Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (poprzedzonej koncepcją) rewaloryzacji Placu Kościeleckich w Bydgoszczy.

Maciej Grabowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 26-04-2017 11:11:18
Składania : 08-05-2017 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.41.2017 z dnia 24.04.2017r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.)

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz

2. Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (poprzedzonej koncepcją) rewaloryzacji Placu Kościeleckich w Bydgoszczy (dz. nr 89, obr. 108), (obejmującą m.in. gospodarkę zielenią istniejącą, elementy wyposażenia Placu, nasadzenia zieleni, budowę oświetlenia, przestawienie przystanków i stacji rowerowej).

2.1. Dokumentacja projektowa (dalej w treści umowy dokumentacja) powinna obejmować wykonanie:
1) koncepcji programowo-przestrzennej wraz z wizualizacją (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym /płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF, do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),
 koncepcja powinna uwzględniać:
a) założenia zgodne z opracowanym dla tego terenu mpzp. „Stare Miasto”,
b) wytyczne zawarte w załączniku do umowy,
c) docelowe projektowanie inwestycji następuje z chwilą uzyskania ostatecznej akceptacji koncepcji przez przedstawicieli Zamawiającego,
2) badań geotechnicznych podłoża gruntowego wraz z odpowiednią do wyników badań dokumentacją hydrogeologiczną i geologiczno-inżynierską – min. 3 otwory - (w wersji papierowej: 5 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 5 egz.),
3) karty informacyjnej przedsięwzięcia stanowiącej załącznik do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 i art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko – wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CDR: 1 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF oraz do edycji),
4) szczegółowej inwentaryzacji zieleni, na jej podstawie opracowanie projektu gospodarki zielenią istniejącą ze wskazaniem przesadzenia na inne tereny lub ponowne posadzenie na terenie opracowania po zakończeniu prac budowlanych oraz niezbędnych wycinek wchodzących w kolizje z inwestycją (w przypadku konieczności usuwania zieleni należy przygotować materiały niezbędne do złożenia wniosku o wydanie zezwolenia przez WUOZ w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy) - wersja papierowa: 5 egz., na nośniku elektronicznym /płyta CD-R: 2 egz.,
5) inwentaryzacji ornitologicznych wraz z zaleceniami, (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz.),
6) ekspertyzy systemu korzeniowego drzew (w tym jego głębokości i zasięgu) co powinno być podstawą planowania/projektowania (murków oporowych, fontanny, prac ziemnych, itd.)
7) wielobranżowego projektu budowlanego wraz z kompletem opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań projektowych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, (wersja papierowa: 5 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF, do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),
8) wielobranżowego projektu wykonawczego, w tym uzgodnionego w zakresie zieleni, małej architektury i rozwiązań z zakresu ochrony przyrody z Wydziałem Gospodarki Komunalnej UMB (WGK), rozwiązań komunikacyjnych, przystanków i stacji rowerowych, oświetlenia z ZDMiKP i zgodności projektu z wydanymi warunkami ze Spółką ENEA Operator w Bydgoszczy (ENEA), instalacji związanej z doprowadzeniem wody i odprowadzeniem ścieków z MWiK (wersja papierowa – 5 egz., na nośniku elektronicznym /płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF; do edycji – pliki rysunków w formacie dxf),
9) przedmiarów robót budowlanych dla poszczególnych branż (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF oraz do edycji – z rozszerzeniem ath),
10) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ze szczegółowym opisem projektowanych materiałów budowlanych dla poszczególnych branż wraz z podaniem parametrów wiodących celem określenia równoważności zastosowanych wyrobów budowlanych (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz. do odczytu – z rozszerzeniem PDF oraz do edycji – z rozszerzeniem ath),
11) kosztorysów inwestorskich (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz., do odczytu – z rozszerzeniem PDF oraz do edycji – z rozszerzeniem ath),
12) wizualizacji w formie graficznej i elektronicznej (wersja papierowa: 5 egz., wersja elektroniczna płyta CD-R z tym, że z rozszerzeniem jpg o rozdzielczości minimum 1700 x 1000 pikseli: 2kpl.) – min. 5 ujęć placu na etapie projektu wykonawczego,
13) innych wymaganych prawem opracowań jak projekty dotyczące: rozwiązania kolizji uzbrojenia podziemnego i nadziemnego, projekt organizacji ruchu na czas budowy niezbędnych do prawidłowego wykonania kompleksowej i kompletnej dokumentacji projektowej (wersja papierowa: 5 egz., na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 2 egz.),
14) dodatkowych wytycznych wynikających z uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania kompleksowej dokumentacji projektowej oraz prowadzenia prac,
15) wniosków o wydanie warunków technicznych przyłączenia obiektu/obiektów do sieci poszczególnych gestorów (m.in. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Bydgoszczy, Enea Operator Sp. z o.o. Oddział w Bydgoszczy),
16) przygotowanie innych dokumentów oraz podjęcie uzgodnień niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego (WIM) stosownych decyzji administracyjnych (wersja papierowa: 2 egz.),

