-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 767327
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.7.2023 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
Wystawiający
-
UżytkownikElżbieta Kinal
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-05-16 11:50:00
-
Składania2023-05-24 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-05-24 10:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
1. Nazwa postępowania:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
2. Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
15800000-6 Różne produkty spożywcze
Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15821200-1 Herbatniki słodkie
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15981000-8 Wody mineralne
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. na podstawie złożonej oferty dla danej części w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Zamówienie podzielono na następujące części/zadania:
Część nr 1 – sukcesywna dostawa różnych produktów;
Część nr 2 – sukcesywna dostawa produktów sypkich - m.in. przemiał ziarna;
Część nr 3 – sukcesywna dostawa różnych produktów – sekretariat;
Część nr 4 – sukcesywna dostawa oleju;
Część nr 5 – sukcesywna dostawa wody.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym dla danej części. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym dla danej części. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych dla danej części, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie dla danej części.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu dla danej części, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Dostarczane towary winny spełniać wszystkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w szczególności wszelkie wymagania zawarte m.in. w ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 poz. 2132 tj. ze zm.) oraz aktach wykonawczych.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.
UWAGA:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-08-06
16:53:51
|
Elżbieta Kinal |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2023-05-26
21:32:37
|
Elżbieta Kinal |
INFORMACJA
DOTYCZĄCA
WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
DLA
CZĘŚCI
NR
1,
2,
3,
4,
5Załączniki |
2023-05-24
12:56:59
|
Elżbieta Kinal |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2023-05-24
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
niniejszego
zamówienia
następujące
środki
finansowe:
- w zakresie części nr 1 – sukcesywna dostawa różnych produktów: do 171.313,41 zł brutto. - w zakresie części nr 2 – sukcesywna dostawa produktów sypkich - m.in. przemiał ziarna: do 50.957,46 zł brutto. - w zakresie części nr 3 – sukcesywna dostawa różnych produktów – sekretariat: do 1.382,99 zł brutto. - w zakresie części nr 4 – sukcesywna dostawa oleju: do 18.772,32 zł brutto. - w zakresie części nr 5 – sukcesywna dostawa wody: do 20.216,28 zł brutto. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?