Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-07-2023 14:29:00 |
Składania : | 28-07-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i Informatyki KWP
zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: „Wykonanie napraw elementów/modułów siłowni
telekomunikacyjnych zasilania gwarantowanego systemów teleinformatycznych
OST-112 w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego”
110/ZP/2023 (Rej.:33/L/23) poprzez platformę
zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia
wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U.2022 poz. 1710 z póź.zm.) prowadzonym jako zapytanie
ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 185/2023
Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 18 kwietnia
2023r. w sprawie planowania i udzielania zamówień w KWP zs. w
Radomiu.
Kod CPV: 50532000-3
I.
OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin realizacji –– maksymalny termin realizacji przedmiotu
zamówienia do 126 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
2) Kryteria
wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
3) Miejsca realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1.
4) Termin
i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w
ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo
wystawionej Faktury Vat.
Uwaga:
Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych
zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz
partnerstwie publiczno – prawnym.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6) Oferent
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu
terminu składania ofert.
7)
W przypadku braku akceptacji OPZ jak również
niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie
składać oferty!!!
8) Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy
zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na
stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:
• wypełniony i podpisany
Formularz ofertowy – Załącznik nr 2
• wypełniony i podpisany Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – Załącznik nr 4
• pełnomocnictwo do
podpisania oferty /w przypadku udzielenia/.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ
pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego
produkt równoważny nie jest gorszej jakości i posiada co najmniej parametry
techniczne, jakościowe
i funkcjonalność jak wymienione w OPZ. Wykonawca do oferty zobowiązany
jest załączyć również karty katalogowe
lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna Producenta zawierające
specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego wymagania Zamawiającego
dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych,
na podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób
jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z
treścią OPZ ( wymaga się aby dokumenty
o których powyżej mowa zostały potwierdzone za zgodność z oryginałem
przez Wykonawcę, a składane w języku obcym innym niż język angielski zostały
złożone
wraz z tłumaczeniem na język polski).
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt
poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
·
w sprawach merytorycznych – Bogdan Orzechowski
tel.: 47 701 34 16;
e-mail: bogdan.orzechowski@ra.policja.gov.pl;
·
w sprawach formalnych - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05
e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
III.
OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH
ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest
zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując
Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody
na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs.
w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się
wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl.
Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne
załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie
konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki
udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi
zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty
dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów
związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty
składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy
realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z
przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą
zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie
musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/
usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia
postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe Wykonawców składających
oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia
zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę
najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-08-01 13:02 | Paweł Łyżwiński |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
realizowanego
na
podstawie
art.
2
ust.
1
pkt.
1
ustawy
–
Pzp
(wyłączonego
ze
stosowania
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
t.j.
Dz.
U.
z
2022
r.
poz.
1710
z
późn
zm.)
oraz
zgodnie
z
Decyzją
nr
185/2023
z
dnia
18
kwietnia
2023r.
Komendanta
Wojewódzkiego
Policji
zs.
w
Radomiu
w
wyznaczonym
terminie
na
składanie
ofert
wpłynęła
1
ważna
oferta.
Po
dokonaniu
badania
i
oceny
złożonej
oferty
Wydział
Łączności
i
Informatyki
KWP
zs.
w
Radomiu
jako
Zamawiający
informuje,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
jako
najkorzystniejsza
została
wybrana
oferta
firmy: Telzas Sp. z o.o. ul. Bugno 3 78/400 Szczecinek Wartość oferty: 55.556,64 zł brutto. Oferty okazały się najkorzystniejsze ponieważ zawierają najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone przez Zamawiającego. |
Komunikaty