Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO/7/2022 Sukcesywne dostawy materiałów ekspoloatacyjnych - tusz, tonery, bębny oraz płyty

Zamówienia Publiczne
Szpital Powiatowy w Piszu
Deadlines:
Published : 29-05-2023 10:36:00
Placing offers : 01-06-2023 11:00:00
Offers opening : 01-06-2023 11:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 87 425 45 23 lub 87 425 44 66  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załacznik nr 2 RODO.odt odt 6.62 2023-05-29 10:36:00 Criterion
Klauzula informacyjna - załącznik nr 3.doc doc 46.5 2023-05-29 10:36:00 Criterion
Formularz asortymentowo-cenowy.ods ods 10.07 2023-05-29 10:36:00 Criterion
Umowa projekt - załącznik 4.pdf pdf 57.47 2023-05-29 10:36:00 Criterion
Wyór ofert - podpis.pdf pdf 186.95 2023-06-01 13:16:20 Public message

Announcements

2023-06-01 13:16 Zaopatrzenie Pisz Wybór ofert.

Wyór ofert - podpis. [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Tonery, tusze, bębny, płyty, koperty Tonery, tusze, bębny: - fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, nie regenerowany, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu. Przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy) dotyczy każdej z poszczególnych dostaw. Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne drukarek posiadały minimum 1 rok gwarancji licząc od daty odbioru przez zamawiającego. Wymóg ten dotyczy każdej z poszczególnych dostaw. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych na materiały eksploatacyjne do drukarek z wyjątkiem poz. 5, 7, 8, 11, 21, 22, 23 (TONERY), poz. 5, 6, 7, 8, 9 (TUSZE) i poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6 (BĘBNY) załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, gdyż materiały eksploatacyjne w tych pozycjach muszą być oryginalne ze względu na obejmującą sprzęt gwarancję. Koperty i płyty: - płyty i koperty (z okienkiem) fabrycznie nowe zgodne z wykazem asortymentowym dotyczy każdej z poszczególnych dostaw. 1 year SPZOZ Szpital Powiatowy w Piszu
ul. H. Sienkiewicza 2
12-200, Pisz
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 dni od złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oferta równoważna (jeśli dotyczy) - W przypadku złożenia oferty równoważnej ( z wyjątkiem pozycji oryginalnych) na materiały eksploatacyjne do drukarek, do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie (napisane przez wykonawcę) zapewniające, że w wypadku nieprawidłowego działania dostarczonego towaru, które spowodowało uszkodzenie urządzeń drukujących dostawca zobowiązuje się wykonać naprawy uszkodzeń na własny koszt, a także ponieść wszelkie koszty związane z transportem uszkodzonego sprzętu. Nie złożenie oświadczenia lub nie spełnienie wymagań określonych w przedmiocie zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required (0)
6 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" - załącznik nr 4

Umowa projekt - załą [...].pdf

(0)
7 Formularz asortymentowo-cenowy - załacznik nr 1 - Proszę załączyć wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy. Wszystkie pozycje formularza muszą zostać wypełnione. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required

Formularz asortyment [...].ods

(0)
8 Czas trwania umowy 12 miesięcy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Określone w formularzach asortymentowo-cenowych ilości mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Wielkość i termin każdorazowej dostawy zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając wykonawcy zamówienie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Klauzula informacyjna - załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna RODO Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Klauzula informacyjn [...].doc

(0)
12 Oświadczenie RODO - załącznik nr 2 - Oświadczenie Rodo Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required

Załacznik nr 2 RODO. [...].odt

(0)
13 Odbiór i utylizacja tonerów - Wykonawca będzie odbierał do utylizacji zużyte tonery nieodpłatnie (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 289