Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie i druk materiałów informacyjnych i promocyjnych

Sandra Dytłow
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Funduszy Europejskich
Termin:
Zamieszczenia : 13-04-2017 15:36:18
Składania : 21-04-2017 15:27:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

I. Przedmiot i opis zamówienia:
W związku z realizacją projektu „Wsparcie przygotowawcze Gminnego Programu rewitalizacji dla Miasta Bydgoszczy”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, Wydział Funduszy Europejskich zaprasza do złożenia ofert na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych oraz informacyjno-edukacyjnych dla ww. projektu tj.:
1. Wykonanie projektu graficznego plakatu jednostronnego o wymiarach A2 – 100 sztuk na podstawie danych dostarczonych przez Zamawiającego, wydruk plakatu - pełen kolor, papier kreda błysk, gramatura 150g, dostarczenie do siedziby Zamawiającego.
2. Wykonanie projektu graficznego ulotki w formacie DL, 2 – stronnej (4:4), trójstronnie łamanej, pełen kolor, gramatura 150g. w ilości 1000 sztuk (na podstawie materiałów merytorycznych i logotypów przekazanych przez Zamawiającego); druk i dostarczenie Zamawiającemu.
3. Wykonanie 5 szt. roll-up’a (2,08 m x 0,85 m) na nośniku wodoodpornym wg projektu, logotypów przekazanych przez Zamawiającego i dostawa.
4. Broszury/materiały informacyjno-edukacyjne – papier kreda, błysk, 135–150g, CMYK, format B5, pełen kolor – 12 stron. Treść dostarczona przez Zamawiającego, w broszurach powinny znaleźć się zdjęcia, teksty, mapy, grafiki i tabele (opracowane na podstawie danych dostarczonych przez Zamawiającego), wykonanie – Wykonawca opracuje min. 2 projekty broszur i przedstawi do wyboru Zamawiającemu. Ilość sztuk: 500, dostawa.
5. Wykonanie projektu graficznego 5 ulotek w formacie A3 ośmiostronnie łamanej, pełen kolor, gramatura 150g. w ilości 200 sztuk x 5 rodzajów ulotek co daje łącznie 1000 szt. (na podstawie materiałów merytorycznych i logotypów przekazanych przez Zamawiającego); druk i dostarczenie Zamawiającemu.

II. Zamawiający:
Miasto Bydgoszcz
ul. Jezuicka 1
85-102 Bydgoszcz

III. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 10 maja 2017 r.

IV. Kryterium oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, zakładając że 100% - 100 pkt.:
a) 60 % stanowi cena, obliczana w ten sposób, że maksymalną punktację 60 punktów otrzymuje wykonawca, który zaoferował najniższą cenę. Pozostali wykonawcy otrzymują punktację obliczoną wg wzoru:
NC x 60/C
Gdzie:
NC - najniższa zaoferowana cena
C- cena oferty punktowanej

Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

b) 40% i tym samym drugie kryterium oceny ofert stanowi doświadczenie w świadczeniu tożsamych usług, które będzie liczone następująco:
— doświadczenie: 1 usługa- 0 pkt.;
— doświadczenie: 2-3 usługi - 20 pkt.;
— doświadczenie: 3 -6 usług - 30 pkt.;
— doświadczenie: 7 usług i powyżej - 40 pkt.;
i na podstawie informacji przedstawionych przez Oferenta tj. wykazu wykonanych usług (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego) oraz załączonych do niego poświadczeń wykonania usługi, referencji, protokołów zdawczo-odbiorczych itp.

V. Informacje dodatkowe
Projekt pn.„Wsparcie przygotowawcze Gminnego Programu rewitalizacji dla Miasta Bydgoszczy” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać wytycznych dotyczących promocji programu.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji Zamówienia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, link:
http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/zpfe/Strony/Zasady.aspx ,
http://www.popt.gov.pl/zpfe/Strony/zasady.aspx
W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do stosowania logotypów programu i Unii Europejskiej oraz informowania o finansowaniu Zamówienia ze środków Unii Europejskiej.

Informacje, które Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie i wymagania jakie musi spełniać:
Doświadczenie w przygotowaniu podobnych zamówień. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedną tożsamą usługę. (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego).

VII. Sposób przygotowania oferty:
1. Wykonawca musi złożyć ofertę zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Oferta musi zostać złożona w jednym egzemplarzu.
3. Oferta musi zawierać dane Wykonawcy.
4. Oferta musi zawierać cenę usługi, uwzględniającą wszystkie koszty wykonania zamówienia.

