Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-07-2023 15:04:00 |
Składania : | 11-08-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 11-08-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 2420-133 w .665
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej ul. 1-go Maja 218 zaprasza do złożenia oferty na:
Remont podłóg w pomieszczeniach użytkowanych przez Rejon Eksploatacji Budynków nr 4 przy ul. Joanny 18 w Rudzie Śląskiej (wylewka samopoziomująca + wykończenie powierzchni wykładziną PCV).
2. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
3. Cenę oferty należy wyliczyć zgodnie z załączonymi:
- przedmiarem robót – załącznik nr 1,
- opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2
4. W kosztorysie ofertowym ceny materiałów powinny zawierać koszty ich zakupu i transportu.
5. Termin realizacji umowy: 4 tygodnie od daty przekazania placu budowy.
6. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
7. Oferty należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową do dnia 11.08.2023 r. do godz. 1000, na formularzu ofertowy (załącznik nr 1), który należy dołączyć do oferty.
8. Oferty zostaną otwarte dnia 11.08.2023 r. o godz. 1005.
9. Płatność przelewem za wykonane roboty w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury.
10. Zamawiający przeanalizuje złożone oferty i wybierze najkorzystniejszą ofertę.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia w przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na sfinansowania zadania.
12. Istnieje możliwość wizji na obiekcie, po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Rejonu Eksploatacji Budynków nr 4 przy ul. Joanny 18 Panią Joanną Nawrat.
Komunikaty