Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-BP-I.631.15.2023.BT Dostawa fabrycznie nowych toreb medycznych PSP R-1 wraz z szynami Kramera i deskami ortopedycznymi oraz apteczek osobistych na potrzeby jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych

Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2023 12:21:00
Składania : 17-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 17-07-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór protokołu odbioru.pdf pdf 50.25 2023-07-11 12:21:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 147.85 2023-07-11 12:21:00 Postępowanie
Załacznik nr 3 formularz ofertowy.docx docx 36.96 2023-07-11 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 projekt umowy.pdf pdf 182.72 2023-07-11 12:21:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 148.87 2023-07-11 12:21:00 Postępowanie
Klauzule RODO.pdf pdf 191.04 2023-07-11 12:21:00 Postępowanie
Warunki przeprowadzenia procedury.pdf pdf 82.8 2023-07-11 12:21:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-08-30 13:00 Beata Kurek Zamawiający informuje o udzieleniu zamówienia Wykonawcy: dla części I: Boxmet Medical Sp. z o.o., Pieszyce, cena oferty brutto 78 814,73 PLN; dla części II: AGIMED T. D., Kraków, cena oferty brutto 19 364,40 PLN.
2023-07-21 12:50 Beata Kurek Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez: dla części I: Boxmet Medical Sp. z o.o., Pieszyce, cena oferty brutto 78 814,73 PLN; dla części II: AGIMED T. D., Kraków, cena oferty brutto 19 364,40 PLN.
W terminie składania ofert, tj. do 17.07.2023 r. do godziny 10.00 wpłynęło 8 ofert: 1). AGIMED T. D., Kraków, Cz. I - cena oferty brutto 105 796,80 PLN, 74 PKT, Cz. II – cena oferty brutto 19 364,40 PLN, 100 PKT. 2). Boxmet Medical Sp. z o.o., Pieszyce Cz. I - cena oferty brutto 78 814,73 PLN, 100 PKT; Cz. II - cena oferty brutto 105 700,00 PLN, 18 PKT. 3). Kadimex Sp. z o.o., Warszawa, Cz. I - cena oferty brutto 81 000,00 PLN, 97 PKT, Cz. II - cena oferty brutto 69 544,20 PLN, 28 PKT. 4). Arpapol2 Sp. z o.o., Krasnystaw, Cz. I - cena oferty brutto 82 080,00 PLN, 96 PKT; Cz. II - cena oferty brutto 138 033,00 PLN, 14 PKT. 5). A. K. FIRES, Rzeszów Cz. I - cena oferty brutto 97 780,00 PLN, 81 PKT. 6). RESCUE HELP SP. Z O.O., Katowice, Cz. I - cena oferty brutto 132 000,00 PLN, 60 PKT; Cz. II - cena oferty brutto 55 000,00 PLN, 35 PKT. 7). CZARMED Ł. Cz., Bedoń Przykościelny, Cz. I - cena oferty brutto 79 272,00 PLN, 99 PKT; Cz. II - cena oferty brutto 84 660,00 PLN, 23 PKT. 8). Marabut Sp. z o.o., Czernichów, Cz. I - cena oferty brutto 107 978,40 PLN, 73 PKT; Cz. II - cena oferty brutto 19 440,00 PLN, 99 PKT.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2930 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 150 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 513