Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OSS.2232.67.2023.SZ Dostawy mięsa i wędlin dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie

Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2023 13:38:00
Składania : 19-07-2023 11:00:00
Otwarcia : 19-07-2023 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ - Dostawy mięsa i wędlin.pdf pdf 18269.77 2023-07-11 13:38:00 Postępowanie
Zał. nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 31.7 2023-07-11 13:38:00 Postępowanie
Zał. nr 2-2.31 Formularze cenowe.docx docx 123.44 2023-07-11 13:38:00 Postępowanie
Zał. nr 3 Oświadczenie art 125 ust. 1 ustawy Pzp.docx docx 17.88 2023-07-11 13:38:00 Postępowanie
Zał. nr 4 Projekt umowy.docx docx 27.97 2023-07-11 13:38:00 Postępowanie
Zał. nr 5 Opis przedmiotu zamówienia części nr 1-17.docx docx 26.7 2023-07-11 13:38:00 Postępowanie
Zał. nr 5a opis przedmiotu zamówienia części nr 18-32.docx docx 24.64 2023-07-11 13:38:00 Postępowanie
WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ.pdf pdf 325.62 2023-07-13 11:02:02 Publiczna wiadomość
Kwota jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zamówienia.pdf pdf 465.15 2023-07-19 07:49:41 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 418.02 2023-07-19 15:10:32 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.pdf pdf 4590.59 2023-07-27 10:19:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-27 10:19 Szymon Zielazny INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Znak sprawy: OSS.2232.67.2023.SZ
Nazwa zadania: Dostawy mięsa i wędlin dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie.

W związku z prowadzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem są dostawy mięsa i wędlin dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego, na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z zm.), zwanej dalej „ustawą „Pzp” zawiadamiamy o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku.

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2023-07-19 15:10 Szymon Zielazny INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postepowania informacje o:
1) Nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;
2) Cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-19 07:49 Szymon Zielazny Kwota jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zamówienia:

1 część – 125 650,00 zł wartość netto, 125 650,00 zł wartość brutto
2 część – 11 900,00 zł wartość netto, 11 900,00 zł wartość brutto
3 część – 1 725,00 zł wartość netto, 1 725,00 zł wartość brutto
4 część – 7 940,00 zł wartość netto, 7 940,00 zł wartość brutto
5 część – 20 650,00 zł wartość netto, 20 650,00 zł wartość brutto
6 część – 775,00 zł wartość netto, 775,00 zł wartość brutto
7 część – 38 980,00 zł wartość netto, 38 980,00 zł wartość brutto
8 część – 32 790,00 zł wartość netto, 32 790,00 zł wartość brutto
9 część – 15 450,00 zł wartość netto, 15 450,00 zł wartość brutto
10 część – 8 310,00 zł wartość netto, 8 310,00 zł wartość brutto
11 część – 21 280,00 zł wartość netto, 21 280,00 zł wartość brutto
12 część – 3 850,00 zł wartość netto, 3 850,00 zł wartość brutto
13 część – 800,00 zł wartość netto, 800,00 zł wartość brutto
14 część – 92 990,00 zł wartość netto, 92 990,00 zł wartość brutto
15 część – 1 770,00 zł wartość netto, 1 770,00 zł wartość brutto
16 część – 9 440,00 zł wartość netto, 9 440,00 zł wartość brutto
17 część – 4 870,00 zł wartość netto, 4 870,00 zł wartość brutto
18 część – 60 364,00 zł wartość netto, 60 364,00 zł wartość brutto
19 część – 12 620,00 zł wartość netto, 12 620,00 zł wartość brutto
20 część – 1 100,00 zł wartość netto, 1 100,00 zł wartość brutto
21 część – 8 800,00 zł wartość netto, 8 800,00 zł wartość brutto
22 część – 7 452,00 zł wartość netto, 7 452,00 zł wartość brutto
23 część – 4 514,00 zł wartość netto, 4 514,00 zł wartość brutto
24 część – 10 278,00 zł wartość netto, 10 278,00 zł wartość brutto
25 część – 31 210,00 zł wartość netto, 31 210,00 zł wartość brutto
26 część – 24 150,00 zł wartość netto, 24 150,00 zł wartość brutto
27 część – 3 596,00 zł wartość netto, 3 596,00 zł wartość brutto
28 część – 520,00 zł wartość netto, 520,00 zł wartość brutto
29 część – 1 050,00 zł wartość netto, 1 050,00 zł wartość brutto
30 część – 5 100,00 zł wartość netto, 5 100,00 zł wartość brutto
31 część – 44 175,00 zł wartość netto, 44 175,00 zł wartość brutto
32 część – 2 420,00 zł wartość netto, 2 420,00 zł wartość brutto

Kwota jaką Zamawiają [...].pdf

2023-07-13 11:02 Szymon Zielazny Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019. – Prawo zamówień publicznych (Dz.u. z 2022 r. poz. 1710 ze zm; zwana dalej: PZP), Zamawiający przekazuje w załączniku treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami.

WYJAŚNIENIA TREŚCI S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 345