Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.37.2023 Wykonanie opinii geotechnicznej dotyczącej stateczności skarpy osiedla Wyżyny wzdłuż ul. Al. Jana Pawła II w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2023 12:25:00
Składania : 27-06-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.37.2023 z dnia 07.06.2023 r.

  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm).


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

   Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.

   

   Wydział przeprowadzający postępowanie:

   Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.

   

Nazwa zadania: pn. Flow Track na os. Wyżyny (Program BBO)


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opinii geotechnicznej dotyczącej stateczności skarpy osiedla Wyżyny wzdłuż ul. Al. Jana Pawła II (dz. nr ew. 18/2,19/2, 21 obr. 470; dz. nr ew. 81  obr. 191), w tym:

* oględziny i ocena stanu zachowania skarpy,

* wykonanie badań celem rozpoznania warunków geotechnicznych,

* sporządzenie opinii geotechnicznej dot. stateczności skarpy z określeniem ewentualnych zagrożeń dla terenu przeznaczonego dla trasy rowerowej  typu enduro.

   Szczegółowy opis Flow Track znajduje się w zał. nr 4.1)

   

3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia geologiczne.


4. Załączniki do zapytania:

1) opis przedmiotu inwestycji Flow Track, zgłoszony do programu BBO,

2) wzór umowy,

3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1. Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.

6.2. Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)  w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: - 6 tygodni od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

 Kamila Sobiś, inspektor WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 229.

9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 27.06.2023r. o godz. 9.00.


10. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


11. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia  1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Bydgoszcz, 07.06.2023 r.                                    


WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

 Bogdan Tyborski             


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Flow Track Bydgoszcz.pdf pdf 4748.41 2023-06-12 12:25:00 Postępowanie
GeotechSkarpaJanaPawła.pdf pdf 94.15 2023-06-12 12:25:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 54.8 2023-06-12 12:25:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-06-22 15:31 Justyna Pabian Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie zostaje anulowane z dniem 22.06.2023 r.
Pozdrawiam,
Justyna Pabian

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie opinii geotechnicznej dotyczącej stateczności skarpy osiedla Wyżyny wzdłuż ul. Al. Jana Pawła II w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 6 tygodni od daty zawarcia Umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 522