Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.54.2023 Dostawa fabrycznie nowych leżaków w ilości 100 szt. – w ramach zadania Miasta pn. „Rewitalizacja Parku nad Starym Kanałem Bydgoskim przy V i VI śluzie (Program BBO)”

Maciej Grabowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 10-07-2023 15:23:00
Składania : 18-07-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

O G Ł O S Z E N I E

O ZAPYTANIU  OFERTOWYM

NR WIM.271.2.54.2023 z dnia 10.07.2023 r.

  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)


      

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

      

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.


Nazwa zadań:

Rewitalizacja Parku nad Starym Kanałem Bydgoskim przy V i VI  śluzie (Program BBO).



2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych leżaków w ilości 100 szt. – w ramach zadania Miasta pn. „Rewitalizacja Parku nad Starym Kanałem Bydgoskim przy V i VI  śluzie (Program BBO)”.


Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1 pod nazwą OPZ.


3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym.



4. Załączniki do ogłoszenia:

1) opis przedmiotu zamówienia,

2) wzór umowy,

3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,

4) oświadczenie wykonawcy.

             

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:


6.1 Kryterium oceny ofert.

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) przewiduje się przeprowadzenie między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy

i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia:   

3 tygodnie od daty przekazania Wykonawcy akceptacji wizualizacji leżaka przez Zamawiającego (przy czym Wykonawca ma obowiązek przedstawienia do akceptacji Zamawiającego wizualizacji leżaka, w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy).


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:   

Magdalena Janiak, Inspektor WIM (koordynator) – tel. (52) 58 58 209,


Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: magdalena.janiak@um.bydgoszcz.pl

9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 18.07.2023 r. o godz. 9.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz oświadczenie wykonawcy (zał. Nr 4).

 

Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1 załączników nie będą rozpatrywane.    

    

11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.



12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia  1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.             

               

Bydgoszcz, dnia 10.07.2023 r.           

ZASTĘPCA DYREKTORA      

WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

Sebastian Fifielski           

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. 1 - opz -leżaki.pdf pdf 267.33 2023-07-10 15:23:00 Postępowanie
zał. 2 - UmowaDostawaLeżaki (002).pdf pdf 305.46 2023-07-10 15:23:00 Postępowanie
zał. 3 - rodo.pdf pdf 195.32 2023-07-10 15:23:00 Postępowanie
zał. 4 - oświadczenie - Rosja.docx docx 14.47 2023-07-10 15:23:00 Postępowanie
LeżakiPytOdp.pdf pdf 33.62 2023-07-13 15:12:47 Publiczna wiadomość
WynikLeżakiUnieważ.pdf pdf 25.55 2023-07-20 08:49:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-20 08:49 Maciej Grabowski Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

WynikLeżakiUnieważ.p [...].pdf

2023-07-13 15:12 Maciej Grabowski Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy.

LeżakiPytOdp.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa fabrycznie nowych leżaków w ilości 100 szt. – w ramach zadania Miasta pn. „Rewitalizacja Parku nad Starym Kanałem Bydgoskim przy V i VI śluzie (Program BBO)” Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3286 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 tygodnie od daty zawarcia Umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 366