Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dzierżawa wieloparametrowego analizatora do badań immunodiagnostycznych wraz z dostawą odczynników

Termin:
Zamieszczenia : 24-05-2023 09:09:00
Składania : 29-05-2023 09:00:00
Otwarcia : 29-05-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Informacje podstawowe:

- pełna charakterystyka produktów wraz z danymi technicznymi znajduje się w załącznikach 1a i 1b (opis przedmiotu zamówienia i formularz cenowy)

- Zamawiający wymaga, aby do złożonej oferty dołączyć wypełnione wszystkie załączniki;

- Oferowany sprzęt powinien posiadać wszystkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu.

- Udzielenie zamówienia nastąpi po podpisaniu umowy - zgodnie z wzorem umowy stanowiącym zał. do niniejszego postępowania



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 67 / 352 81 72, osoba do kontaktu Barbara Wicher

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zawiadomienia o wyborze oferty lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz cenowy.xls xls 33 2023-05-24 09:09:00 Postępowanie
Opis przedmiotu Zamówienia Analizator.doc doc 36.5 2023-05-24 09:09:00 Postępowanie
wzór dostawa i dzierzawa .doc doc 75.5 2023-05-24 09:09:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-05-26 13:22 Natalia Wójcik

W trakcie postępowania wpłynęły do Zamawiającego pytania.
Poniżej publikujemy odpowiedzi – proszę w składanych ofertach uwzględnić te odpowiedzi.


Pytanie 1.
§7 ust. 5 – Czy Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację postanowienia umownego
na:
,,Do każdej dostawy Wykonawca dołącza fakturę. W odniesieniu do Wykonawców nie mających możliwości dostarczania faktur VAT wraz z realizowanym zamówieniem, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia faktur za pośrednictwem poczty/ kuriera w terminie 3 dni roboczych liczonych od daty dostawy na adres siedziby Zamawiającego’
lub faktur elektronicznych (format PDF) za pośrednictwem maila na adres: ………………”?
Odpowiedź :Zamawiający wyraża zgodę na zapis: ,,Do każdej dostawy Wykonawca dołącza fakturę. W odniesieniu do Wykonawców nie mających możliwości dostarczania faktur VAT wraz z realizowanym zamówieniem, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia faktur za pośrednictwem poczty/ kuriera w terminie 3 dni roboczych liczonych od daty dostawy na adres siedziby Zamawiającego’


Pytanie 2.
§8 ust. 2 – Czy Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację postanowienia umownego na:
,,W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym towarze, Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy, który winien wymienić wadliwy towar w ciągu 48 godzin od daty uwzględnienia reklamacji”?
Odpowiedź :Zamawiający wyraża zgodę na powyższe.

Pytanie 3.
§8 ust. 3 – Czy Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie terminu i modyfikację postanowienia umownego na:
,,Braki ilościowe stwierdzone w trakcie odbioru towarów przez Laboratorium Zamawiającego zgłaszane będą bezpośrednio Wykonawcy (tzn. w przypadku gdy dostawa towaru – jego stan faktyczny jest niezgodny z fakturą lub dostawa towaru – jego stan faktyczny jest niezgodny z zamówieniem. Niezgodności dostawy z zamówieniem, ewentualne braki, zamiany asortymentu bez zgody Zamawiającego należy uzupełnić lub wymienić w ciągu 48 godzin w dni robocze od daty zgłoszenia telefonicznie bądź wiadomością e-mail”?
Odpowiedź : Zamawiający wyraża zgodę na powyższe.
Pytanie 4.
§9 ust. 10 – Czy Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie terminu przeznaczonego na przystąpienie do naprawy danego urządzenia do 48 godz. od dnia zgłoszenia?
Odpowiedź : Zamawiający wyraża zgodę na powyższe.

Pytanie 5.
§9 ust. 11 – Czy Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację postanowienia umownego na:
,, Wykonawca oświadcza, że czas usunięcia usterki/awarii niewymagający wymiany części
zamiennych, nie będzie dłuższy niż 2 dni robocze licząc od dnia przystąpienia do usunięcia
awarii/usterki. W przypadku, gdy usunięcie awarii/usterki wymaga wymiany części
zamiennych, czas usunięcia takiej usterki/awarii nie będzie dłuższy niż 14 dni
kalendarzowych od dnia przystąpienia do usunięcia awarii/usterki.”?
Odpowiedź : Zamawiający wyraża zgodę na powyższe.

Pytanie 6.
§10 ust. 1 pkt 1 – Czy Zamawiający wyraża zgodę na obniżenie wysokości kary umownej do 3% wartości brutto niedostarczonego towaru za każdy rozpoczęty dzień zwłoki?
Odpowiedź :Zamawiający nie wyraża zgody na powyższe

Pytanie 7.
§10 ust. 1 pkt 1 – Jeżeli Zamawiający nie wyraża zgody na powyższe, czy wyrazi zgodę na obniżenie wysokości kary umownej do 5% wartości brutto niedostarczonego towaru za każdy rozpoczęty dzień zwłoki?
Odpowiedź : Zamawiający wyraża zgodę na powyższe.

Pytanie 8.
§10 ust. 1 pkt 2 – Czy Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację postanowienia
umownego na: ,,w wysokości 5% wartości brutto reklamowanego towaru w przypadku nie dokonania obowiązków gwarancyjnych, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki,”?
Odpowiedź : Zamawiający wyraża zgodę na powyższe

Pytanie 9.
§10 ust. 1 pkt 3 – Czy Zamawiający wyraża zgodę na obniżenie wysokości kary umownej do 15 % wartości brutto umowy w przypadku jej wypowiedzenia przez którąkolwiek ze stron na skutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca?
Odpowiedź : Zamawiający wyraża zgodę na powyższe

Barbara Wicher

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dzierżawa wieloparametrowego analizatora do badań immunodiagnostycznych wraz z dostawą odczynników zgodnie z załączonym opisem (zał. nr 1a i 1b) należy załączyć wypełniony druk Opis przedmiotu zamówienia i Formularz cenowy. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - termin dostawy cząskowiej odczynników - 5 dni Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Brak wykluczenia podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U.2022.835 z dnia 2022.04.15) - Potwierdzenie że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U.2022.835 z dnia 2022.04.15) - należy potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
6 Akceptacja wzoru umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 216