne z opisem i rysunkami zawartymi w dokumentacji projektowej, w tym załącznikiem – zmiana do projektu,
2) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na urządzenia i ich montaż,
3) posiadać ważne certyfikaty / deklaracje zgodności z normą i atesty higieniczne, a te które stracą ważność przed upływem terminu ww. okresu odpowiedzialności wykonawcy za wady / usterki urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć wskazanemu użytkownikowi,
4) posiadać stosowne informacje o zastosowanych urządzeniach i elementach udostępnione przez producenta / dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji) oraz informacji dotyczących warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji oraz jej bezpieczeństwa.
2.4. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia polegającego na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat inwestycji odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia (załączyć dokument potwierdzający realizację co najmniej jednej inwestycji typu: plac zabaw, siłownia zewnętrzna, plac do kalisteniki o wartości brutto powyżej 40.000,- zł - referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).
3. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Dokumentacja projektowa (wraz z zał. zmianą) – zał.nr 1,
2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),
3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),
4) Wzór umowy (zał. nr 4),
5) Załącznik pn. Podział ceny na składniki – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 5).
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
5.1. Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).
5.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury / rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
6. Termin wykonania zamówienia: 2 miesiące od daty zawarcia umowy.
7. Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
* Arkadiusz Lewandowski, Główny Specjalista WIM, Inspektor nadzoru inwestorskiego WIM – tel. 52 58 58 653,
* Lubomiła Pietkun, Główny Specjalista WIM – tel. 52 58 59 437,
Korespondencja między Zamawiającym i Oferentem w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: l.pietkun@um.bydgoszcz.pl.
8. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 15.05.2023 r. o godz. 11.00.
9. Składając ofertę Oferent zobowiązany jest załączyć:
1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2),
2) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony zał. nr 3) – wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – pkt. 2.4, ppkt. 3),
3) dowód/dowody (pisemne potwierdzenie/a) należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 3 – referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
4) wypełniony formularz „Podział ceny na składniki” – (zał. nr 5),
5) oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji.
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 9 załączników spowoduje odrzucenie oferty.
10. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
11. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 05.05.2023 r.
ZASTĘPCA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
SEBASTIAN FIFIELSKI
2023-05-25 08:39 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o odstąpieniu od umowy i wyborze drugiego Wykonawcy. |
2023-05-22 09:01 | Justyna Pabian | Zamawiający w załączeniu przesyła zestawienie ofert. |
2023-05-18 12:18 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2023-05-11 15:32 | Justyna Pabian | Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy |
2023-05-10 15:23 | Justyna Pabian | Odpowiedź Zamawiającego na pytania Wykonawcy. |
2023-05-10 09:54 | Justyna Pabian | Zamawiający zawiadamia o zmianie załącznika nr 5 "Podział ceny na składniki". |
2023-05-10 09:53 | Justyna Pabian | Odpowiedź Zamawiającego na pytania Wykonawców. |
Komunikaty