Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szacowanie wartości zamówienia "Opracowanie wielobranżowej koncepcji rozbudowy Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły przy al. Piłsudskiego 37 w Rotmance".

Anna Niedzielska
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Department: Referat Inwestycji i Remontów
Deadlines:
Published : 29-05-2023 10:30:00
Placing offers : 05-06-2023 11:00:00
Offers opening : 05-06-2023 11:05:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

NA OPRACOWANIE KONCEPCJI ROZBUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROTMANCE.



 

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej koncepcji rozbudowy Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły zlokalizowanej przy al. Piłsudskiego 37  w miejscowości Rotmanka na działce nr 1198, obręb Straszyn [0016] będącej własnością gminy Pruszcz Gdański. Przedstawienie oceny możliwości rozbudowy we wskazanej lokalizacji w zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

I.         ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.     Opracowanie wielobranżowej koncepcji rozbudowy szkoły podstawowej o salę spełniającą potrzeby spotkań lokalnej społeczności z uwzględnieniem min. zaplecza higieniczno- sanitarnego oraz gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu.

2.   Wskazanie kolizji oraz ograniczeń projektowanej sali z istniejącymi obiektami i infrastrukturą wraz z wskazaniem sposobu usunięcia kolizji i ograniczeń.

3.     Koncepcja rozbudowy szkoły podstawowej winna składać się z części opisowej i rysunkowej- w wersji papierowej (2 egz.) oraz elektronicznej (2 egz.).

4.     Cześć rysunkową koncepcji należy wykonać na aktualnej mapie.

5.     Przedstawić koncepcję funkcjonalno- przestrzenną sali spełniającej potrzeby spotkań sołectwa.

6.     Przedłożyć wizualizację elewacji budynku. 

7.     Przedstawić koncepcję funkcjonalno– przestrzenną obrazującą: planowane zagospodarowanie terenu inwestycji, rzutu budynku, charakterystyczne przekroje budynku, miejsca postojowe, instalacje infrastruktury technicznej.

8.     Należy pozyskać pozytywne uzgodnienie koncepcji z rzeczoznawcą do spraw przeciwpożarowych oraz rzeczoznawcą do spraw sanitarno- higienicznych. 

UWAGA: przez wersje elektroniczną dokumentacji Zamawiający rozumie  wersję ( w formacie pdf i  na płycie DVD ) oraz zeskanowaną ostateczną wersję dokumentacji papierowej z wszystkimi uzgodnieniami.

 

II.          TERMIN REALIZACJI:

Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy został zrealizowany przez Wykonawcę
i dostarczony Zamawiającemu na adres jego siedziby w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy.

 

III.          DODATKOWE INFORMACJE I WYMAGANIA:

1.    Przedmiotowa działka nr 1198, obręb [0016] Straszyn znajduje się na terenie obowiązującego miejscowego planu zagospodarowanie przestrzennego gminy Pruszcz Gdański (Uchwała nr XXXII/178/2005 Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 10 sierpnia 2005 r.)

2.   Zamawiający wymaga aby koncepcję sporządziła osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno – budowlanej lub równoważne oraz wpisana na listę właściwej izby samorządu zawodowego. Na etapie składania oferty wymagane będzie przedłożenie dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w uprawnień oraz aktualnego  zaświadczenia z izby samorządu zawodowego.

 

IV.          DODATKOWE OBOWIĄZKI WYKONAWCY NIEWIĄŻĄCE SIĘ Z DODATKOWYM WYNAGRODZENIEM:

1.    Zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu zamawiającego przed rozpoczęciem prac tj. wypisem i wyrysem z rejestru gruntów, wypisem i wyrysem z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

2.     Udział w spotkaniach w terenie oraz w siedzibie zamawiającego.

3.     Dokonywanie na bieżąco ustaleń dotyczących proponowanych rozwiązań.

4.     Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw własnych. Jeżeli będzie to niemożliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów.

5.  Wykonawca z chwilą przekazania dokumentacji na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego przeniesie w ramach wynagrodzenia na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszego opisu zamówienia, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń i bez prawa odrębnego wynagrodzenia.

 

V.          KRYTERIA OCENY:

100% ceny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Odpowiedź na pytanie nr 1 dotyczące postępowania ID 773200.pdf pdf 49.85 2023-05-30 14:45:11 Public message

Announcements

2023-05-30 14:45 Anna Niedzielska W załączeniu przedkładam odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotowej sprawy..

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Szacowanie wartości zamówienia "Opracowanie wielobranżowej koncepcji rozbudowy Szkoły Podstawowej im. Karola Wojtyły przy al. Piłsudskiego 37 w Rormance". - 1 set Urząd Gminy Pruszcz Gdański
Zakątek 1
83-000, Juszkowo
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 340