VIII. Miejsce i termin składania oferty:
1. Oferty należy składać poprzez Platformę Zakupową Open Nexus dostępną na stronie internetowej : https://platformazakupowa.pl/bydgoszcz w terminie do dnia 21 kwietnia 2017 roku.
2. Oferty złożone po terminie oraz poza platformą zakupową nie będą rozpatrywane.
3. Oferta złożona przez Wykonawcę, który nie wykonał lub nieprawidłowo wykonał usługę na rzecz Zamawiającego nie zostanie przyjęta w niniejszym postępowaniu (zostanie odrzucona).
4. Prawdopodobny termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi do 7 dni od upływu terminu zbierania ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
6. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca uchyli się od popisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnej oferty.
7. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze drogą elektroniczną. Informacja o wyborze zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego.

IX. Inne istotne postanowienia dotyczące realizacji usługi:
1. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określi umowa zawarta z wybranym Wykonawcą. Zamawiający zawiera umowę na podstawie własnego wzoru, który zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy (wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do całości prac i dokumentów powstałych w wyniku realizacji zamówienia, w zakresie rozporządzania nimi i korzystania z nich przez czas nieoznaczony na wszystkich polach eksploatacji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia oraz dostarczenia Zamawiającemu faktury
po wykonaniu przedmiotu oraz po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag ze strony Zamawiającego. Faktura zostanie dostarczona niezwłocznie po realizacji zamówienia
tj. maksymalnie w przeciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia i dostarczenia protokołu.
4. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na podany numer konta.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści umowy, po jej zawarciu z Wykonawcą, w szczególności w następujących przypadkach:
a) zaistnienia omyłki pisarskiej,
b) zmiany danych teleadresowych,
c) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy,
d) uzyskania wytycznych ze strony Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, które powierzyło Zamawiającemu dotację na realizację projektu, mających wpływ sposób i/lub termin realizacji zamówienia,
e) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia,
f) udzielenia zamówienia uzupełniającego,
g) zmiany źródeł finansowania,
h) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.
7. Warunkiem zmiany treści umowy jest zawarcie aneksu, po uprzednim pisemnym powiadomieniu drugiej strony umowy.

Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Sandra Dytłow -Wydział Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Bydgoszczy
tel. 52 58 58 078
Ewelina Kaliska -Wydział Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Bydgoszczy
tel. 52 58 58 045

Załączniki:

1. Formularz ofertowy
2. Wzór wykazu wykonywanych usług potwierdzających posiadane doświadczenie
3. Wzór umowy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 2_Wykaz wykonanych usług.doc doc 68.5 2017-04-13 15:36:18 Postępowanie
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.doc doc 100 2017-04-13 15:36:18 Postępowanie
Załącznik nr 3 Wzór umowy (2).doc doc 84.5 2017-04-13 15:36:18 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.doc doc 110.5 2017-04-13 15:36:18 Postępowanie

Komunikaty

2017-04-26 11:32 Sandra Dytłow Uprzejmie informuję, że w niniejszym postępowaniu wygrała firma Printing House uzyskując najwyższą liczbę punktów (100 pkt.) w procedurze oceny.
2017-04-19 11:39 Sandra Dytłow Dzień Dobry
w związku z pojawiającymi się pytaniami precyzuję:
1
Roll-up: wydruk solwentowy o rozdzielczości ok. 1440 dpi na materiale typu blackout, zadruk całkowity – wykonanie nadruku. Roll-up standard, o szerokości 0,85 m, wysokości 2,00 m, (+0,08 cm na ewentualne elementy stojaka), kaseta wykonana z twardego aluminium z mechanizmem nawijającym grafikę, kaseta z nóżkami stabilizującymi. Mocowanie grafiki na słupku za pomocą metalowego zatrzasku (haczyka).W zestawie usztywniana torba transportowa. Roll-up dostarcza Wykonawca.

2
Ulotka A3 ośmiostronnie łamana: Wymiary po złożeniu: ok. 10,5 x 15 cm. Pomysł na ulotkę w dołączonym pliku

3
Ulotki: format b5; 12 stron z okładkami

Ulotka pomysł.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie i druk materiałów informacyjnych i promocyjnych - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - 60 % stanowi cena, obliczana w ten sposób, że maksymalną punktację 60 punktów otrzymuje wykonawca, który zaoferował najniższą cenę. Pozostali wykonawcy otrzymują punktację obliczoną wg wzoru: NC x 60/C Gdzie: NC - najniższa zaoferowana cena C- cena oferty punktowanej Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. (0)
2 Doświadczenie - 40% i tym samym drugie kryterium oceny ofert stanowi doświadczenie w świadczeniu tożsamych usług, które będzie liczone następująco: — doświadczenie: 1 usługa- 0 pkt.; — doświadczenie: 2-3 usługi - 20 pkt.; — doświadczenie: 3 -6 usług - 30 pkt.; — doświadczenie: 7 usług i powyżej - 40 pkt.; i na podstawie informacji przedstawionych przez Oferenta tj. wykazu wykonanych usług (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego) oraz załączonych do niego poświadczeń wykonania usługi, referencji, protokołów zdawczo-odbiorczych itp. (0)
3 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 555