Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PKM/TR/PN/02/2023/R Wykonanie remontu elewacji budynku administracyjnego PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach.

Termin:
Zamieszczenia : 24-05-2023 12:04:00
Składania : 12-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 12-06-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Regulaminem udzielania zamówień w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach.

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu elewacji budynku administracyjnego PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 33 04 660

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 864.37 2023-05-24 12:04:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.doc doc 195.5 2023-05-24 12:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ.zip zip 11425.89 2023-05-24 12:04:00 Postępowanie
odpowiedz na pytanie nr 2.pdf pdf 150.25 2023-06-07 13:37:24 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia.pdf pdf 114.03 2023-06-12 12:00:43 Publiczna wiadomość
zawiadomienie.pdf pdf 434.73 2023-07-03 06:45:38 Publiczna wiadomość
odpowiedz na pytanie 1.pdf pdf 158.56 2023-06-02 14:16:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-03 06:45 Izabela Skiba Informacja o wynikach postępowania

zawiadomienie.pdf

2023-06-12 12:00 Izabela Skiba Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2023-06-12 08:59 Izabela Skiba Zamawiający informuje, że zgodnie z Uchwałą nr 37/2023 z dnia 12.06.2023r. kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 1 100 000,00 zł netto / 1 353 000,00 zł brutto.
2023-06-07 13:37 Izabela Skiba Odpowiedź na pytanie Wykonawcy nr 1

odpowiedz na pytanie [...].pdf

2023-06-02 14:16 Izabela Skiba Odpowiedź na pytanie Wykonawcy nr 1

odpowiedz na pytanie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość robót - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2930 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Długość okresu gwarancji 20% Maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesiące, a najkrótszy okres gwarancji wynosi 24 miesiące – oznacza to, że w sytuacji, gdy Wykonawca poda okres krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 672