-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 798651
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
TU/41/2023 Remont podłóg w pomieszczeniach użytkowanych przez Rejon Eksploatacji Budynków nr 4 przy ul. Joanny 18 w Rudzie Śląskiej (wylewka samopoziomująca + wykończenie powierzchni wykładziną PCV).
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Górecki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-07-26 15:04:00
-
Składania2023-08-11 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-08-11 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 2420-133 w .665
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej ul. 1-go Maja 218 zaprasza do złożenia oferty na:
Remont podłóg w pomieszczeniach użytkowanych przez Rejon Eksploatacji Budynków nr 4 przy ul. Joanny 18 w Rudzie Śląskiej (wylewka samopoziomująca + wykończenie powierzchni wykładziną PCV).
2. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
3. Cenę oferty należy wyliczyć zgodnie z załączonymi:
- przedmiarem robót – załącznik nr 1,
- opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2
4. W kosztorysie ofertowym ceny materiałów powinny zawierać koszty ich zakupu i transportu.
5. Termin realizacji umowy: 4 tygodnie od daty przekazania placu budowy.
6. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
7. Oferty należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową do dnia 11.08.2023 r. do godz. 1000, na formularzu ofertowy (załącznik nr 1), który należy dołączyć do oferty.
8. Oferty zostaną otwarte dnia 11.08.2023 r. o godz. 1005.
9. Płatność przelewem za wykonane roboty w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury.
10. Zamawiający przeanalizuje złożone oferty i wybierze najkorzystniejszą ofertę.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia w przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na sfinansowania zadania.
12. Istnieje możliwość wizji na obiekcie, po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Rejonu Eksploatacji Budynków nr 4 przy ul. Joanny 18 Panią Joanną Nawrat.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?