Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-07-2023 09:08:00 |
Składania : | 20-07-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a w ramach realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych art. 2 ust. 1 pkt 1 w związku z faktem, iż zamówienie prowadzone na podstawie regulaminu wewnętrznego nie przekracza kwoty 130 000 zł dot. usługi zakwaterowania wraz z wyżywieniem oraz wynajęciem sali konferencyjnej.
Kod CPV: 51200000 – 7 usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
1.Przedmiot zamówienia.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia oraz wynajem sali konferencyjnej dla 27 uczestników szkolenia w dniach 28-29 września 2023r. Zamawiający wymaga, aby miejsce zakwaterowania, wyżywienia oraz sala konferencyjna znajdowały się w jednej lokalizacji na terenie jednego obiektu, zlokalizowanego w promieniu 50 km od siedziby Zamawiającego.
1.2. Zakwaterowanie:
- pokój 1-osobowy z pełnym węzłem sanitarnym (dla osoby prowadzącej szkolenie)
- pokoje 2 lub 3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (dla uczestników szkolenia)
- komplet pościeli, ręczników,
- Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych,
- możliwość skorzystania z miejsc parkingowych, cena wliczona w cenę usługi zakwaterowania
- doba hotelowa powinna rozpoczynać się od godziny 8.30 w dniu przyjazdu, a kończyć się o godzinie 15.00 w dniu wyjazdu.
1.3 Sala konferencyjna
- umożliwiająca prowadzenie szkolenia
- wyposażona w co najmniej jedną tablicę, markery do pisania, stoły z krzesłami – ilość dostosowana do ilości uczestników szkolenia
1.4 Wyżywienie
- jedno śniadanie w postaci szwedzkiego stołu składające się każdorazowo z: ciepłego posiłku, pieczywa, tzw. zimnej płyty (wędlina, sery, warzywa, dżemy, masło, płatki śniadaniowe, mleko itp.), herbaty i kawy
- trzy serwisy kawowe, dwa w dniu przyjazdu i jeden w dniu wyjazdu (kawa, herbata, ciasto)
- dwa obiady dwudaniowe składające się każdorazowo z zupy, drugiego dania, deseru oraz kompotu,
- jednej kolacji w postaci szwedzkiego stołu składającej się każdorazowo z: ciepłego posiłku, pieczywa, tzw. zimnej płyty (wędlina, sery, warzywa, dżemy, masło itp.), herbaty i kawy
2. Warunki udziału w postępowaniu.
2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędne warunki lokalowe, doświadczenie w organizacji szkoleń oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zapewniającymi sumienność realizacji zamówienia,
- posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
3. Opis kryteriów oceny ofert.
3.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium - cena 100%.
3.2. Przez cenę brutto oferty Zamawiający rozumie wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3.3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
3.4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
3.5. Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
3.6. Zamawiający ma prawo anulować postępowanie, jeśli w jego ramach wpłyną jedynie oferty, które zawierają cenę brutto wyższą niż kwota, którą dysponuje Zamawiający na realizację usługi. Z tego tytułu Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
4. Płatność
4.1.Zapłata zostanie uregulowana po wykonanej usłudze, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
4.2. W związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP: 664 19 09 150 i odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice.
5. Dodatkowe informacje
5.1.
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
zostanie podpisana umowa.
5.2. Zamawiający informuje, że postępowanie może zakończyć się nie wybraniem żadnej oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty