Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-07-2023 18:16:00 |
Składania : | 14-07-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 14-07-2023 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego na dostawę 24 kompletów zestawów biesiadnych ogrodowych do siedziby Zamawiającego w Brojcach przy ul. Długiej 48 72-304 Brojce składających się z:
- 24 stołów o wymiarach 170x46x75cm (DxSxW) wykonanych z drewna lakierowanego sosnowego lub świerkowego z ramą metalową malowaną proszkowo umożliwiającą jej złożenie i rozłożenie; kolor drewna brązowy, kolor ramy zielony lub niebieski lub srebrny
- 48 ławek o wymiarach 170x23x46cm (DxSxW) wykonanych z drewna lakierowanego sosnowego lub świerkowego z ramą metalową malowaną proszkowo umożliwiającą jej złożenie i rozłożenie; kolor drewna brązowy, kolor ramy zielony lub niebieski lub srebrny
Wymagany przez Zamawiającego termin dostawy to 11 sierpnia 2023 r.
Minimalny gwarantowany okres gwarancji to 24 miesiące od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na podstawie bezusterkowego protokołu podpisanego przez obie strony postępowania.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia przedmiotu zamówienia do 50% ilości zamawianych zestawów.
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich – działanie „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 913861194
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-07-19 12:42 | Łukasz Goszczyński | Zawiadomienie o wyborze |
2023-07-19 12:41 | Łukasz Goszczyński | Informacja z otwarcia ofert |
2023-07-14 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 12.000 zł. |
Komunikaty