2.2. Przedmiot zamówienia powinien być:
1) wykonany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności wynikającymi z:
 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t. z późn. zm.),
 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462 z późn. zm.),
 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U.2016.1131 j.t. z późn. zm.),
 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016r. w sprawie dokumentacji hydrologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U.2016.2033),
 rozporządzenia Ministra Infrastruktury 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno – użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.),
 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U.2016.2134 j.t. z późn. zm.),
 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko
(Dz. U.2016.353 j.t. z późn. zm.),
 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.),
 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie
funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389) a także z innymi przepisami i wytycznymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i uzgodnieniami podejmowanymi na każdym etapie prac, w zakresie rozwiązań
projektowych, rozważanych już na wstępnym etapie projektu (w formie konsultacji odnośnie proponowanych rozwiązań projektowych w tym dot. materiałów, urządzeń i sprzętu).
2.3. Przedmiot zamówienia powinien zawierać na etapie odbioru oświadczenie o:
 kompletności dostarczonych prac projektowych z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć oraz zgodności dostarczonych prac projektowych w wersji papierowej z danymi na nośniku elektronicznym,
 zastosowaniu opisu materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej za pomocą cech technicznych i jakościowych.

3. Informacje i wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia, przy wykonywaniu którego należy uwzględnić:
 na etapie opracowywania dokumentacji projektowej zapewnienie przez Wykonawcę bieżącej konsultacji i monitoringu przyrodników w zakresie projektowanych rozwiązań w aspekcie ochrony przyrody na obszarze
skweru objętego opracowaniem/rewaloryzacją,obowiązek organizowania narad przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego – Wydziału Inwestycji Miasta UMB (WIM) i prezentacje opracowań – w ilości
wynikającej z potrzeb, z chwilą przystąpienia do realizacji robót budowlanych w przewidywanym terminie ich zakończenia do końca 2018r. – z wykonawcą dokumentacji projektowo-kosztorysowej zostanie zawarta
stosowna umowa w przedmiocie sprawowania nadzoru autorskiego na niżej wymienionych warunkach:
a) obowiązek uczestnictwa w cotygodniowych naradach koordynacyjnych przez okres realizacji robót budowlanych, jeśli taka potrzeba wystąpi,
b) wynagrodzenie Wykonawcy (jednostki projektowania): kwota odpowiadająca 10% wartości dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
c) przewidywany termin zakończenia robót budowlanych: grudzień 2018r.

4. Informacje dla wykonawców dot. sposobu i formy przygotowania dokumentacji:

1) tworzenie plików PDF:
a) dokumenty tekstowe: składające się z większej liczby stron (np. opisy do projektów, specyfikacje techniczne) powinny być przygotowane (zapisywane) w formie pojedynczych plików PDF, tzn. cały dokument jako jeden plik PDF,
b) niedopuszczalne jest przygotowanie plików PDF (według formuły 1 do 1) czyli utworzenie takiej ilości plików PDF z ilu stron składa się dokument tekstowy (np. strona tytułowa – 1 plik PDF, spis treści – 1 plik PDF),
c) przygotowując pliki PDF należy uwzględnić maksymalny dopuszczalny rozmiar każdego pojedynczego pliku, tj. 50 MB.

2) opisywanie plików PDF i katalogów:
a) wszystkie pliki PDF powinny być opisane zgodnie z wytycznymi wskazanymi w punktach poniżej, tj. w sposób umożliwiający ewentualne ich łączenie w celu zmniejszenia ich ilości,
b) w przypadku załączników w postaci (np. rzutów, map, rysunków) nazwa tworzonego pliku PDF powinna odpowiadać nazwie oraz numerowi opisywanego załącznika,
c) utworzone pliki PDF powinny być zapisane w katalogach odpowiadających poszczególnym branżom, stanowiąc tym samym komplet plików PDF dla danego zagadnienia,
d) nazwa katalogu powinna wskazywać jednoznacznie na zakres tematyczny zawartych w nim plików PDF - jeżeli nie ma takiej potrzeby nie należy tworzyć podkatalogów,
e) tworzone pliki PDF oraz katalogi nie powinny zawierać w swych nazwach polskich liter oraz znaków specjalnych np. ąężźć.,(-
f) nazwy plików, katalogów i podkatalogów – powinny być zapisywane jako nazwy skrócone np. br sanit, br elektr (należy unikać rozbudowanych nazw, które utrudniają skopiowanie dokumentacji z płyty),
g) nazwy katalogów i plików nie powinny zawierać w nazwie lokalizacji (płyta zawiera dokumentację dot. konkretnej inwestycji – nie ma więc potrzeby przywoływania jej nazwy w tworzonych katalogach czy plikach),
h) uzgodnienia, oświadczenia projektantów, zaświadczenia oraz decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego należy zamieszczać w osobnym katalogu (z uwagi na zawarte w nich dane osobowe).

5. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych, wykształcenie wyższe zawodowe: architekta krajobrazu,
- posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. z zakresu projektowania zagospodarowania terenów otwartej przestrzeni publicznej (parki, bulwary, skwery, place miejskie, ogrody) o pow. min. 0,5 ha.

6. Załączniki do ogłoszenia:
1) wyciąg z mpzp „Stare Miasto” w Bydgoszczy (uchwała RMB Nr XXI/397/12 z dn. 25 stycznia 2012r. – cz. graficzna i opisowa (pełna treść WWW.mpu.bydgoszcz.pl > plany miejscowe > obowiązujące > lp. 100 > Nr planu 8164),
2) wytyczne WGK do projektu rewaloryzacji Placu Kościeleckich znak: WGK-III.7021.63.2016.KZ z dnia 29 marca 2017r.
3) pismo WUOZ w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy znak: WUOZ.DB.WZN.ZZ.5146.12.2017.MW z dnia 22 lutego 2017r. ws. zaopiniowania wytycznych dotyczących koncepcji rewaloryzacji Placu Kościeleckich,
4) pismo MKZ znak: BKZ.4120.12.2.2.2017 SM z dnia 23.02.2017r. ws. zaopiniowania wytycznych dotyczących koncepcji rewaloryzacji Placu Kościeleckich,
5) pismo MWiK w Bydgoszczy – sp. z o.o. ws. zaopiniowania wytycznych dotyczących koncepcji rewaloryzacji Placu Kościeleckich,
6) wytyczne ZDMiKP w Bydgoszczy znak: UD-5012/111/17 z dnia 27.02.2017r. do projektu zagospodarowania zieleni towarzyszącej rewitalizacji Placu Kościeleckich,
7) opinia ZDMiKP w Bydgoszczy znak: UI-4122/4384/16 z dnia 13.01.2017r. dot. rewaloryzacji Placu Kościeleckich,
8) wypisy z rejestru gruntów – komplet,
9) wyrys z mapy ewidencyjnej,
10) mapa zasadnicza informacyjna,
11) zdjęcia terenu – 4 ujęcia,

7. Informacje dodatkowe:
Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy mapę do celów projektowych opracowaną przez Miejską Pracownię Geodezyjną (MPG) w Bydgoszczy.
8. Kryterium oceny ofert:
100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego, rozliczonego na podstawie oferty Wykonawcy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

9. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 4 m-ce od daty zawarcia umowy, w tym:
1) koncepcja programowo-przestrzenna, KIP – 1 m-c od daty zawarcia umowy
2) wielobranżowy projekt budowlany stanowiący podstawę uzyskania stosownej decyzji administracyjnej: 3 m-ce od daty zawarcia umowy,
3) pozostały zakres przedmiotu zamówienia, w tym wielobranżowy projekt wykonawczy: 4 m-ce od daty zawarcia umowy.

10. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
Lubomiła Pietkun, Inspektor WIM – tel. 52 58 59 437.
Bernadeta Bała, Inspektor WIM (br. budowlana) – tel. 52 58 58 149,
Jacek Pilarski, Inspektor WIM (br. elektryczna) – tel. 52 58 58 698,
Łukasz Kaźmierczak, Inspektor WIM (br. sanitarna) – tel. 52 58 59 294.

11. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 08.05.2017r. o godz. 9.00 .

11.1. Do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą legitymującą się: uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych, wykształceniem wyższym zawodowym: architekta krajobrazu,
2) potwierdzenie posiadania przez wykonawcę doświadczenia (referencje Inwestorów),

11.2. Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 6.1. nie będą rozpatrywane.




Z-CA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY


BOGDAN TYBORSKI




Bydgoszcz, 24.04.2017r.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PlacKośćPismaMapy.pdf pdf 9267.81 2017-04-26 11:11:18 Postępowanie
PlacKośćUmowa.pdf pdf 5405.01 2017-04-26 11:11:18 Postępowanie
PlacKośćUmowaNadz.pdf pdf 1896.94 2017-04-26 11:11:18 Postępowanie
PlacKośćWGK.pdf pdf 7514.3 2017-04-26 11:11:18 Postępowanie
PlacKośćWyciąg.pdf pdf 12522.43 2017-04-26 11:11:18 Postępowanie
PlacKośćZdjęcia.pdf pdf 2088.71 2017-04-26 11:11:18 Postępowanie

Komunikaty

2017-05-22 15:21 Maciej Grabowski zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

PlacKośćUnieważ.pdf

2017-05-10 10:55 Maciej Grabowski Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

PlacKośćWynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (poprzedzonej koncepcją) rewaloryzacji Placu Kościeleckich w Bydgoszczy. przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym i wzorze umowy, 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Koszt dostawy - Po stronie wykonawcy, warunek obowiązkowy, (0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, warunek obowiązkowy,zgodnie ze wzorem umowy, (0)
3 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 171