Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe o cenę na wymianę opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych na I i II piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 01-08-2023 09:30:00
Składania : 16-08-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE


Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7, 58 - 100 Świdnica działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości 10.000 zł – 130.000 zł netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wymianę opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych na I i II  piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7.

CPV      45.00.00.00-7 Roboty budowlane

             45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne

 

II.                OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.      Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych zlokalizowanych na I i II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 7 na nowe oprawy typu LED. 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszego zapytania oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Po zakończeniu prac wymagane jest dokonanie przez Wykonawcę pomiaru natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, w których wykonywana była wymiana opraw oświetleniowych wraz z przekazaniem Zamawiającemu protokołu z wykonanych pomiarów.

Zamawiający dopuszcza  zastosowanie opraw oświetleniowych innych marek od przywołanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji pod warunkiem uzgodnienia zmiany z Inwestorem po uzyskaniu akceptacji Inspektora Nadzoru i Projektanta.

  

UWAGA: W/w prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Wykonawca powinien przewidzieć utrudnienia w realizacji prac wynikłe z ruchu użytkowników oraz zapewnienia możliwości funkcjonowania urzędu.

 

III.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin realizacji zamówienia do trzech miesięcy od dnia podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

IV.      INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

V.        OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.   Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.  Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.     Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.      Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.    Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.    Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

 

VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

1.   Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty zabezpieczenia placu budowy, itp.,

2.   Kosztorys ofertowy na podstawie, którego dokonano wyceny przedmiotu zamówienia. Kosztorys ma być sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej lub szczegółowej i ma zawierać składniki cenotwórcze na podstawie, których dokonano wyceny przedmiotu zamówienia (R-g, Kp, Kz, Z), wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu.

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

Termin składania ofert ustala się do dnia 16 sierpnia 2023 r. do godziny 10.00.

 

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.   Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.     Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX.      INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.      Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.

5.   Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.    Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.

9.    Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem lub Zamawiający nie wyłoni wykonawcy robót przedmiotowego zadania.

 

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Projekt umowy

Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 4 – Przedmiar robót

Załącznik nr 5 – Dokumentacja projektowa 




Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 60 2023-08-01 09:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Umowa.doc doc 139 2023-08-01 09:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.5 2023-08-01 09:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - PRZEDMIAR.pdf pdf 106.17 2023-08-01 09:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - projekt.7z 7z 2563.27 2023-08-01 09:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 60 2023-08-01 09:30:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 60 2023-08-01 09:30:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Umowa.doc doc 139 2023-08-01 09:30:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.5 2023-08-01 09:30:00 Kryterium
Zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 515.91 2023-08-21 11:01:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-21 11:01 Agnieszka Nocuń-Jurek Zestawienie złożonych ofert do Zapytania ofertowego na wymianę opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych na I i II piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7” (ID 800467).

Zestawienie złożonyc [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe o cenę na wymianę opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych na I i II piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7 Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 robota budowlana Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2773 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki i termin realizaji umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - Umo [...].doc

(0)
3 Kosztorys ofertowy na podstawie, którego dokonano wyceny przedmiotu zamówienia - Proszę o załączenie kosztorysu ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 3 - Kla [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 569