Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-08-2023 13:38:00 |
Składania : | 16-08-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty
cenowej w zakresie prowadzonego zapytania ofertowego na.: „Zakup
wraz z dostarczeniem anten i baterii do radiotelefonu Motorola GP 360 oraz
Motorola DP 3601 dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego"
120/ZP/2023 (Rej.40/L/23) poprzez platformę zakupową Open
Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego
ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U.2022 poz. 1710 ze zm.) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art.
2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji
określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji
z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021 r. w sprawie
planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 31433000-0, 32352000-5
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin realizacji
zamówienia – max do 24.08.2023r.
2) Kryteria wyboru ofert:
najniższa cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa – na koszt
Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu
przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim
powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.
4) Termin i forma
płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty
otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej
po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy.
Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie
ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada
2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych,
koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno –
prawnym.
5) Wymagane warunki
gwarancji: minimum na okres zgodny z okresem wskazanym przez Zamawiającego w
poszczególnych pozycjach OPZ-tu.
6) Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych.
7) Oferent jest związany
złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania
ofert.
8) W przypadku braku
akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w
postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!
9) Wymagania, jakie
powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza
wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open
Nexus należy dołączyć skan:
· Wypełniony we
wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy – Załącznik nr 2,
· Pełnomocnictwo /w
przypadku jego udzielenia.
Uwaga:
Zamawiający
dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że
Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny
jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne, jakościowe
i funkcjonalność jak wymienione w OPZ. W tym celu w przypadku zaoferowania
produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć
również
karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna Producenta
zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego wymagania Zamawiającego
dotyczące minimalnych parametrów
technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na podstawie których Zamawiający
bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność
zaoferowanego produktu z treścią OPZ (w przypadku dokumentów składanych w
formie kopii lub skanów wymaga się aby zostały one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a złożone
w języku obcym innym niż język angielski składane
są wraz z tłumaczeniem
na język polski).
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych – Przemysław Podlewski tel.: 47 701 34 28;
e-mail: przemyslaw.podlewski@ra.policja.gov.pl;
· w sprawach formalnych - Paweł
Łyżwiński tel.: 47 701 34 05
e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY REGULAMIN
OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1
pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I
INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty
jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody
na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane
przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus
odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej
www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem
platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu
zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje
zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę
godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za
złożoną ofertę.
4) Oferowana przez
Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji
zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi
żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano
inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje,
że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane
materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania
wynikające z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu
zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą
zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/
usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci
przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia
postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający
informuje, że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe
będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z
siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59,
26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a
dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą
wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-08-17 12:17 | Paweł Łyżwiński |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
realizowanego
na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn zm.) oraz zgodnie z Decyzją nr 185/2023 z dnia 18 kwietnia 2023r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęły 2 ważne oferty. Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: ELNEX Dariusz Józef Nowak ul. Wierzbicka 37 26-600 Radom Wartość oferty: 22.815,00 zł brutto. Oferty okazały się najkorzystniejsze ponieważ zawierają najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone przez Zamawiającego. |
Komunikaty