Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-08-2023 12:15:00 |
Składania : | 08-08-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 08-08-2023 12:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Koronowo, 01.08.2023 r.
Wytyczne dla zadania pn.:
„Wykonanie
pomieszczenia gospodarczego przy świetlicy w Więzownie”
ZAPYTANIE
OFERTOWE DLA ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 130.000,00 zł
I.
Lokalizacja inwestycji:
Budowę budynku gospodarczego planuję się na granicy
działek 116 oraz 112/1 w Więzownie, gm. Koronowo.
II.
Zakres zadania – opis
inwestycji
Budowa wolnostojącego budynku gospodarczego, trwale
związanego z gruntem, z blachy T-20
z przetłoczeniami około 20 cm w
kolorze złoty dąb, parterowego, jednokondygnacyjnego, bez podpiwniczenia, o
rozpiętości konstrukcji 3,00 m x 4,00 m, z dachem dwuspadowym o kącie
nachylenia 12° zgodnie z dokumentacją techniczną.
1)
Wykonanie fundamentów – stopy fundamentowe
2)
Montaż konstrukcji budynku wraz z okładzinami
(ściany, dach), wiatrownice, brama garażowa dwuskrzydłowa szer. 2,00x2,00m, pod
dachem zamocowany filc antyskropleniowy.
Uwaga:
konstrukcja budynku musi spełniać wymagania norm projektowania i normy
obciążeń. Więzowno znajduje się w I strefie wiatrowej i III strefie śniegowej.
3)
Wykonanie podbudowy, podsypki i ułożenie
utwardzenia terenu z kostki betonowej wraz z obrzeżem betonowym. (dot.
posadzka w budynku, opaska wokół budynku szer. 20cm, oraz chodnik łączący
wejście do budynku z istniejącym utwardzeniem)
4)
Uporządkowanie terenu po wykonaniu prac, obsianie trawą
uszkodzonego obszaru.
W
cenie ofertowej należy również zawrzeć:
- koszty związane z
zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (w tym ewentualnie
energia elektryczna, woda, odprowadzenie nieczystości itp.), wszelkie prace
porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia,
- koszty związane z
oznakowaniem i zabezpieczeniem BHP i p-poż. placu budowy,
- koszty utrzymania
wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi, oraz urządzeń koniecznych do użycia w
celu wykonania przedmiotu umowy,
- koszty związane z
usunięciem odpadów niewykorzystanych przy inwestycji,
i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu prowadzonych prac,
składowanie na wysypisku śmieci, utylizacja itp.),
- koszty usunięcia
poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych zaplecza itp. po zakończeniu
robót,
- podatek VAT
naliczony według obowiązujących przepisów,
- pozostałe koszty,
niezbędne do poniesienia w celu kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia,
- koszt
inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
III.
Wykonawca dostarczy:
atesty,
aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty
potwierdzające dopuszczalność zakupionych materiałów do powszechnego stosowania
IV.
Termin i gwarancja
Termin
realizacji inwestycji: 3 miesiące od dnia podpisania umowy
Gwarancja:
min. 60 miesięcy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 52
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty